Enis Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 Men va f@n Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 Kallt i Ayutthaya på morgonen 16gr Thaivännens barn barn kommer på sin leksak på morgonen Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 Lite snö och kyla verkar inte bekomma vikingarna i Gävle. Men jag kan förstå att han stannade i solen och telefonerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 8 timmar sedan, skrev Dolemon: Kallt i Ayutthaya på morgonen 16gr Thaivännens barn barn kommer på sin leksak på morgonen Mvh. Dolemon Du skojar? Är väl en fejkad bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 2 minuter sedan, skrev Alarik: Du skojar? Är väl en fejkad bild. Nä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 1 minut sedan, skrev Dolemon: Nä Hur gammal är barnbarnet? Hur fort går "leksaken"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 8 timmar sedan, skrev Dolemon: Kallt i Ayutthaya på morgonen 16gr Thaivännens barn barn kommer på sin leksak på morgonen Mvh. Dolemon Korat samma eller ännu lägre. Max 22 mitt på dan. Hur var det med den globala uppvärmningen? Den har inte nått Isaan iaf. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 8 minuter sedan, skrev Alarik: Hur gammal är barnbarnet? Hur fort går "leksaken"? 8år typ nu Fake han dricker inte ÖL men jag Hastiget okänd på hans 4-hjuling då som nu, men med MC var det varma OBS! inte fake lika så min CanAm hastighet okänd Men nu blir det Fake jag äger INTE Lamborghinin Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 25 minuter sedan, skrev Dolemon: 8år typ nu Fake han dricker inte ÖL men jag Hastiget okänd på hans 4-hjuling då som nu, men med MC var det varma OBS! inte fake lika så min CanAm hastighet okänd Men nu blir det Fake jag äger INTE Lamborghinin Mvh. Dolemon För väl att ditt barnbarn lekte med din leksak. Men hans gröna leksak ser jättefin ut också och den gula leksaken passar fint till din t-shirt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Alarik: För väl att ditt barnbarn lekte med din leksak. Men hans gröna leksak ser jättefin ut också och den gula leksaken passar fint till din t-shirt. Läs igen från början Min Thai väns barn barn, inte mitt barn barn för då är det Fake, lika så min mycket goda vän fast det är ålders skillnad på typ. 46 år Mvh. Dolemon Ändrades Januari 12, 2021 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 3 timmar sedan, skrev Dolemon: 8år typ nu Fake han dricker inte ÖL men jag Hastiget okänd på hans 4-hjuling då som nu, men med MC var det varma OBS! inte fake lika så min CanAm hastighet okänd Men nu blir det Fake jag äger INTE Lamborghinin Mvh. Dolemon Är det ett dräneringsrör de inte orkat gräva ner eller en speedbump som någon ledsnat på? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 2 timmar sedan, skrev Dolemon: Läs igen från början Min Thai väns barn barn, inte mitt barn barn för då är det Fake, lika så min mycket goda vän fast det är ålders skillnad på typ. 46 år Mvh. Dolemon Ja, ja. Det bir säkert bra med det. Ha nu en bra kväll. Hälsa din väns barnbarn så gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 5 timmar sedan, skrev Enis: Är det ett dräneringsrör de inte orkat gräva ner eller en speedbump som någon ledsnat på? enis Enkelt Thai farthinder som dom har gjort för att sänka hastigheten för bi där lilla nu stora barnat bor. Thai har tyvärr inte vett att sänka hastigheten vid bostadshus typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 13, 2021 Dela Inlagd Januari 13, 2021 17 timmar sedan, skrev Dolemon: 8år typ nu Fake han dricker inte ÖL men jag Hastiget okänd på hans 4-hjuling då som nu, men med MC var det varma OBS! inte fake lika så min CanAm hastighet okänd Men nu blir det Fake jag äger INTE Lamborghinin Mvh. Dolemon Fan vad du liknar han i "macken" Roy och Roger! Rogerrrrrrrrrrrrr, har det sett min skeftnyckel?............................... Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 13, 2021 Dela Inlagd Januari 13, 2021 36 minuter sedan, skrev audirs2: Fan vad du liknar han i "macken" Roy och Roger! Rogerrrrrrrrrrrrr, har det sett min skeftnyckel?............................... 555 ja du är inte ensam om att tycka det, har fått den frågan ute med i lilla Svedala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 13, 2021 Dela Inlagd Januari 13, 2021 (ändrad) Jag kom alldeles nyss hem från dagens uppfriskande promenad och då jag inte hade någon större brådska så stannade jag till då och då för att knäppa en bild och ett par av dem får bli dagens bild(er). Isen har lagt sig på sjön Nu är jag inte någon vän av vinter men visst kan det vara fint då det har kommit blötsnö som lägger sig på träden och sedan fryser till under natten Det blev en liten promenad på Booleden men absolut inte hela sträckan för det skulle bli en promenad på långt över två mil Det är ett trevligt område att vandra i då man passerar en del sjöar och tjärnar längs vägen Dagens promenad blev nästan en mil så nu tycker jag att jag kan ta mig en kopp varm glögg med gott samvete. Luke the Drifter Ändrades Januari 14, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2021 Dela Inlagd Januari 13, 2021 12 timmar sedan, skrev Dolemon: Enkelt Thai farthinder som dom har gjort för att sänka hastigheten för bi där lilla nu stora barnat bor. Thai har tyvärr inte vett att sänka hastigheten vid bostadshus typ. Ok tänkte mer på att de asfalterat bort en del av guppet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 13, 2021 Dela Inlagd Januari 13, 2021 6 timmar sedan, skrev Enis: Ok tänkte mer på att de asfalterat bort en del av guppet enis Ah vet ej men man kanske gjort det för mjukar överkörning med Mc, vad vet jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 13, 2021 Dela Inlagd Januari 13, 2021 52 minutes ago, Dolemon said: Ah vet ej men man kanske gjort det för mjukar överkörning med Mc, vad vet jag Vanligt och samtidigt väldigt motsägelsefullt. Likadant vid vårt hus. Alternativt att dom knackar ut ett hål i betongen där moppe passerar. Det gäller att inte missa hålet för det brukar vara ganska smalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 Tack till grabbarna från Solna högtrycksspolning för att ni fick bort stoppet. Restaurangen har visst glömt att ” ånga avloppet” under några år vilket medförde en inte så angenäm doft när rörmuffarna började läcka. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 16, 2021 Dela Inlagd Januari 16, 2021 Bild över Öresund och Malmö. Med thai i förgrunden. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 16, 2021 Dela Inlagd Januari 16, 2021 32 minuter sedan, skrev Stoneys: Bild över Öresund och Malmö. Med thai i förgrunden. Badväder? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 16, 2021 Dela Inlagd Januari 16, 2021 23 minuter sedan, skrev audirs2: Badväder? Not bad weather. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Januari 16, 2021 Dela Inlagd Januari 16, 2021 34 minuter sedan, skrev audirs2: Solen som högst upp idag. Snart får man se den... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 Undrar vad andra skriver för anledning till att dom bokar tid för vaccination mot Covid19?!🙄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu