Fisken Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Visa bilden då...måste få se Johnny Depp...mums! Nu dök visst bilden up..sorry Sorry, jag gjorde något fel, men det ska vara fixat nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Ähh, jag fortsätter att mata ut bilder som kommer in via min facebook sida. Här är en färsk bild av killarna i bandet Treat. Från vänster; Anders, Jompa, en okänd Tysk, Nalle, Patrick och bakom Patrick finns lilla Robban(sångaren i Treat) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 En vanlig dag i Nonthanburi dagens sysslor i lungt tempo ingen stress här inte. Detta samt underbar släkt gör vistelsen helt underbar. Mvh Svampen"Nonthanburi i mitt HJÄRTA" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Dagens Vaksalatorgbilder tagna för några timmar sedan med mobilen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Dagens Vaksalatorgbilder tagna för några timmar sedan med mobilen Kenneth det där gör att man får hemlängdan, titta på en tråd där lenno hade färkpotatis svensk å nu kantareller. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Snacka om Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrillethai Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Nu blir man sugen på svampstuvning , får nog gå på lokal och äta i kväll Chrille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Gott om havtorn i år Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Avdelning: Dålig pappa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Avdelning: Dålig pappa! Hjääälp – ta emot mig Pappa! Hmm, ta o vänta lite Lillan - jag ska bara ställa in slutartiden först . . . Oh, Aj ! . . . dumma Pappa . . . snyft . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Hjääälp – ta emot mig Pappa! Hmm, ta o vänta lite Lillan - jag ska bara ställa in slutartiden först . . . Oh, Aj ! . . . dumma Pappa . . . snyft . . . Ungefär så faktiskt... Men hon landade på ett gäng mjuka kuddar dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Ungefär så faktiskt... Men hon landade på ett gäng mjuka kuddar dock. Kunde tro det, jag har ju själv varit småbarnspappa, och vet hur det kan gå ibland Vänta du wille, det blir snart värre när du ska lära din dotter att cykla . . . Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Stolpar fram för mänskligare el Aldrig har väl el varit så mänsklig som i Choi + Shines elledningar på Island. Nu har den vunnit en tävling om oförverkligad arkitektur. The Land of Giants heter bidraget där kraftledningsstolparna fått mänskliga former. Varje figur skulle enligt arkitekterna kunna anpassas till omgivningen. När elledningarna passerar ett berg skulle figurerna kunna klättra. Bidraget deltog i en arkitekturtävling 2008 och fick ett hedersomnämnande av juryn, men kommer inte att förverkligas. Nyligen vann dock förslaget Boston Society of Architects årliga tävling för oförverkligad arkitektur. - Det var också prat om att två stolpar skulle stå som monument vid entrén till Reykjavik, men kanske är det krisen som har stoppat de planerna. Men vi skulle älska om de blev byggda. De skulle passa också på andra platser, säger Thomas Shine, delägare av Choi +Shine till Byggvärlden. http://www.nyteknik.se/popular_teknik/smatt_gott/article2470433.ece Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Fan va läckert! Ser ju faktiskt lite roligare ut än dagens stolpar! Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Trumpeter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Stolpar fram för mänskligare el Aldrig har väl el varit så mänsklig som i Choi + Shines elledningar på Island. Nu har den vunnit en tävling om oförverkligad arkitektur. The Land of Giants heter bidraget där kraftledningsstolparna fått mänskliga former. Varje figur skulle enligt arkitekterna kunna anpassas till omgivningen. När elledningarna passerar ett berg skulle figurerna kunna klättra. Bidraget deltog i en arkitekturtävling 2008 och fick ett hedersomnämnande av juryn, men kommer inte att förverkligas. Nyligen vann dock förslaget Boston Society of Architects årliga tävling för oförverkligad arkitektur. - Det var också prat om att två stolpar skulle stå som monument vid entrén till Reykjavik, men kanske är det krisen som har stoppat de planerna. Men vi skulle älska om de blev byggda. De skulle passa också på andra platser, säger Thomas Shine, delägare av Choi +Shine till Byggvärlden. http://www.nyteknik.se/popular_teknik/smatt_gott/article2470433.ece Ja tusan va snyggt å häfftigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Skönt å ta sig en vilopaus i bland När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Dagens bild blir från mitt nya kontor med utsikt över Chaweng.. Lite bättre utsikt än mitt kontor hemma i Sverige Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Skönt å ta sig en vilopaus i bland VILA?? Med den på ryggen får du ingen vila Clion!! Eller är det du på "topp"? :rotfl: Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Skönt å ta sig en vilopaus i bland Det där ser ut att vara ett riktigt "hästjobb" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lollauo Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Hösten har kommit till Piteå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Sutthisan road i Bangkok Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Ja då va dyringen invigd Bohus fästning Å lie Marstrand När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu