IsaanWarrior Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Förlåt för trådurspårning...här kommer en bild på en finsk soldat i 39 gradig vinkel 👌 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 On 2020-07-04 at 14:38, skrev audirs2: Är den farlig? Ja han är farlig som fan men sitter inne i 7 år till så lugna sig lite 👍 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Livstid vettu ✅ Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev IsaanWarrior: Förlåt för trådurspårning...här kommer en bild på en finsk soldat i 39 gradig vinkel 👌 Ser ut som en nyduschad @B747 Ändrades Juli 6, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Jävla svartvit kontrast mot bolagsskylten så tänkte dividera med 15 rödfröna pixlar så der svartvita inte tar över helt...håll till godo... Ps om någon vill köpa så har jag swish.ds. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Bitcoin helst hallå! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 (ändrad) Detta är ju ett Thailand forum. Jag undrar vem som liksom jag planterat cocosnötter i trädgården? Planterade två stycken 2011. De är ca 40 cm höga Idag ser de ut så här. Tio meter höga. Och massor av cocosnötter Ändrades Juli 6, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev ArneMorales: Detta är ju ett Thailand forum. Jag undrar vem som liksom jag planterat cocosnötter i trädgården? Planterade två stycken 2011. De är ca 40 cm höga Idag ser de ut så här. Tio meter höga. Och massor av cocosnötter Ja. Denna satte jag för runt 6 år sedan och den är en lite kortare modell än dina men full av nötter (bilden tagen från balkongen på ca 5m höjd Ändrades Juli 6, 2020 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 (ändrad) 47 minuter sedan, skrev Tallviking: Ja. Denna satte jag för runt 6 år sedan och den är en lite kortare modell än dina men full av nötter (bilden tagen från balkongen på ca 5m höjd Nice, men ser att du inte klippt gräsmattan på ett tag😀 Rekomenderar denna Husqvarna gräsklippare som jag kopte for ett tag sedan Ändrades Juli 6, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 9 minuter sedan, skrev ArneMorales: Nice, men ser att du inte klippt gräsmattan på ett tag😀 Lite svårt eftersom jag inte har någon gräsmatta..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oskarnord Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Lite svårt eftersom jag inte har någon gräsmatta..... Hjälp en granne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 31 minuter sedan, skrev oskarnord: Hjälp en granne! Ingen av dom har gräsmattor heller. Däremot kokosodling Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 5 timmar sedan, skrev ArneMorales: Nice, men ser att du inte klippt gräsmattan på ett tag😀 Rekomenderar denna Husqvarna gräsklippare som jag kopte for ett tag sedan Du kan nacka kokosnötter med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 6 timmar sedan, skrev Alarik: Du kan nacka kokosnötter med den. Kokosnötter är för hårda, däremot kan man köra över jordgubbslandet efter skörden, så man blir av med all blast som förberedelse till nästa års skörd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 1 timme sedan, skrev born41: Kokosnötter är för hårda, däremot kan man köra över jordgubbslandet efter skörden, så man blir av med all blast som förberedelse till nästa års skörd. Hade för många år sedan en rotorgräsklippare som man kunde kapa järnrör med. Men det var ju då det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 (ändrad) Här en lite ovanligare fjäril, ivarjefall här i Isaan. Juli är den månad som jag har flest fjärilar i trädgården Ändrades Juli 7, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 Det snackas mycket om det här med "hemester" i coronatider........ Då undrar jag var alla är i sådana fall, för här finns ingen hemma förutom jag......... ENSAM KVAR......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 7, 2020 Dela Inlagd Juli 7, 2020 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det snackas mycket om det här med "hemester" i coronatider........ Då undrar jag var alla är i sådana fall, för här finns ingen hemma förutom jag......... ENSAM KVAR......... Rogerrrrrrrrrrr,,,,har du sett den vita Opeln? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 Dags att gå på sängen There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 Visst har man saknat utsikten! 🇸🇪💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 Åkte iväg till Arsenalen vid Strängnäs idag och det fanns mycket spännande saker att titta på. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 Skjutsade Pia till en kompis igår de skulle bila till västkusten de har tydligen redan anlänt smögen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 8, 2020 Dela Inlagd Juli 8, 2020 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Åkte iväg till Arsenalen vid Strängnäs idag och det fanns mycket spännande saker att titta på. Dom verkar ha bytt vissa saker sedan jag var där för ca 5 år sedan! Första världs kriget maskiner verkar vara det nya? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu