Tallviking Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 (ändrad) Vart lite sugen på snacks idag och det här lät ju gött...... Men som den laktosintoleranta människa man är, så måste man läsa innehållsförteckningen först..... Gött, inga mejeriprodukter men WTF!!!!! "Kan innehålla spår av nötter"........ Ja, det är väl tämligen självklart om man köpt en påse med jordnötter....😂 Ändrades Oktober 4, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vart lite sugen på snacks idag och det här lät ju gött...... Men som den laktosintoleranta människa man är, så måste man läsa innehållsförteckningen först..... Gött, inga mejeriprodukter men WTF!!!!! "Kan innehålla spår av nötter"........ Ja, det är väl tämligen självklart om man köpt en påse med jordnötter....😂 Jordnötter är ingen nöt utan en baljväxt släkt med ärtor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Tjoho, där ser man!! Vissa e födda med en dator på redan på BB!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 1 timme sedan, skrev Tallviking: Jordnötter är ingen nöt utan en baljväxt släkt med ärtor Kan man inte bara förstå skämtet utan att skicka pekpinnar??? Klart jag vet det men tror du att det är allmänt känt? Nötter = nötter för de flesta skulle jag vilja påstå....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 Small nånstans här och de har intervjuat ett vittne. Ser ju precis ut som Becks granne. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 Vet inte vad detta är, tragiskt, roligt... Kanske skulle vara i humortråden men tycker det är mer tragiskt, och då det inte finns en sån tråd så postar jag den här. "Man" med en fittmössa på sig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 1 timme sedan, skrev Bibben: Vet inte vad detta är, tragiskt, roligt... Kanske skulle vara i humortråden men tycker det är mer tragiskt, och då det inte finns en sån tråd så postar jag den här. "Man" med en fittmössa på sig. Gå fram å ge han en pungspark då!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 23 minuter sedan, skrev audirs2: Gå fram å ge han en pungspark då!😆 Kanske är en sådan där utan säck 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Denne herre har verkligen skyddat sig, ingen C19 in i öronen (inte så mycket iaf) eller nacken. Jävla tråkvakter, en kille skulle in på COOP i fem min och hade inget ställ på cykeln så ville luta den mot kedjan (har inte jag heller, ställ alltså, han ville inte sälja det till mig när jag köpte cykeln, sade att då blir jag lat och bara lutar den mot en vägg eller nåt, bättre att inte kunna det och att låsa fast den i nåt staket, stång eller liknande.) Dessutom hade han cykelskor på sig och de är inte gjorda för att gå långa sträckor med. Han fick gå bort en bit och luta den mot vägg. Tror de är så tuffa i sina ordningsvaktskläder. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 Ho Chi Minh. Bara ben🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 28 minuter sedan, skrev edvardpop: Ho Chi Minh. Bara ben🙂 Ser mer ut som Hoochie Minh😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 Fantastisk solnedgång med utsikt över Möckeln! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Svampstuvning på G.. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 (ändrad) Råkade springa på ett bröllop tidigare idag i Ladenburg. Ändrades Oktober 10, 2020 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 21 minuter sedan, skrev 65Selander: Råkade springa på ett bröllop tidigare idag i Ladenburg. Provkörde du bru,,,eh Mersan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 (ändrad) On 2020-10-05 at 06:32, skrev Bibben: Small nånstans här och de har intervjuat ett vittne. Ser ju precis ut som Becks granne. Jag misstänker Hamnoi för dådet, då han enligt säkra källor vistas i det området väldigt frekvent....... Ändrades Oktober 10, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Jag misstänker Hamnoi för dådet, då han enligt säkra källor vistas i det området väldigt frekvent....... Erkänner mig skyldig till att ha handlat mycket grönsaker o frukt från Ali, som e en jävligt bra gubbe som månar om sina kunder. Men vem fan vet vad som händer i övrigt🙈... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 F1 är inte vad det varit, nu får man ordna spänningen själv... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 11, 2020 Dela Inlagd Oktober 11, 2020 Nu sova, fick dock lite Obstler från min bästa vän i Tyskland. Hans mamma har bränt detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Oktober 12, 2020 Dela Inlagd Oktober 12, 2020 Direkt från krogen till SVT studion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 13, 2020 Dela Inlagd Oktober 13, 2020 2 in 1 är ju vanligt men det här borde vara nytt rekord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Var bra mycket roligare vid denna tidpunkten i fjol. Här har jag precis landat på Suvarnabhumi Airport i Bangkok🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 (ändrad) Dagens bild (som jag snott från www) är även dagens tips (till den som känner sig berörd🙃). Finns på soi Leng Kee. Edittillägg: Bestick finns säkert om man ber snällt😉 Ändrades Oktober 17, 2020 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 34 minuter sedan, skrev frogfish: Dagens bild (som jag snott från www) är även dagens tips (till den som känner sig berörd🙃). Finns på soi Leng Kee. Edittillägg: Bestick finns säkert om man ber snällt😉 Bara nyttig mat där!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu