irjus Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Ska du till jaktstugan så ska jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Den va go Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Fick just info om att Sverige är i semifinal, i morgon ska dom spela mot Australien. Lycka till Sverige. Sverige förlorade mot Australien, i morgon ska dom spela om bronset mot Japan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Har 2 unga och söta systrar på besök över helgen.Dom har ju varit här förut och trivdes rätt bra tydligen. Den ena av systrarna spenderade natten i min säng och det var ju rätt mysigt Men blir lite sotis när nu båda systrarna har krypit upp mellan bena på min ena son... vad är det för hundras? Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Röjsågning på hög höjd Kokosnöt i huvudet = inte bra Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Kokosnöt i huvudet är inte bra, men det lär nog falla något annat än kokosnötter från dessa träd. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kawa Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Dagens skörd. 5Kg rödgula trumpetsvampar. Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Igår i Borlänge.sol och hyfsade färger. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Snygt Lars När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Nerikes köksbord?? Nästan rätt måne Det är hemma hos mama jay i Bkk(svampens svärmos), ja det är mitt bord och jag har gett svampen bilder då vi var där sist Tog du det på Leo Beer Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Gatubilder från Manila //Broskan Var ligger Man illa ? Om man nu får skämta om eländet. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Ålandskryssning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Bilderna hamnade lite off topic, ber om ursäkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Här kommer dagens bild, som för mej blev dagens garv Var och postade min sista hyresavi och fick se vad tokfia höll på med i köket. Var ju bara tvungen att plåta det. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 :rotfl: Den va bra! Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Här kommer dagens bild, som för mej blev dagens garv Var och postade min sista hyresavi och fick se vad tokfia höll på med i köket. Var ju bara tvungen att plåta det. Sant dagens garv vart det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Den här bilden som är tagen av en kille som heter Mikael Svennson som jag tycker är underbar Själv försökte jag hitta nåt liknande men det är inte lätt Grafittihuset under Älvsborgsbron När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Kinesisk vegetabilisk grönsakskonst är nu på modet. Visst blir man sugen på en salladstallrik http://www.manager.co.th/China/ViewNews.aspx?NewsID=9530000136164 http://www.youtube.com/watch?v=tPUL2RT0xxI&feature=player_embedded Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 En lite kluven och bra bild wille Ahh . . . vilken stilig man som vill fotografera lilla mig tänker kvinnan. Med en något mer kritisk ”approach” till fotografen, så tänker pojken; ”- Skall han bli min nya Pappa ? . . . ” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Ett tacksamt orginal att fota - och på samma gång en härlig gubbe! (tråkigt med stelbenta myndigheter som hellre stjälper än hjälper) http://www.dn.se/nyheter/sverige/stod-for-hastman-med-djurforbud-1.1177289 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Han bor någon mil från mej så jag har träffat honom några gånger och jag kan lova att de hästarna har det bättre än vad han själv har. Problemet är att det inte finns foderbord med vindskydd och tak som något brysselkål har bestämt En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Två bilder från White Sand Beach på Koh Chang tagna för 20min sen //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Höst i Svedala trattisarnas tid! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Måste lägga in denna Nostalgibild på Deiles vid Eyravallen numera Bhern Arena! Där har man käkat några wurstar med hemlagad mos sena kvällar i raggarbilen! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu