ellim63 Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 Gårdagens solnedgång.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 Fortsätter på ämnet solnedgångar. Denna från Blekinge. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 Permiterad igen och den här ljuvliga vårmorgonen kunde jag inte låta bli hojen Blickar ut över den vida världen Nu ska alla murar rivas Städpatrullen har skött sig bra Attans ochså...jag hade ju tvättid idag...men var fasiken har torktumlaren tagit vägen Väntar fortfarande på att timmerbilen ska komma. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 2 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Permiterad igen och den här ljuvliga vårmorgonen kunde jag inte låta bli hojen Blickar ut över den vida världen Nu ska alla murar rivas Städpatrullen har skött sig bra Attans ochså...jag hade ju tvättid idag...men var fasiken har torktumlaren tagit vägen Väntar fortfarande på att timmerbilen ska komma. Kan vara rätt skönt att vara permiterad när våren knackar på dörren😎 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kan vara rätt skönt att vara permiterad när våren knackar på dörren😎 Visst är det så ... även fast det kanske är av fel orsak ... men det rår ju inte en annan för If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 (ändrad) 33 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kan vara rätt skönt att vara permiterad när våren knackar på dörren😎 Eller ta det som skatteåterbäring 555555 Ändrades April 21, 2020 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 Ajaj.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 Nu blommar plommonträdet, nu vill vi inte ha nån frost på ett tag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 15 minuter sedan, skrev ellim63: Nu blommar plommonträdet, nu vill vi inte ha nån frost på ett tag! Fin bild, inge - före nyår helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Stora streetan. Men kära vän...den där ska du köra med ute på åkern . Tror inte ens att den skuttar igång med startvev. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 He he ...hittade på en gammal bild i rullorna ... och det är nog en bland dom knasigaste bilden jag någonsin har tagit. Det här ekipaget rullade förbi en gång när jag var ute och for och det var bara att veva ner rutan fort som fan och fram med telefonen ....för säkerhets skull så var jag tvungen och mörka skallen för det är en ganska välkänd profil här If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Dotra gnor på, 100bht om dagen, börjar första skiftet 05.00 Sen vilas det på kvällen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 14 minuter sedan, skrev Soengsang: Dotra gnor på, 100bht om dagen, börjar första skiftet 05.00 Sen vilas det på kvällen. 100 Bht, ja det gäller att skämma bort sina barn ...är det era djur? kossorna ser svenska ut... högland och låglandsboskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 1 minut sedan, skrev Naam jai: 100 Bht, ja det gäller att skämma bort sina barn ...är det era djur? kossorna ser svenska ut... högland och låglandsboskap. Ja, här skäms det bort. Nej, inte våra, goda vänners, riktigt fina kor.....jag kan inget om kor, men dessa är iaf inte taniga och ger hyfsat med mjölk. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja, här skäms det bort. Nej, inte våra, goda vänners, riktigt fina kor.....jag kan inget om kor, men dessa är iaf inte taniga och ger hyfsat med mjölk. aldrig sett i Thailand faktiskt... trevligt är ägaren thai el farang? https://sv.wikipedia.org/wiki/Svensk_låglandsboskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 7 minuter sedan, skrev Naam jai: aldrig sett i Thailand faktiskt... trevligt är ägaren thai el farang? https://sv.wikipedia.org/wiki/Svensk_låglandsboskap Thai, väldigt trevliga människor(frugans barndoms och skolkamrater) går bra för dem med jordbruket, de är "alternativa" och går sina egna vägar. Inte ofta man ser så ren djurhållning som de har i Thailand. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Dotra gnor på, 100bht om dagen, börjar första skiftet 05.00 Sen vilas det på kvällen. Håller med föregående talare om att det ser fruktansvärt rent ut. När man själv håll på med att mjölka kor i den åldern fick man då inget betalt [emoji848]Sedan är flippflopps ingen bra klädsel i en ladugård kan jag tycka det gör ont när dom trampar en på tårna säger jag med erfarenhet[emoji51]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Dotra gnor på, 100bht om dagen, börjar första skiftet 05.00 Sen vilas det på kvällen. Mycket duktig tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Inte så mycket flygtrafik nu så det här planet passade på att göra en u-sväng. Kanske glömde något i Moskva och drog tillbaka. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 11 timmar sedan, skrev NiceBeaver: Inte så mycket flygtrafik nu så det här planet passade på att göra en u-sväng. Kanske glömde något i Moskva och drog tillbaka. Såg också det igår, Olofström? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 16 timmar sedan, skrev Oskarudon: Håller med föregående talare om att det ser fruktansvärt rent ut. När man själv håll på med att mjölka kor i den åldern fick man då inget betalt Sedan är flippflopps ingen bra klädsel i en ladugård kan jag tycka det gör ont när dom trampar en på tårna säger jag med erfarenhet Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Inte bara att bli trampad på tårna, kolerabakterier som kan finnas i skit och smutsvatten kan orsaka ruskiga infektioner om man har ett litet litet sår, jag råkade ut för det när jag gick på en översvämad gata i Pattaya samma dag som jag reste hem till Sverige. Dagen efter hemkomst hade jag över 41 graders feber så fick jag ligga på lasarettet i 6 dagar med dropp. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 1 timme sedan, skrev Whisky Bird: Såg också det igår, Olofström? Nästan, Karlshamn. Troligtvis var det Jas från Kallinge som var ute och värmde upp motorerna. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Gulsippor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Fy satan vad dött det är på Arlanda En sprillans ny A320Neo som bara längtar upp i luften “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 (ändrad) Phnom Penh Ändrades Maj 1, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu