edvardpop Inlagd Januari 24, 2021 Dela Inlagd Januari 24, 2021 Söndag är städdag, det är sedan gammalt. Förstår inte varför det ska behöva samlas så mycket prylar under sängen bara 😮 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 24, 2021 Dela Inlagd Januari 24, 2021 Nån hade lagt lite salt på E4:an. Söder om Nordmaling och hela vägen in till Umeå, isbark blandat med bar asfalt. Spårade fint. Nu en övernattning i björkarnas stad för att hedra björklöven SM guld från 1980. Falukorven syntes inte till. Intar först pizza på kebenekajse vid stationen. 2 pizzor av 5. Pizza sallad finns inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Januari 24, 2021 Dela Inlagd Januari 24, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Januari 24, 2021 Dela Inlagd Januari 24, 2021 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Nån hade lagt lite salt på E4:an. Söder om Nordmaling och hela vägen in till Umeå, isbark blandat med bar asfalt. Spårade fint. Nu en övernattning i björkarnas stad för att hedra björklöven SM guld från 1980. Falukorven syntes inte till. Intar först pizza på kebenekajse vid stationen. 2 pizzor av 5. Pizza sallad finns inte. Björklöven vann inte guld 1980, det gjorde Brynäs. Björklöven vann 1987. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 24, 2021 Dela Inlagd Januari 24, 2021 3 hours ago, mrco said: Björklöven vann inte guld 1980, det gjorde Brynäs. Björklöven vann 1987. // mrco Visst är det så. Oklart var jag fick 1980 ifrån. Hursomhelst, att åka norröver är ju som en resa genom hockey minnen. Brynäs. Modo. Timrå. Björklöven. Skellefteå. Luleå. Leksand ligger inte längs E4:an. Ps Den usla pizzan förklarar varför falukorven tycker en macka på Arlanda är lyx. När pizzan väl kom på bordet sjönk betyget till ett överstruket löv av 5. Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 25, 2021 Dela Inlagd Januari 25, 2021 On 2021-01-24 at 17:59, skrev Nicholas: Nån hade lagt lite salt på E4:an. Söder om Nordmaling och hela vägen in till Umeå, isbark blandat med bar asfalt. Spårade fint. Nu en övernattning i björkarnas stad för att hedra björklöven SM guld från 1980. Falukorven syntes inte till. Intar först pizza på kebenekajse vid stationen. 2 pizzor av 5. Pizza sallad finns inte. Du är helt lost! På vägen hem åker du via Haparanda och käkar pizza på Lei Lani. En Mamma Mia. Efter det så blir det återkommande besök i Haparanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 26, 2021 Dela Inlagd Januari 26, 2021 On 2020-12-22 at 13:53, skrev Tallviking: Var och kikade på en villa i Ljungbyhed i lördags men byn kändes lite väl "död" för vår del Dött för vissa, lugnt och skönt som ett paradis för andra. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 26, 2021 Dela Inlagd Januari 26, 2021 Att titta på ishotellet med thai-tant är inte lätt. Vill springa in och värma sig hela tiden. Är bara -15. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 26, 2021 Dela Inlagd Januari 26, 2021 Den här bilden är inte tagen idag men jag låter den ändå gå som dagens bild och den får både bli ett minne från förr och en blick framåt för jag vill verkligen komma hit igen. En bild på solnedgången vid en strand på Koh Lanta Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Januari 26, 2021 Dela Inlagd Januari 26, 2021 20 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Du är helt lost! På vägen hem åker du via Haparanda och käkar pizza på Lei Lani. En Mamma Mia. Efter det så blir det återkommande besök i Haparanda. Eller en "Lei lani" pizza med Soja som topping😋 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Januari 26, 2021 Dela Inlagd Januari 26, 2021 (ändrad) Ändrades Januari 26, 2021 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 26, 2021 Dela Inlagd Januari 26, 2021 Fick ett par bilder från stugan i Jämtland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 27, 2021 Dela Inlagd Januari 27, 2021 Morgonen bjöd på ett riktigt slagregn i en kvart, nu är det bara grått. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 Från bakongen idag 27-01-2021 kl 14.00 Södertälje Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 1 timme sedan, skrev Amigo: Från bakongen idag 27-01-2021 kl 14.00 Södertälje 28 januari är det i södra Sverige 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 1 minut sedan, skrev Stoneys: 28 januari är det i södra Sverige 😉 Annan tidzon ju...🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 20 minuter sedan, skrev ellim63: Annan tidzon ju...🤣 I Södertälje då eller 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 Varför så mycket bilder på snö? Man blir ju deppig här. Verkar som Greta haft lite inverkan på klimatet i år. Jag drog mitt strå till stacken idag och brände av 10 liter diesel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 Har jag missat något? Jag har en stor fjäril inne nu som flyger likt en kamikazepilot. Det är ju 10 minus och snö utanför? Nåväl, ledsen kompis, om en minut har katten sett dig...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 38 minuter sedan, skrev Stoneys: 28 januari är det i södra Sverige 😉 Kanske togs bilden igår????? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 5 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Har jag missat något? Jag har en stor fjäril inne nu som flyger likt en kamikazepilot. Det är ju 10 minus och snö utanför? Nåväl, ledsen kompis, om en minut har katten sett dig...... You Big Butterfly! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 3 minuter sedan, skrev GreenValley: You Big Butterfly! Ja det var ett tag sedan man hörde det begreppet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 1 timme sedan, skrev Amigo: Kanske togs bilden igår????? Då borde den väl vara i Gårdagens bild? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 5 minuter sedan, skrev Alarik: Då borde den väl vara i Gårdagens bild? Citerar med skärmdump från första inlägget i tråden: Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2021 Dela Inlagd Januari 28, 2021 3 minuter sedan, skrev Amigo: Citerar med skärmdump från första inlägget i tråden: Från balkongen idag, fast bilden från igår??? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu