Peolito Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 (ändrad) Permitterad, firade med en bärs på långbro värdshus. Ändrades Juni 4, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Gott om benutrymme och bra skydd vid ormfångarjakt. Det går ju även bra till att dölja påstådda smutsigheter men något fel går nog fan att se eller hitta på bilden. Ja vad fan, det är ju inte Nokia stövlar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 Hitta några fina bilder på Jomtien beach och mycket mer.... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 Ho Chi Minh "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Full fart på byggandet här i Jakan, men jag tycker att dom borde få plats med en kran till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Den här bilden knäppte jag idag då promenaden gick via stranden. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 On 2020-06-02 at 13:16, skrev audirs2: Ja vad fan, det är ju inte Nokia stövlar! Nä😎 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 (ändrad) Dagens bilder för två år sedan Ändrades Juni 5, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Dagens köp, mitt livs första Samsung. Blev dagens selfi också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Detta ar halvkul jag hade ett arende till TOT igar pa klangen i pattis.Kunde inte komma in pa framsidan och blev skickad till baksidan av byggnaden beroende av corona dar det var en snittslad bana med hangande flaskor med vatten i jag gick i banan men fattade ingenting da tror jag att det star en telefonkiosk som typ en stopp plint vafan e det har sa jag viker mig in vid sidan av telefonkiosken da jag ser ett par stolar och dar star det reception och satte mig De hade gjort ett hal i plasten som skyddade tjejerna innanfor och ut hangde en ful microfon som de kommuniserade med mkt irriterande satt och vantade pa min tur da det kom folk med roda ogon och dom kliade sig hela tiden i ogonen tankte va fan ar det har kollade pa telefonkiosken igen da kommer det en liten gubbe och staller sig dar inne pa plattan trycker pa nagot och da kommer det en javla massa duschstralar med antagligen handsprit jag holl pa att ga av pa mitten men fan vilken tur jag hade att jag inte kan lasa thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Såg ett gäng pärlor idag när jag var ute och snurrade på en loppisrunda. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 On 2020-06-02 at 06:04, skrev Peolito: Permitterad, firade med en bärs på långbro värdshus. Jag har just blivit varslad! Men glömt att fira! Måste åtgärdas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 28 minuter sedan, skrev Abercrombie: Jag har just blivit varslad! Men glömt att fira! Måste åtgärdas... Vad innebär det för dig tror du? Lång anställningstid, speciallkompentenser osv? Har massor av polare på Volvo som är varslade, ingen är något vidare orolig då deras funktioner behövs och det finns massor med folk med kortare anställningstid. Vad sysslar du med? Lätt att hitta nytt arbete? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 35 minutes ago, Abercrombie said: Jag har just blivit varslad! Men glömt att fira! Måste åtgärdas... Epiroc? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 6 timmar sedan, skrev Abercrombie: Tack för omtanken. Jag är varslad precis som alla andra men lär knappast bli uppsagd. 25 år i företaget (Atlas Copco + Epiroc). Meningen är att jag ska få ta emot guldklocka på Grand Hotel i höst, men Coronan gör väl att jag får hämta ut den på ICA istället... Är det tack vare dig som min Atlas G37 fortfarande går efter över 20 år? Vilken jäkla bra kompressor asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 4 timmar sedan, skrev audirs2: Är det tack vare dig som min Atlas G37 fortfarande går efter över 20 år? Vilken jäkla bra kompressor asså! 😄 Nej tyvärr, jag monterar riggar för sprängning ovanjord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Såg ett gäng pärlor idag när jag var ute och snurrade på en loppisrunda. 18 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Är den första bilden en Farmal eller en Alise-Chalmers? (osäker på stavningen) Ändrades Juni 7, 2020 av born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 10 minuter sedan, skrev born41: Är den första bilden en Farmal eller en Alise-Chalmers? (osäker på stavningen) Det har jag ingen aning om ... den frågan överlåter jag till en bättre kunnig If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 Osäker på om jag lagt in denna bild här tidigare... Nåväl, den är från Siem Reap hur som helst. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 10 minuter sedan, skrev edvardpop: Osäker på om jag lagt in denna bild här tidigare... Nåväl, den är från Siem Reap hur som helst. Läge att skicka dit Greta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Idag blev det sex treor på mätaren 🤪 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Köp tre lotter. Garanterat många treor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Nu är våra Lamjay mogna 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Hittade ett gäng bilder i stugan. Ser ut att komma från en charterresa på 80 talet. Lyckliga killar ser det ut som😃 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu