ArneMorales Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Några fjärilar jag fotograferat hemma i min trädgård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 1 timme sedan, skrev ArneMorales: Några fjärilar jag fotograferat hemma i min trädgård Naturens underverk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 On 2020-06-30 at 17:16, skrev Tommy: https://www.soldf.com/wp2/wp-content/uploads/kakob.pdf Haha klockrent. Den sätts upp på anslagstavlan i baracken.. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Varit sommar länge nog nu! I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Diverse figurer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Morgonens bensträckare...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 On 2020-07-02 at 13:54, skrev audirs2: Naturens underverk! Ja, naturens underverk , och dessa små fjärilar, som jag fotograferade på min gräsmatta, har samma fritidsaktivitet som vi människor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 On 2020-07-01 at 20:22, skrev audirs2: Ajj sii natink! (I cant see anything)! Det är i betraktarens ögon. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Tapani: Dagens fjäril Ja Thailand är fantastiskt när det gäller fjärilar. Enligt min fjärilsbok finns det mer än 1000 olika fjärilsarter här. Jag har mitt hus och min trädgård i Nang Rong i Buriram provinsen sedan 2010, och har hittills fotograferat ca 40 olika fjärilsarter i trädgården. Dert gäller att ha mycket blommor i trädgården så kommer fjärilarna på besok. Här är min Dagens fjäril i min trädgård Ändrades Juli 4, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 1 timme sedan, skrev ArneMorales: Ja Thailand är fantastiskt när det gäller fjärilar. Enligt min fjärilsbok finns det mer än 1000 olika fjärilsarter här. Jag har mitt hus och min trädgård i Nang Rong i Buriram provinsen sedan 2010, och har hittills fotograferat ca 40 olika fjärilsarter i trädgården. Dert gäller att ha mycket blommor i trädgården så kommer fjärilarna på besok. Här är min Dagens fjäril i min trädgård De har vackra färger, även fåglarna i Thailand är väl färggranna, nice bilder. Men hur är det med orm då, är väl mer mixat av sorter än i södra delen av landet? Såg att du har växten svärmorstunga eller har jag fel? En av de växter NASA hittat som renar luften från gifter. NASAs Clean Air Study. https://www.annaskemtvatt.com/odla-frisk-luft/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 Finfrämmat i trädgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 3 timmar sedan, skrev Tekkor: De har vackra färger, även fåglarna i Thailand är väl färggranna, nice bilder. Men hur är det med orm då, är väl mer mixat av sorter än i södra delen av landet? Såg att du har växten svärmorstunga eller har jag fel? En av de växter NASA hittat som renar luften från gifter. NASAs Clean Air Study. https://www.annaskemtvatt.com/odla-frisk-luft/ Intressant att Svärmors tunga är så nyttig, de har jag gott om i trädgården. När det gäller ormar ser jag inte så många, eftersom våra hundar springer fritt i trädgården och skrämmer bort ormarna. Den jag sett mest av är Golden Tree snake som ofta härjar i våra Rose apple träd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 24 minuter sedan, skrev ArneMorales: Intressant att Svärmors tunga är så nyttig, de har jag gott om i trädgården. När det gäller ormar ser jag inte så många, eftersom våra hundar springer fritt i trädgården och skrämmer bort ormarna. Den jag sett mest av är Golden Tree snake som ofta härjar i våra Rose apple träd. Är den farlig? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 7 minuter sedan, skrev audirs2: Är den farlig? Den kan hugga om du kommer for nära, men inte giftig for människor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 36 minuter sedan, skrev ArneMorales: Intressant att Svärmors tunga är så nyttig, de har jag gott om i trädgården. När det gäller ormar ser jag inte så många, eftersom våra hundar springer fritt i trädgården och skrämmer bort ormarna. Den jag sett mest av är Golden Tree snake som ofta härjar i våra Rose apple träd. Väldigt vacker, ofarlig och är duktig på att klättra. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 4, 2020 Dela Inlagd Juli 4, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev Esspe: Väldigt vacker, ofarlig och är duktig på att klättra. 18 minuter sedan, skrev Esspe: Väldigt vacker, ofarlig och är duktig på att klättra. Här en som ligger och solar på vårt staket strax intill grinden Ändrades Juli 4, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 5, 2020 Dela Inlagd Juli 5, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juli 5, 2020 Dela Inlagd Juli 5, 2020 Dagens fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 5, 2020 Dela Inlagd Juli 5, 2020 Nikons näst nyaste kamera Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 5, 2020 Dela Inlagd Juli 5, 2020 Nikons nyaste Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 4 minuter sedan, skrev IsaanWarrior: Nikons näst nyaste kamera är det billborn efter han blev rånad, köpa sex av 20-åringar kan kosta😂 Men väldigt tyst i tidningarna om det. Hur fan spelartruppen kan lyssna på en sån fetta övergår mitt förstånd! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 1 minut sedan, skrev hamnoi: är det billborn efter han blev rånad, köpa sex av 20-åringar kan kosta😂 Men väldigt tyst i tidningarna om det. Hur fan spelartruppen kan lyssna på en sån fetta övergår mitt förstånd! Så jävla kul 😂😂🤣🤣 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 2 minuter sedan, skrev hamnoi: är det billborn efter han blev rånad, köpa sex av 20-åringar kan kosta😂 Men väldigt tyst i tidningarna om det. Hur fan spelartruppen kan lyssna på en sån fetta övergår mitt förstånd! Märkligt att det tystades ner så fort men men...billan kännerju Zlatte och känner man Zlatte så är det grönt ljus......typ...jävla freakshowbajen Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu