C-dude Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 Vi ska ta ett vinterbad i nynäs eller,,, nä. Hoppar det C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 20 timmar sedan, skrev TheProdigy: Chatrium ikväll 👍 Konstigt, jag såg dessa fina bilder på ett annat fora för en stund sedan. Fast det e ju klart, läser både Expressen och Aftonblädet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 2 timmar sedan, skrev audirs2: Konstigt, jag såg dessa fina bilder på ett annat fora för en stund sedan. Fast det e ju klart, läser både Expressen och Aftonblädet! Gynna inte dom!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 15, 2021 Dela Inlagd Februari 15, 2021 Det var ju några som gnällde om att det är lite varmt i Thailand på sommaren. Hittade några i byn som vet hur man hanterar det, watch and learn🍻 Alla sätt är bra (utom de dåliga)🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 15, 2021 Dela Inlagd Februari 15, 2021 Flicka i Bagan, Myanmar år 2000. Kul med gamla analoga bilder. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Februari 15, 2021 Dela Inlagd Februari 15, 2021 Mörrumsån med is del tre. Det sista inlägget för den här vintern på det här temat då det ska slå om till plusgrader i morgon. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Mmmm, jag förstår precis, trots att det var längesedan men tror jag fortfarande har samma min på en lördagsmorgon när man inser att man inte skall jobba..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 18, 2021 Dela Inlagd Februari 18, 2021 Jävla miffon att parkera. Fick hjälpa en gammal farbror att ratta ut bilen bakom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2021 Dela Inlagd Februari 18, 2021 4 timmar sedan, skrev rolba: Jävla miffon att parkera. Fick hjälpa en gammal farbror att ratta ut bilen bakom. Hittade denna på gatan utanför du kan få den så är du redo nästa gång enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 Mitt bidrag till dagens bild är inte några bilder som jag har tagit idag men jag låter dem ändå gå som dagens bild(er). Ej heller har de en direkt koppling till Thailand men om ni bara låter mig fundera en stund så skall jag nog komma på den kopplingen. Den blomstertid nu kommer Med lust och fägring stor Snart är våren här och då får man ta ut hojen igen Här kommer bilderna som är några år gamla men det känns som om det var igår. Förutom motorcyklar så har jag även en hel del andra intressen och då blir det lätt så att man hamnar ute på bystan och träffar gamla vänner från förr som har andra intressen än enkom hojåkning. Hemma hos motorburen ungdom Hur var det nu med kopplingen till Thailand? Det är mycket enkelt förklarat. Jag är inte gjord av pengar men har många intressen här i livet. Om jag inte hade spenderat så mycket pengar på mitt motorintresse så hade jag kunnat vara i Thailand mycket mer än jag har varit men jag tycker att jag har funnit en bra balans på den där guldvågen. Nu ser jag fram emot sommaren och nya äventyr i Sverige! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 16 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Mitt bidrag till dagens bild är inte några bilder som jag har tagit idag men jag låter dem ändå gå som dagens bild(er). Ej heller har de en direkt koppling till Thailand men om ni bara låter mig fundera en stund så skall jag nog komma på den kopplingen. Den blomstertid nu kommer Med lust och fägring stor Snart är våren här och då får man ta ut hojen igen Här kommer bilderna som är några år gamla men det känns som om det var igår. Förutom motorcyklar så har jag även en hel del andra intressen och då blir det lätt så att man hamnar ute på bystan och träffar gamla vänner från förr som har andra intressen än enkom hojåkning. Hemma hos motorburen ungdom Hur var det nu med kopplingen till Thailand? Det är mycket enkelt förklarat. Jag är inte gjord av pengar men har många intressen här i livet. Om jag inte hade spenderat så mycket pengar på mitt motorintresse så hade jag kunnat vara i Thailand mycket mer än jag har varit men jag tycker att jag har funnit en bra balans på den där guldvågen. Nu ser jag fram emot sommaren och nya äventyr i Sverige! Luke the Drifter En xt! bäst hojen jag ägt 1500 mil helt utan problem. Brorsan fick nån ide att byta ut den mot en ktm 690 vilken han lånade och "glömde" kvar i Grekland för nu två år sedan med motorhaveri.... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Tibro i februari i all ära men när det är dags för söndagslunchen har jag det nog bättre här ändå. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 11 minuter sedan, skrev Atom: Tibro i februari i all ära men när det är dags för söndagslunchen har jag det nog bättre här ändå. Härligt slippa snösmältningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 4 minutes ago, Dolemon said: Härligt slippa snösmältningen Å andra sidan är det lite jobbigt att isen i gin & tonicen smälter snabbare, så inte fan är det en dans på rosor att vara här 😉. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 12 minuter sedan, skrev Atom: Å andra sidan är det lite jobbigt att isen i gin & tonicen smälter snabbare, så inte fan är det en dans på rosor att vara här 😉. Drick fortare då! Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Trevligt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 1 minut sedan, skrev ellim63: Trevligt! 👍 Det var vad jag hade på V75 men inte fan vann jag nåt. Livet är inte rättvist. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Plusgrader idag...och det betyder en längre cykeltur. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 Blommor och bin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 15 timmar sedan, skrev Nicholas: Är den ifrån Thailand? Jag har aldrig sett någon här och stör mig på att man alltid måste köpa hela kilon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 2 timmar sedan, skrev lasseiudon: Är den ifrån Thailand? Jag har aldrig sett någon här och stör mig på att man alltid måste köpa hela kilon. Texten är på svenska på den...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 (ändrad) Härligt vårväder idag. Ändrades Februari 26, 2021 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 På besök hos en äldre thaidam i boden... 😀 Maten var god men man får upp för var man sätter fötterna.... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu