65Selander Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 (ändrad) 21 hours ago, Risifrutti said: Jag åker nog ner till Hamburg om 3 veckor. Hur ser det ut? Är röda gatan öppen som vanligt, eller är det lika dött som i Pattaya? Reeper är öppet men jag ruskar hellre tupp 😀 Så jag har mest setat vid Astras bryggeri. skön stad men öppentiderna är skiftande mot normalt. Har aldrig varit i Pattis men ett ställe som är dött är Kata Beach/Phuket. Känner en Svensk krogägare där. Ändrades September 27, 2020 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd September 28, 2020 Dela Inlagd September 28, 2020 Efter ett hett tips hängde grannen upp CD skivor för att skrämma bort duvorna. Inget vidare bra tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2020 Dela Inlagd September 28, 2020 Bääääääääästa bröllopsgåvan Tycker brudgummen.... bruden ser inte lika övertygad ut. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 28, 2020 Dela Inlagd September 28, 2020 9 timmar sedan, skrev Captain Morgan: Efter ett hett tips hängde grannen upp CD skivor för att skrämma bort duvorna. Inget vidare bra tips. Det ska inte va Cd med Vikingarna utan det ska med Black Sabbath! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 28, 2020 Dela Inlagd September 28, 2020 On 2020-09-27 at 12:34, skrev 65Selander: Reeper är öppet men jag ruskar hellre tupp 😀 Så jag har mest setat vid Astras bryggeri. skön stad men öppentiderna är skiftande mot normalt. Har aldrig varit i Pattis men ett ställe som är dött är Kata Beach/Phuket. Känner en Svensk krogägare där. Tack för info! Ruska tupp funkar ju också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Hösten har kommit till Blekinge. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Polarens nya bike...synd bara att säsongen börjar gå mot sitt slut. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 19 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Polarens nya bike...synd bara att säsongen börjar gå mot sitt slut. är det en Enfield? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 11 minuter sedan, skrev Naam jai: är det en Enfield? Jajamän If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Äntligen så tog jag mig i kragen o köpte en extern hårddisk. Dessutom köpte jag en adapter som skall kunna läsa ur mina gamla hårddiskar som jag sparat. En bild fastnade direkt och den har säker blivit publicerad förut Måste varit under min kameratid....... Tog foton på allt detta foto är på min dotter o hennes moders axel...... C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 On 2020-09-28 at 14:50, skrev audirs2: Det ska inte va Cd med Vikingarna utan det ska med Black Sabbath! Håkan Hellström skrämmer iväg det mesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev C-dude: Äntligen så tog jag mig i kragen o köpte en extern hårddisk. Dessutom köpte jag en adapter som skall kunna läsa ur mina gamla hårddiskar som jag sparat. En bild fastnade direkt och den har säker blivit publicerad förut Måste varit under min kameratid....... Tog foton på allt detta foto är på min dotter o hennes moders axel...... C;D Kärlek. Moderskärlek. Jag blir rörd. Ett sånt underbart foto. Jag gav karma men varför finns inte hjärtat där längre? Ändrades Oktober 3, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Enköping har haft höst MPR träff! Tack, det var trevligt att ses! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 3, 2020 Dela Inlagd Oktober 3, 2020 Precis nyss, skrev audirs2: Enköping har haft höst MPR träff! Tack, det var trevligt att ses! Va fan, alla bilder hamnar på snedden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 8 timmar sedan, skrev audirs2: Va fan, alla bilder hamnar på snedden! Tog du dig en "lutare" ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Tog du dig en "lutare" ? Njet, har ju sparat dom på datorn och där är dom ok, men sedan laddas dom upp så här! Men på firma datorn så blir dom ok. bara hemma datorn som blir fel på!!! Men W10 har gjort en stor uppgradering för ett tag sedan och den var inte bra, mycket man fick ändra på (he he säger alla Apple gubbar nu) så det är någon bugg någonstans som ligger och kukar! Ändrades Oktober 4, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 1 minut sedan, skrev audirs2: Njet, har ju sparat dom på datorn och där är dom ok, men sedan laddas dom upp så här! Men på firma datorn så blir dom ok. bara hemma datorn som blir fel på!!! Men W10 har gjort en stor uppgradering för ett tag sedan och den var inte bra, mycket man fick ändra på (he he säger alla Apple gubbar nu) så det är någon bugg någonstans som ligger och kukar! Det är inget fel på Windows eller dator. Det är gubbar som sitter framför datorer som det är fel på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 1 minut sedan, skrev Swift 4X4: Det är inget fel på Windows eller dator. Det är gubbar som sitter framför datorer som det är fel på. Och själv kommer du va en evigt 25 åring eller? Men jag förstår att du vet hur jag ställer in datorn så den gör bilderna rätt igen! Du tillhör ju dom som föddes med dator istället för nappflaskan! Allan Akbarrrr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 23 minuter sedan, skrev Swift 4X4: Det är inget fel på Windows eller dator. Det är gubbar som sitter framför datorer som det är fel på. Stort tack ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Liten tips till er som inte vet hur ska man göra. Googla hur gör man. Man lär sig något nytt varje dag. Gäller även pensionärer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 45 minuter sedan, skrev audirs2: Och själv kommer du va en evigt 25 åring eller? Men jag förstår att du vet hur jag ställer in datorn så den gör bilderna rätt igen! Du tillhör ju dom som föddes med dator istället för nappflaskan! Allan Akbarrrr! Vem är Allan Akbarr, nån av gubbarna på bilden eller är det fotografen? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 14 minuter sedan, skrev Swift 4X4: Liten tips till er som inte vet hur ska man göra. Googla hur gör man. Man lär sig något nytt varje dag. Gäller även pensionärer. Blev inget klokare av det 🙂 https://www.google.com/search?q=hur+gör+man&oq=hur+gör+man&aqs=chrome..69i57j0l4.6533j0j8&client=tablet-unknown&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Nu är Nvidia uppgraderad, kollat bildskärms inställningar, bild stående, allt ser ut ok! Men jag är inte datatekniker som Swifti 4+4 är, bara en enkel svetsare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2020 Dela Inlagd Oktober 4, 2020 Precis nyss, skrev audirs2: Nu är Nvidia uppgraderad, kollat bildskärms inställningar, bild stående, allt ser ut ok! Men jag är inte datatekniker som Swifti 4+4 är, bara en enkel svetsare! Nähä! Joho? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu