Kötthandlarn Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 8 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Gjorde du något djävulskap med PD och dammsugaren, Som du inte kommer ihåg 😉 Nä, han jobbade inatt, så det var uteslutet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Dagens är tagen i går... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 11 minuter sedan, skrev Thure: Dagens är tagen i går... Där behövs lite blästring och målning ser jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 14 minuter sedan, skrev audirs2: Där behövs lite blästring och målning ser jag! Drygt svar.Var är dina bilder? eftersom det är en bildtråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 32 minuter sedan, skrev audirs2: Där behövs lite blästring och målning ser jag! Ja... det har stötts och blötts i kommun vem som äger bron och vem som skall bekosta underhållet....tråkigt om den får rosta sönder.... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev L200: Drygt svar.Var är dina bilder? eftersom det är en bildtråd. Ja det var ett drygt svar, var är din bild ? Ändrades Maj 23, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ja det var ett drygt svar, var är dina bild ? Och din bild? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 11 minuter sedan, skrev L200: Och din bild? Missade du den här 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 köar till återvinningen idag igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: köar till återvinningen idag igen enis RIP Dalalampa..... tackar för kondoleanserna på PM @M33 tre års landssorg proklamerat Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev Enis: RIP Dalalampa..... tackar för kondoleanserna på PM @M33 tre års landssorg proklamerat Enis Fick du 35000 för den? Ändrades Maj 23, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 3 timmar sedan, skrev L200: Drygt svar.Var är dina bilder? eftersom det är en bildtråd. 2 timmar sedan, skrev L200: Och din bild? Ser att du levererar lite dåligt med bilder käre Frans... Min dagens bild blir från Luke the Drifter domäner.... Man tar en elegant strandbild... När man senare tittar närmare på bilden ser man att man varit observerad av en Thailändare Samtidigt passar jag på att dedikerad en bild till Luke the Drifter som är en tåg älskande man, förmodar att han även åkt med detta tåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 Sittande på ett tåg nånstans i Indien för en del år sedan. Är normalt inte så förtjust i bilder på folk som stirrar ner i sina mobiltelefoner men den här blev rätt skön tycker jag🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 Köpt en ny leksak som provades. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 22 minuter sedan, skrev Rillex: Köpt en ny leksak som provades. Farligt med nya leksaker, ser att du behöver klättra upp å taket och montera en ny nockpanna Annars är det alltid kul men nya leksaker... Tex kan du hjälpa till med eftersök av försvunna personer i skog och mark, eller spana in solbadande kvinnliga grannar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Tekkor: Farligt med nya leksaker, ser att du behöver klättra upp å taket och montera en ny nockpanna Annars är det alltid kul men nya leksaker... Tex kan du hjälpa till med eftersök av försvunna personer i skog och mark, eller spana in solbadande kvinnliga grannar @Rillex spanar efter annat.....å de är bra... blir mera damer över åt oss andra då 😀 Enis Ändrades Maj 24, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 12 minuter sedan, skrev Tekkor: Farligt med nya leksaker, ser att du behöver klättra upp å taket och montera en ny nockpanna Annars är det alltid kul men nya leksaker... Tex kan du hjälpa till med eftersök av försvunna personer i skog och mark, eller spana in solbadande kvinnliga grannar Tack! Låter inte Farsan gå upp där han är ju 86 år gammal. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Inte egentagen men den roade mig........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 De hade dricka på Axfood som räcker till många söndagspizzor 😊 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 (ändrad) Tupp och hönor, glömde nämna den fantastiska varelsen i bakgunden. Ändrades Maj 27, 2020 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 (ändrad) Sent igår kväll, efter en kraftig regnskur, var frugan och äldsta grabben ute en timma i skogen här utanfor och plockade grodor. Tre kilo fick de ihop. Idag sålde de 2 kg for 400 baht. En delikatess sägs det. Jag vägrar äta grodor. Ändrades Maj 27, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 26 minuter sedan, skrev ArneMorales: Sent igår kväll, efter en kraftig regnskur, var frugan och äldsta grabben ute en timma i skogen här utanfor och plockade grodor. Tre kilo fick de ihop. Idag sålde de 2 kg for 400 baht. En delikatess sägs det. Jag vägrar äta grodor. Ungefär som kyckling men inte mycket kött. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moobin Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 Har inget att göra (i corona-tider), så jag piffar upp min fiskdamm: Det blev ett upp-och-ner-vänt akvarium och lite ankor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 6 hours ago, ArneMorales said: Sent igår kväll, efter en kraftig regnskur, var frugan och äldsta grabben ute en timma i skogen här utanfor och plockade grodor. Tre kilo fick de ihop. Idag sålde de 2 kg for 400 baht. En delikatess sägs det. Jag vägrar äta grodor. De fick ihop 3 kg grodor och sålde 2 kg. Vad hände med resten, BBQ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 (ändrad) Dom bästa exemplaren, dvs de med mycket ägg i, koktes med kryddor och blev en liten fest for familjen. Denna grodsort är lite speciell och kan fångas endast några få dagar om året. Ändrades Maj 27, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu