Soengsang Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 Stekt strömming på spisen, det blir inte bättre än så. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 36 minuter sedan, skrev Soengsang: Stekt strömming på spisen, det blir inte bättre än så. Bjuder du på lunch? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 36 minuter sedan, skrev Soengsang: Stekt strömming på spisen, det blir inte bättre än så. Huvva som oraklet säger. Det ska till vapenhot för att jag ska äta. Men alla gillar olika som tur är. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 Dagens padda... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Vilodag idag men det var ju lillördag igår så det är förståligt🥳🥳. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Vilodag idag men det var ju lillördag igår så det är förståligt🥳🥳. Har dom betalt parkerings avgiften? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 43 minuter sedan, skrev audirs2: Har dom betalt parkerings avgiften? Betalas in natura. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Gott om bensparkutrymme👍👍. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Blev en bensträckare imorse på väg till jobbet...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 23 timmar sedan, skrev stefan5300: Gott om bensparkutrymme👍👍. Ser skönt ut men med tanke på den pedikyren bör nog de andra badgästerna hoppas att de poolansvariga iaf inte snålar med mängden klor. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 1 timme sedan, skrev Fantomen: Ser skönt ut men med tanke på den pedikyren bör nog de andra badgästerna hoppas att de poolansvariga iaf inte snålar med mängden klor. 😉 Tror du att tårna är skitiga, i så fall kan du läsa på om diabetes. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Tror du att tårna är skitiga, i så fall kan du läsa på om diabetes. Svårt att tro något annat efter att ha sett bild på ditt kylskåp 😉 😉 Men om jag felaktigt insinuerade att du var skiten om fötterna så ber jag givetvis om ursäkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Gordon Banks är väl en av de mer legendariska målvakterna i England. Den här räddningen är riktig svettig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 1 timme sedan, skrev Fantomen: Svårt att tro något annat efter att ha sett bild på ditt kylskåp 😉 😉 Men om jag felaktigt insinuerade att du var skiten om fötterna så ber jag givetvis om ursäkt. Ta gärna fram bilden på mitt skitiga kylskåp men du kanske menar en arrangerad suddig bild jag tog. Nä fötterna är inte skitiga utan det beror på min diabetes. Det var ju ett gäng som tyckte att ditt inlägg var roligt som vet om min diabetes och en av dem har redan hånat mig för min sjukdom, andra av dem ligger ju i riskzonen för att drabbas av diabetes så en vacker dag kanske jag kan skratta åt deras elände eller andra problem😁. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 8 minuter sedan, skrev stefan5300: Ta gärna fram bilden på mitt skitiga kylskåp men du kanske menar en arrangerad suddig bild jag tog. Nä fötterna är inte skitiga utan det beror på min diabetes. Det var ju ett gäng som tyckte att ditt inlägg var roligt som vet om min diabetes och en av dem har redan hånat mig för min sjukdom, andra av dem ligger ju i riskzonen för att drabbas av diabetes så en vacker dag kanske jag kan skratta åt deras elände eller andra problem😁. Jag visste inte att du hade diabetes och det är givetvis inget att skämta om. Ber om ursäkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 (ändrad) Gårdagens promenadbilder Ändrades Maj 30, 2020 av Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Ta gärna fram bilden på mitt skitiga kylskåp men du kanske menar en arrangerad suddig bild jag tog. Nä fötterna är inte skitiga utan det beror på min diabetes. Det var ju ett gäng som tyckte att ditt inlägg var roligt som vet om min diabetes och en av dem har redan hånat mig för min sjukdom, andra av dem ligger ju i riskzonen för att drabbas av diabetes så en vacker dag kanske jag kan skratta åt deras elände eller andra problem😁. Jag och säkert fler skrattade åt ett roligt inlägg inte åt din diabetes men det var inte ok enligt dig, men det är tydligen ok att som du skriver "en vacker dag kanske jag kan skratta åt deras elände eller andra problem". //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Då jag vistades i Laos så gillade jag att åka till ställen där inte den vanliga turisten hamnade. Lite bortom allfarvägarna Det blev ju lite skoj då barnen vågade sig fram för att se på västerlänningen Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 12 timmar sedan, skrev Fantomen: Ser skönt ut men med tanke på den pedikyren bör nog de andra badgästerna hoppas att de poolansvariga iaf inte snålar med mängden klor. 😉 Helt klar har du fått en plats "framför" drevet på mpr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 1 timme sedan, skrev Broskan: Jag och säkert fler skrattade åt ett roligt inlägg inte åt din diabetes men det var inte ok enligt dig, men det är tydligen ok att som du skriver "en vacker dag kanske jag kan skratta åt deras elände eller andra problem". //Broskan Vad är det roliga i inlägget om Fantomen inte menar att jag har skitiga fötter? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Ett nytt inslag i Thailand, covid19-säker minivan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Rhododendron börjar blomma fint på baksidan av huset....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Var iväg nyss med junior och hans kompis till sjön ett par km hemifrån. Kommer ihåg hur man var själv i den åldern, nu blöter jag inte fötterna om det inte är åtminstone 27 grader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 En Svensk färdtjänstbil sedan månader. Mvh Nutteman. 7 timmar sedan, skrev Wanchai: Ett nytt inslag i Thailand, covid19-säker minivan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 Gott om benutrymme och bra skydd vid ormfångarjakt. Det går ju även bra till att dölja påstådda smutsigheter men något fel går nog fan att se eller hitta på bilden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu