Rillex Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 31 minuter sedan, skrev Oskarudon: Hittade ett gäng bilder i stugan. Ser ut att komma från en charterresa på 80 talet. Lyckliga killar ser det ut som😃 Mys på hög nivå .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Tiilomed när det regnar kan det vara vackert i skyn. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Tja om det blir ☔.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Nogersund i västra Blekinge vid dagens utflykt. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Midsommarblomster i motljus.. Pion och rosrabatten.. Visst är det vackert! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Midsommarblomster i motljus.. Pion och rosrabatten.. Visst är det vackert! 💕 Äh, tacka vet jag en riktig svetsfog! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 4 minuter sedan, skrev audirs2: Äh, tacka vet jag en riktig svetsfog! Har du gjort den fogen kanske det är dags för dig att dra dig tillbaka och odla blomster eller nåt.. 🤣😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Jäklar vilken pli vallaren har på sina fantastiska varelser👍. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Jäklar vilken pli vallaren har på sina fantastiska varelser👍. Gruppchefen till vänster, precis som det skall va! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 10 timmar sedan, skrev ellim63: Har du gjort den fogen kanske det är dags för dig att dra dig tillbaka och odla blomster eller nåt.. 🤣😉 Ja, då finns det minsann fog för det 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 (ändrad) När jag är hemma i Buriram, Nang Rong , tar jag en timmas cykeltur längs floden med mina hundar varje morgon 06.30. Skont innan solen går upp. Viktigt med regelbunden motion nu när man är äldre, 69. B oj 6 Ändrades Juni 23, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 On 2020-06-21 at 22:45, skrev audirs2: Äh, tacka vet jag en riktig svetsfog! Där ligger svetsministern i lä.🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moobin Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Mycket regn, då kan vi fiska i trädgården. Ingen fisk, men en bild i alla fall 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Va fasen är det här? Fiskars enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Ett verktyg för öljetter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 25 minuter sedan, skrev axe: öljetter Tackar.... de (Min mor eller bror)som troligtvis köpt det till min dotter någon gång.... hade ingen aning när jag frågade dem. Då åker de med i pyssellådan till Förskolan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 (ändrad) I köket 🌞 Altan i skuggan Ändrades Juni 24, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 Nä, det är inte disigt i Majorna.... Brinner tydligen som fan i hamnen.... Luktar helvete....... https://www.expressen.se/gt/storbrand-i-goteborgs-hamn/ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 25, 2020 Dela Inlagd Juni 25, 2020 😎 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Såg nåt som rörde sig bredvid trottoaren i ögonvrån. Stannade och kollade vad det var. Någon som rymt från dammen 100 meter bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Militär radio Adolf Eihman inhandlad! Veva och du har ström sa någon, har glömt vem det var! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Ser inte ut som det fina vädret håller i sig så länge till......😱😢😠 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ser inte ut som det fina vädret håller i sig så länge till......😱😢😠 Jodå, ett tag till tror jag bestämt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ser inte ut som det fina vädret håller i sig så länge till......😱😢😠 Blir tydligt riktigt eländigt i morrn på västkusten Ändrades Juni 27, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu