ellim63 Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Vilka monster till havskräftor.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 53 minuter sedan, skrev ellim63: Vilka monster till havskräftor.. 😋 Nä, inte alls........😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Vid ett bygge i Gävle där de trodde man kunde ha kablar ligga synliga enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Vid ett bygge i Gävle där de trodde man kunde ha kablar ligga synliga enis Tyvärr är det så . Själv gjorde jag o arbetskompisen en drive förra veckan o satt ut två söndriga högtrycksmaskiner o lite elverktyg som inte funkade utanför jobbet , Kanon slapp o köra till tippen med de i veckan .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 5 timmar sedan, skrev Enis: Vid ett bygge i Gävle där de trodde man kunde ha kablar ligga synliga enis Ja, det där är standard nuförtiden. När bron Röde orm byggdes i Göteborg 2010- 20111 var detta standard varje morgon. Fanskapen som snodde kablar hade t. o. m bemödat sig att gräva upp en delvis nergrävd matarledning på 63 A för att sen 😳 hugga av den med yxa vid skåpet!!! Det måste varit en ljusbåge som heter duga! När bron var klar så fick jag se Skanskas och Ruukkis rapporter, totalt stölder, skadegörelse och förseningar pga detta för 2,5 miljoner. Lägg till kostnaden för vaktbolag, utryckningar mm. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 Är det vår nu -69:a E-type ute ur vinter idét. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev ellim63: Vilka monster till havskräftor.. 😋 Räkor!! Ändrades April 9, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 9 timmar sedan, skrev audirs2: Räkor!! Jaha men det låter för stort...... Annars kallar vi det agn på västkusten...... Sorry Ellim för skämtet, det såg fint ut.......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 On 2021-04-09 at 09:16, skrev audirs2: Räkor!! Ja, större än krill var de i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 Nåt nytt som ska öppna här, undrar om @ellim63 är sugen? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 11, 2021 Dela Inlagd April 11, 2021 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 11, 2021 Dela Inlagd April 11, 2021 Jag var nere vid båten och målade grundfärg på några fläckar kl 09.30. Och nu ser det ut så här utanför fönstret. 5cm snö på en liten stund. Suck. Var tog den globala uppvärmningen vägen? Ovanligt kall april. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2021 Dela Inlagd April 11, 2021 Det var lite nervöst idag. Men den föll åt rätt håll till slut. Mitt hus är inte mycket att hänga i gran....men hemmabion, usch hemska tanke..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 11, 2021 Dela Inlagd April 11, 2021 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Det var lite nervöst idag. Men den föll åt rätt håll till slut. Mitt hus är inte mycket att hänga i gran....men hemmabion, usch hemska tanke..... Tur eller skicklighet? Du verkar ha kapat halva "livlinan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 12, 2021 Dela Inlagd April 12, 2021 10 timmar sedan, skrev rolba: Tur eller skicklighet? Du verkar ha kapat halva "livlinan" Ingen expert på något sätt. Körde med två stora metallkilar och två långa rep som jag fäste ganska högt upp, så det kändes som att jag borde ha "turen" på min sida, men det var ett vansinnigt högt träd så lite nervöst förstås..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 12, 2021 Dela Inlagd April 12, 2021 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Ingen expert på något sätt. Körde med två stora metallkilar och två långa rep som jag fäste ganska högt upp, så det kändes som att jag borde ha "turen" på min sida, men det var ett vansinnigt högt träd så lite nervöst förstås..... Över tusen meter eller strax under tusen meter?😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 12, 2021 Dela Inlagd April 12, 2021 Frugan har covid. ingen jättehosta och temp som går upp till 38,4 o sen sjunker. Ibland e hon riktigt ”frisk” och orkar vara uppe för att sedan bara gå o lägga sig för att sova. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 12, 2021 Dela Inlagd April 12, 2021 6 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Ingen expert på något sätt. Körde med två stora metallkilar och två långa rep som jag fäste ganska högt upp, så det kändes som att jag borde ha "turen" på min sida, men det var ett vansinnigt högt träd så lite nervöst förstås..... Köp riktiga eller gör själv egna av trä då kan du slå i dom efter du sågat lite och inte behöver vara rädd att förstöra kedjan på sågen när du sågar mera. Man kan tvinga trädet bra duktigt med kilar så då ska det mycket till att dom faller fel (fäll aldrig träd när det blåser) Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 12, 2021 Dela Inlagd April 12, 2021 On 2021-04-06 at 12:53, skrev måne: Frankieboy the tiger Trodde det var darlingen😜😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 12, 2021 Dela Inlagd April 12, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 13, 2021 Dela Inlagd April 13, 2021 packar om bilen! Askersund i dag Kristinehamn i morgon Pensionärsliv!!😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 13, 2021 Dela Inlagd April 13, 2021 14 timmar sedan, skrev Nicholas: Till det där bygget har jag svetsat några borrar! Inga små borr typ 10 mm i dia utan dia 400 mm! Grrrrrrrrr!! Uppdraget fick jag från Geodrilling Sollutions AB! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 14, 2021 Dela Inlagd April 14, 2021 Ett besök i @Atom hemby...alltid trevligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 15, 2021 Dela Inlagd April 15, 2021 Det där med selfie har ju blivit populärt och jag vill ju inte vara sämre även om jag inte är fotogenisk .. Fantastiskt gott med en sipp svalt glas vitt i kvällssolen.. Underbart ! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu