dtbkk Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 Buddha-dag i går. Sedvanligt besök vid templet. Det kommer mer om detta i min tråd snart...Nu första lördagen i Bangkok på 2 månader som vi får dricka öl på krogen lagligt och hela vägen fram till 23.00 dessutom...Nu är det fest! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev dtbkk: Buddha-dag i går. Sedvanligt besök vid templet. Det kommer mer om detta i min tråd snart...Nu första lördagen i Bangkok på 2 månader som vi får dricka öl på krogen lagligt och hela vägen fram till 23.00 dessutom...Nu är det fest! Trevligt! Var osäker på om du höll till i Bangkok nu eller ej by the way... Ett halvår sedan jag hade en bra fylla senast. Eller bra och bra🤔... somnade visst på nån parkbänk i de centrala delarna av Halmstad😮 Hade man råkat befinna sig i Thailands huvudstad för närvarande är det mycket möjligt att jag hållit till på gatan som nedanstående bilder är från, soi Nana. Bara fortsätta hoppas på att pandemi-helvetet snart är över. Ändrades Februari 27, 2021 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 On 2/26/2021 at 12:43 PM, lasseiudon said: Är den ifrån Thailand? Jag har aldrig sett någon här och stör mig på att man alltid måste köpa hela kilon. Den befinner sig i Nacka. Man behöver inte köpa hela kilo i Thailand. Bara att klart och tydligt på thailändska förklara exakt hur mycket man vill ha. Funkar alltid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 28, 2021 Dela Inlagd Februari 28, 2021 13 timmar sedan, skrev edvardpop: Trevligt! Var osäker på om du höll till i Bangkok nu eller ej by the way... Ett halvår sedan jag hade en bra fylla senast. Eller bra och bra🤔... somnade visst på nån parkbänk i de centrala delarna av Halmstad😮 Hade man råkat befinna sig i Thailands huvudstad för närvarande är det mycket möjligt att jag hållit till på gatan som nedanstående bilder är från, soi Nana. Bara fortsätta hoppas på att pandemi-helvetet snart är över. Jorå. Hänger i bkk. Mycket är som förr, annat inte. Just Nana är dött som jag förstått det, men det vet säkert andra bättre. Jag hänger inte i det området speciellt ofta. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 28, 2021 Dela Inlagd Februari 28, 2021 MC-taxi-chaffisar spelar en runda thailändskt schack, ”Makruk”, väntandes på körning längs Phaya Thai Road i centrala Bangkok. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 33 minuter sedan, skrev Nicholas: Vad är det för bilar som brinner? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 5 minutes ago, Enis said: Vad är det för bilar som brinner? Enis Allmänt läroverk idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 Dagens sanning......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 Gillar dom här kontrasterna från igår och idag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 Smulan håller koll på omgivningen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 Två damer sitter i Trädgårdsföreningen och delar en flaska bubbelrosé kl 11.30 en tisdag förmiddag. Skönt att se våra äldre ta vara på dagen och njuta av livet. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 Herrbesök. Vinterpälsen på väg av Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 Skärmdump från Facebook. Undrar om det är många busspendlare från Tyresö som har thaidam? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 15, 2021 Dela Inlagd Mars 15, 2021 Först fick Finland en snygg tjej som statsminister och nu har även Estland en! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Dubbelt upp, jo man tackar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Ute me familjen. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 3 timmar sedan, skrev C-dude: Ute me familjen. C;D Härligt. Ni får mat också ser jag. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Hotel G, Göteborg. Lite futuristiskt, skumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 22, 2021 Dela Inlagd Mars 22, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 22, 2021 Dela Inlagd Mars 22, 2021 da hood Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 22, 2021 Dela Inlagd Mars 22, 2021 Jag förstår inte varför Adolf inte är ett populärt namn hos kungafamiljen längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 22, 2021 Dela Inlagd Mars 22, 2021 Rangoon, Burma år 2002. Jag åkte lokala runt-staden-tåget, ett slags cirkeltåg som tog alla förorter. Undrar hur dessa två tjejer har det i dag med tanke på utvecklingen? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu