ArneMorales Inlagd Maj 11, 2020 Dela Inlagd Maj 11, 2020 (ändrad) Hy by Pattaya beach är väldigt lugnt och fint för en morgonpromenad på 8 km så här en måndag morgon i Coronatider. En sval vind från havet, och inga turistbussar. Perfekt. Li Ändrades Maj 11, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Maj 11, 2020 Dela Inlagd Maj 11, 2020 (ändrad) Som svensk turist har jag ingen aning om vad plakatet säger, men antar att man hälsar 100 000 kineser välkomna hit nästa vecka Ändrades Maj 11, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 11, 2020 Dela Inlagd Maj 11, 2020 5 timmar sedan, skrev stefan5300: Finns även andra modeller, till exemel kosskalvrumpor. Ser snälla ut! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 God morgon......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 23 timmar sedan, skrev audirs2: Ser snälla ut! Tills dom lyfter på svansen och lägger sina komockor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 12 minuter sedan, skrev Peolito: Tills dom lyfter på svansen och lägger sina komockor. Men dom gör god glass! Äter dom choklad före dom mjölkar choklad mjölk? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 On 2020-05-08 at 18:06, skrev Kenneth4618: Bryggan där det hände midsommarafton 2005 Blev en nostalgitripp då det är många fina bilder på objektet https://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-kopmanholmen-ornskoldsviks-kommun-panelvagen-7-16827100?fbclid=IwAR1ZOKX1eRh-3He3Xs3yuj96QKTkJTezHws-R1yNIQD0o5UvFAG1a1tGc2U Vilket ställe! Vill ha! Och vad skulle det kosta om det låg på, skall vi säga, Djursholm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Vilket ställe! Vill ha! Och vad skulle det kosta om det låg på, skall vi säga, Djursholm? Ja det är ett underbart ställe...............även på vintern. I Djursholm får man nog lägga till en nolla på slutet Men sommartiderna var även de underbara vid Höga Kusten Ändrades Maj 12, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ja det är ett underbart ställe...............även på vintern. I Djursholm får man nog lägga till en nolla på slutet Men sommartiderna var även de underbara vid Höga Kusten Kungen af Uppsala!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 Dagens bild knäppte jag någonstans på Koh Lanta och det är i precis rätt tid för att se solen gå ned under horisonten. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 11 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens bild knäppte jag någonstans på Koh Lanta och det är i precis rätt tid för att se solen gå ned under horisonten. Luke the Drifter Å denna knäppte jag nyss enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Å denna knäppte jag nyss enis Fram med snöskotern bara!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 14, 2020 Dela Inlagd Maj 14, 2020 Den här plåten tog jag då jag besökte ett tempel någon mil från Nakhon Ratchasima. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Ho Chi Minh "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Kattkräket trivs ovanpå en varm motor...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Var är jag nu @Luke the Drifter och andra järnvägsintressade? Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 7 minuter sedan, skrev Oskarudon: Var är jag nu @Luke the Drifter och andra järnvägsintressade? Du är på spåret........ Det är ju uppenbart....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 17 minuter sedan, skrev Oskarudon: Var är jag nu @Luke the Drifter och andra järnvägsintressade? På väg mot Älvsbyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 9 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: På väg mot Älvsbyn Fel men rätt landsände... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 13 minuter sedan, skrev Oskarudon: Fel men rätt landsände... Ok, en sista försök. Påväg mot Boden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Fortsätt österut.. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 1 minut sedan, skrev Oskarudon: Fortsätt österut.. @andrejsdenruskige kanske känner sig hemma där. Österut mot gränsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 5 minuter sedan, skrev Oskarudon: Fortsätt österut.. Ser en blåmålad bro, men det ser inte riktigt ut som Haparanda så jag säger Morjärv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Köpte nytt parasoll med solcellsbelysning. Blev rätt mysigt. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 10 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ser en blåmålad bro, men det ser inte riktigt ut som Haparanda så jag säger Morjärv Tänkte någon skulle se ngt konstigt med spåren.. I Haparanda finns både svensk och finsk spårvidd i samma spår vilket är lite unikt.. Blir lite speciella montage där då vi bygger om för persontrafik sträckan boden-haparanda.. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu