ellim63 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev ellim63: La du inte in fel bild nu? Eller ska du sno ihop en sallad? Ändrades April 25, 2020 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Jahaja, så fick man Corona då😟 Kompisen kom och smittade ner mig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Hoi An "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 36 minuter sedan, skrev edvardpop: Hoi An Väldigt trevligt ställe. Fin bild med. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 2 timmar sedan, skrev Esspe: Väldigt trevligt ställe. Fin bild med. Tackar! Var tyvärr bara dit på en dagstur men förhoppningsvis blir det fler besök i framtiden. Lade förresten in bilden på fb tidigare under dagen samt samma bild igen fast med en annan redigering med frågan vilken som var bäst. Lite oväntat var det betydligt fler som föredrog den med filter... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 6 timmar sedan, skrev edvardpop: Tackar! Var tyvärr bara dit på en dagstur men förhoppningsvis blir det fler besök i framtiden. Lade förresten in bilden på fb tidigare under dagen samt samma bild igen fast med en annan redigering med frågan vilken som var bäst. Lite oväntat var det betydligt fler som föredrog den med filter... Både och tycker jag. Den första har lite dis i sig men är mjukare. Den andra är lite "renare" men kanske lite väl mycket skärpa? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 Lite blandat från veckans promenader.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 1 timme sedan, skrev Naam jai: Lite blandat från veckans promenader.... Sista bilden,,,,,vart är den tagen? Jäkligt grym! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 1 minut sedan, skrev audirs2: Sista bilden,,,,,vart är den tagen? Jäkligt grym! Den är tagen här i södra Texas, i en by som heter Stoneville eller rättare sagt Stenstorp, Västergötland 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 6 timmar sedan, skrev audirs2: Sista bilden,,,,,vart är den tagen? Jäkligt grym! 6 timmar sedan, skrev Naam jai: Den är tagen här i södra Texas, i en by som heter Stoneville eller rättare sagt Stenstorp, Västergötland 😉 Trodde det var Bates motel Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 Addams Family Mansion. Stenstorp? Trodde det var i Los Angeles. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 On 2020-04-23 at 18:25, skrev Oskarudon: Sedan är flippflopps ingen bra klädsel i en ladugård kan jag tycka det gör ont när dom trampar en på tårna säger jag med erfarenhet Hahaha ska framföra det, men det är ju som det är....... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 Pia går en rond mot Jet Li Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 (ändrad) On 2020-04-25 at 21:02, skrev edvardpop: Tackar! Var tyvärr bara dit på en dagstur men förhoppningsvis blir det fler besök i framtiden. Lade förresten in bilden på fb tidigare under dagen samt samma bild igen fast med en annan redigering med frågan vilken som var bäst. Lite oväntat var det betydligt fler som föredrog den med filter... Jag gillar den andra bättre, fast det är kanske för "Mycket ljus"... Jag jobbar aldrig med bildbehandling, men när hela personen syns och inte är "softad" Eller vad man skall kalla det ser det bäst ut. MVH MVH Ändrades April 28, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Nu vill vi inte ha några frostnätter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Kanske årets sista isfiske i gott sällskap[emoji2] Jaja cirka en meter is kvar på isborren så kanske nästa helg får en chans till @LuleåSkickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 14 minuter sedan, skrev Oskarudon: Kanske årets sista isfiske i gott sällskap Jaja cirka en meter is kvar på isborren så kanske nästa helg får en chans till @Luleå Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Vackert !!! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 55 minuter sedan, skrev Oskarudon: Kanske årets sista isfiske i gott sällskap Jaja cirka en meter is kvar på isborren så kanske nästa helg får en chans till @Luleå Skickat från min SM-G950F via Tapatalk 40 minuter sedan, skrev Rillex: Vackert !!! ❤️ Rillex hann före men fy fan va vackert.... Jag är ingen fantast av fiske men det är helt magiskt att sitta ute på en sjö i fjällen en vårdag innan allt har tinat och njuta av vårvärmen......💕💕💕 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Rillex hann före men fy fan va vackert.... Jag är ingen fantast av fiske men det är helt magiskt att sitta ute på en sjö i fjällen en vårdag innan allt har tinat och njuta av vårvärmen......💕💕💕 Man kan ju fiska upp en kall öl och en laxmacka! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 A men då blev man ju lite fuller idag också......😂🎉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 (ändrad) On 2020-04-28 at 22:56, skrev Tommy: Jag gillar den andra bättre, fast det är kanske för "Mycket ljus"... Jag jobbar aldrig med bildbehandling, men när hela personen syns och inte är "softad" Eller vad man skall kalla det ser det bäst ut. MVH MVH En och annan verkar trott att första bilden var "softad" men det var den inte. Möjligt att det såg så ut så i jämförelse med bild 2 som fått ett filter. Ett mellanting mellan bilderna kanske hade varit att föredra. Kan va snyggt ibland när detaljerna förstärks med filter även om det ser mindre naturligt ut. Hade damen i fråga fått välja tippar jag att hon föredragit den första och ryggat tillbaka om hon sett den andra och sagt ngt i stil med "You make me look very old!"😉 Här en bild från Phnom Penh utan filter. Ändrades Maj 2, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Lite skateboard och cykel runt risfälten häromkvällen. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 (ändrad) Nu doftar det vitlök lite här och var ute i markerna. Skogsvitlök kallas den. Ramslöken. Vacker, god och nyttig. Ut och plocka. Men tänk på att ramslökens blad lätt förväxlas med de giftiga bladen från liljekonvalj och tidlösa och att den visst är lokalt fridlyst i Blekinge. Ändrades Maj 2, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Frugan diskar, Svärmor vattnar blommorna, Dottern har en on-line mattelektion med sin tuitor och jag har precis plockat undan bbq-apparaturen och avnjuter kvällens sista öl. Så har vi haft det nu i 7 veckor och visst är det synd att klaga men börjar sakna Bangkok, Shanghai och Tokyo. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu