Oregistrerad Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 On 2020-03-02 at 08:52, skrev audirs2: Blir en Andrejs i dag, inte ett jobb i orderboken och nya året i övrigt har vart tufft! Så vem behöver ha svetsat nått? Utmärkt! Ser att du har bra skyddsskor! Stålhätta - trampskydd - oljeskydd och antistatisk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 17 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Utmärkt! Ser att du har bra skyddsskor! Stålhätta - trampskydd - oljeskydd och antistatisk! Mina privat skor typ military!👮♂️ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 6 minuter sedan, skrev audirs2: Mina privat skor typ military!👮♂️ Typ Spetsnaz.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Typ Spetsnaz.... Njet ponimaju! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 (ändrad) On 2020-02-17 at 13:47, skrev Soengsang: En av ungarnas kompisar 12-13år är katöj, men måste tillstå att han är lite rolig, förjävlig på att spöka ut sig och få till roliga bilder. Denna lade han ut på Valentine day. Nu är han ifarten igen, onekligen rätt bra på att få till det, riktig talang faktiskt... Ändrades Mars 5, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Tre till från Hanoi. Som tidigare nämnts dyker det upp nya bilder hela tiden därifrån som tidigare förbisetts. Fast dem två första här har lagts in tidigare på forumet med skillnaden att jag lagt på ett filter nu som heter Surreal(ON1 Effects). Har varit sparsam annars med filter under senare år men börjat testa lite grand igen. Tyckte bägge bilderna vann på den behandlingen trots namnet på filtret... Sista bilden som inte lagts in tidigare fick dock klara sig utan filter. Tyckte det blev bäst så. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 Öbor på besök denna vecka Tur att Google translate finns 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 Soi Cowboy "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 Ett stycke grävarhistoria fick jag uppleva idag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 10 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Ett stycke grävarhistoria fick jag uppleva idag. Åkerman 750 har man mekat med i sin ungdom + några andra märken på Stams Åkeri. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 43 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Ett stycke grävarhistoria fick jag uppleva idag. Vars står denna maskin? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 Den här skulle kanske ligga i mat-tråden egentligen men nu hamnade den här. I går var vi på en avsmakningsmeny hos dotterns klasskompis. Hon vann förra året Master Chef Junior Thailand, ett tämligen populärt TV-program här. Hon vann faktiskt hela 500,000 Baht vilket inte låter illa, om man inte känner till att det nog inte ens täcker en fjärdedel av vad hennes mor lagt på privata matlagningskurser med Michelinkockar i Frankrike, Italien och Peru. Hon gillar att laga mat och morsan har råd att sponsra, så varför inte. Riktigt trevlig mat, framförallt väldigt innovativ. Bläckfisken på bild 3 ser kanske inget vidare ut men var helt fantastiskt god. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Vars står denna maskin? På Branthovda i Västerås ... inte så långt från Hälla Shopping If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 #masspsykos #coronahysteri "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Mars 15, 2020 Dela Inlagd Mars 15, 2020 Det brukar vara långa diskussioner om benutrymme på forumet. Benutrymmet har ingen betydelse, det är magutrymmet som är viktigt. Det är inte roligt när det är så trångt att magen tar i fällbordet när man ska äta. Detta är på KLM, mycket bra. Matbild är väl ett måste. KLM;s köttbullar. Klart godkänt. Var på Soi LKmetro. Efter en nota på 2600 Baht fick kvällsmaten bestå av Koitiao Gaj, 40 Baht. Man måste lära sej att prioritera. Drack Chang hela kvällen. Tur var det för helt plötsligt kom det några tjejer i gröna Changklänningar Dom tyckte nog att jag såg trevlig ut för dom gav mej en Changficklampa. Tur ska man ha. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Mars 16, 2020 Dela Inlagd Mars 16, 2020 Var ute på promenad när regnet började vräka ner. Tur att man hittade en bar att söka skydd i. Denna tjejen råkade lite illa ut. Att köra om en bahtbuss i esskurvan på Soi Buakhao när vägbanan är snorhal av regnet är inte smart. Gick vidare och hamnade på Honey Corner Bar. Här försöker dom fjäska så att jag ska dra tutan och bjuda personalen på en ladydrink. Fan, jag gick på det. Satt och spanade in några riktiga godingar. Efter att ha bjudit på ladydrinkar hade jag såpas pengar kvar så det räckte till en Khao Man Gai. Det är det här med prioriteringar. Sedan gick jag till Harrys. Eftersom det finns några olika beskrivningar om hur servisen fungerar så kan jag beskriva hur det fungerade för mej. Jag satte mej ner och vred på huvudet och såg hur en servitris var på väg mot mej. Hon undrade om jag skulle äta och när jag svarade ja gick hon och hämtade menyn och frågade om jag ville ha något att dricka. Jag beställde en öl och när hon kom med den beställde jag maten. Så ungefär fyra minuter tog det att få en öl och beställa maten. Det tycker jag är bra jobbat. Det blev en Harryplanka som verkligen är prisvärd. Avslutade kvällen på Rock Factory. Ett jävla oväsen måste jag säga. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 Här regnar coronan bort; nu kan vi dricka bärs och käka Laab utan att oroa oss. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 Att alla dessa kablar och trådar har försvunnit från stolparna är fantastiskt bra. Det såg ju bedrövligt ut och måste ha varit ett ganska farligt sätt att el och telefontrådar. Men vad är det då för en förvirrad ärthjärna som bestämt att man ska sätta dessa nya kopplingsskåp mitt på trottoaren? Man slutar aldrig att förvånas. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Koplar av med lite fiske strax utanfor Pattaya idag på morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Åtta år sedan... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 25, 2020 Dela Inlagd Mars 25, 2020 Är verkligen imponerad av våran verktygsmakares ordning på arbetsbänken If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 27, 2020 Dela Inlagd Mars 27, 2020 Hittade denna klenod då jag rensade upp i mitt gamla ”kontor”. Vi bodde här på heltid när dottern föddes så lite av hennes kladd på omslaget, men det gör den nästan än mer ovärderlig. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Mars 27, 2020 Dela Inlagd Mars 27, 2020 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Mars 27, 2020 Dela Inlagd Mars 27, 2020 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu