rolba Inlagd Juli 12, 2020 Dela Inlagd Juli 12, 2020 18 minuter sedan, skrev Enis: Stämmer bra det enis Flyttar de in i nya lägenheten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 Dagens Fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 Skywalken i Nong Khai.Fin utsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 8 timmar sedan, skrev rolba: Flyttar de in i nya lägenheten? Tja inte låter frugan någon rutten mört simma bört enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 16 minuter sedan, skrev Enis: Tja inte låter frugan någon rutten mört simma bört enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 Finfrämmat i trädgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 4 timmar sedan, skrev Wanchai: Skywalken i Nong Khai.Fin utsikt. Var i Nong Khai finns skywalken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Alarik: Var i Nong Khai finns skywalken? Norr (väster?) om Nong Khai, bara att följa floden uppströms, en timma ca i lagom fart. Ändrades Juli 13, 2020 av lasseiudon fel vädersträck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2020 Dela Inlagd Juli 13, 2020 2 timmar sedan, skrev Alarik: Var i Nong Khai finns skywalken? https://www.google.com/maps/place/Skywalk/@18.0370132,102.3050935,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xf31bd0be4a4137e8!8m2!3d18.0370132!4d102.3050935 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 (ändrad) Åhhh så underbart det är med semesterfirande i Svedalarna. om dottern ändå hade viljan o förståelsen att krypa in i sin koja o glo på ipaden så farsan o damen kunde regnhångla lite ifred en stund. men närå,, här finns det ingen förståelse alls.😠 C;D Ändrades Juli 14, 2020 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 1 timme sedan, skrev C-dude: Åhhh så underbart det är med semesterfirande i Svedalarna. om dottern ändå hade viljan o förståelsen att krypa in i sin koja o glo på ipaden så farsan o damen kunde regnhångla lite ifred en stund. men närå,, här finns det ingen förståelse alls.😠 C;D Standard läge för thai, när dom inte plockar svamp! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 On 6/30/2020 at 3:41 PM, audirs2 said: Ja dom där är antika nu! Strid i bebyggelse är väl den mest läsvärda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Den här bilden knäppte jag då jag var nere i Baan Takiab. Jag fick syn på en makak som gick uppe bland elledningarna och hann få fram kameran för att få en bild. Lägg märke till hur han använder svansen som mothåll på ledningarna ovanför för att hålla balansen. Inte katt på hett plåttak, däremot apa på slak lina Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 7 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Den här bilden knäppte jag då jag var nere i Baan Takiab. Jag fick syn på en makak som gick uppe bland elledningarna och hann få fram kameran för att få en bild. Lägg märke till hur han använder svansen som mothåll på ledningarna ovanför för att hålla balansen. Inte katt på hett plåttak, däremot apa på slak lina Luke the Drifter Han kanske jobbar som el inspektör? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Han kanske jobbar som el inspektör? Här är hans kollega strömstaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Otroligt vackra vyer och fint väder ute på Lyrön i lördags! 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Nått år sedan då vi besökte Koh Samed. Trevlig ö. Läste imorse att alla lämnat huvudstupa ön pga närheten till Rayong och den Egyptiska militärens ev. corona nedsmittning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Efter sex år åkte jag iväg och tittade på resterna av den stora skogsbranden vi hade här i Västmanland. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Bättre blir det inte.. Underbart! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 14 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Efter sex år åkte jag iväg och tittade på resterna av den stora skogsbranden vi hade här i Västmanland. Bor en halvtimme därifrån och har inte varit där och tittat än. Får nog bli en utflykt någon av de kommande veckorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 16 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Efter sex år åkte jag iväg och tittade på resterna av den stora skogsbranden vi hade här i Västmanland. Antar att det var gratis att besöka detta ställe. Hade det varit i Thailand skulle man tagit inträde, 40 THB för Thai och 400 THB för farang. Samt att i Thailand hade alla gångbroar (om de ens funnits) varit så dåligt underhållna att de var livsfarliga att gå på OCH överallt hade det legat plastpåsar och skräp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 SJ håller på att rusta upp sin flotta...räknar med att det ska bli en jäkla skjuts när coronan är över If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu