MickeN Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 Tvättdag idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 3 timmar sedan, skrev Fritz: Ska du mala ner till pulver eller hänga på väggen? Jag sa till frun att hon skulle sälja det till Japan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 9 timmar sedan, skrev ArneMorales: Vet ej då jag satt ibilen på andra sidan gatan, Det var allt en jävla lång selfiestick du har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2020 Dela Inlagd Augusti 20, 2020 Extrapris på l'escargot Coop nian igår enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 20, 2020 Dela Inlagd Augusti 20, 2020 15 timmar sedan, skrev Enis: Extrapris på l'escargot Coop nian igår enis Är det din närbutik nu? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 4 timmar sedan, skrev rolba: Är det din närbutik nu? 😉 Typ samt Istanbul livs enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 Bröllopsdag 2017..💖🇹🇭❤️🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 Dagens lunch i pensionarsparadiset Pattaya Makrillsoppa med persilja samt grönsaker och frukt Ca 40 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 Direktörn ute med frugan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Dagens bilder tillägnar jag Luke The Drifter, Audirs och Clirre 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2020 Dela Inlagd Augusti 30, 2020 Nuuuuuuu kanske jag skall gå på sängen.......😝😱😱😝 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 Ho Chi Minh "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 (ändrad) Inte dagens och inte heller världens bästa foton, men oj vad en kompaktkamera kan leverera genom ett skitigt hotellfönster. Ändrades Augusti 31, 2020 av scorpio63 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 Vi kör en Zoombild till med samma kamera, förlåt men jag är så imponerad av sen här kameran. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 Coronabröd från Dalarna.. Och sommardäcken är på.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 Hej, gamle måne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Gårdagens... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Är det såhär en rasist ser ut. Bra då vet jag var jag ska leta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 8, 2020 Dela Inlagd September 8, 2020 Inte dagens men från lördag och söndagens Ismaskins utbildning instruktör Mavange Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2020 Dela Inlagd September 8, 2020 Man var nog lite trött idag vafan dyker inte bilden upp på vänstra bildskärm för.... när jag swipar åt vänster javisst ja är ju en annan dator enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2020 Dela Inlagd September 8, 2020 1 timme sedan, skrev SWEDEMAN: Inte dagens men från lördag och söndagens Ismaskins utbildning instruktör Mavange Okej, vinterdäck på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 8, 2020 Dela Inlagd September 8, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Okej, vinterdäck på! Dubbdäck? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 9, 2020 Dela Inlagd September 9, 2020 Usch ja...nu ska det börjas igen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 11, 2020 Dela Inlagd September 11, 2020 En tjej som kom i min väg under en vandring från Ngam du pli ner till Khlong Toey i Bangkok en tidig morgon för ett par år sedan. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu