Kenneth4618 Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 Idag skulle farsan ha fyllt hundra år Det är han som kör asfaltläggarn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 Idag har vi skordat frukt. Kan någon se vilken frukt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 (ändrad) Hej Averkade 89 Km i jungeln runt Cha Am och Hua Hin. Väx upp för i helsike stjp8729, du är trots 55 år! I helvete jag växer upp, jag vill leka och ha skoj.. Ha en kanonbra dag Ändrades Februari 29, 2020 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Averkade 89 Km i jungeln runt Cha Am och Hua Hin. Väx upp för i helsike stjp8729, du är trots 55 år! I helvete jag växer upp, jag vill leka och ha skoj.. Ha en kanonbra dag Rätt av dig åldern är en siffra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 5 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Averkade 89 Km i jungeln runt Cha Am och Hua Hin. Väx upp för i helsike stjp8729, du är trots 55 år! I helvete jag växer upp, jag vill leka och ha skoj.. Ha en kanonbra dag Härlig bild👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Tog nog ut Mc en dag för tidigt, igår när han parkerade var det bart men int idag 5555 Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 13 timmar sedan, skrev Dolle: Rätt av dig åldern är en siffra Varför tycker inte tjejer i 20-årsåldern detsamma när jag lägger armen om dom och berättar om min ålder?😖 Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 5 minuter sedan, skrev born41: Varför tycker inte tjejer i 20-årsåldern detsamma när jag lägger armen om dom och berättar om min ålder?😖 Born41 Därför att din bankbok är för tunn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev samet: Därför att din bankbok är för tunn! FEL FEL FEL FEL! dessutom är jag både smärt,snygg och sexig😇 Ändrades Mars 1, 2020 av born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Riktigt högt vattenstånd i Mörrumsån. Det normala är runt 25 kubikmeter per sekund. Nu är det tydligen det tredubbla. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 kollar på hockey. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 4 timmar sedan, skrev stefan5300: kollar på hockey. Ja ja de flesta har nog redan förstått att du är kränkt igen 😂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 Blir en Andrejs i dag, inte ett jobb i orderboken och nya året i övrigt har vart tufft! Så vem behöver ha svetsat nått? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 3 minuter sedan, skrev audirs2: Blir en Andrejs i dag, inte ett jobb i orderboken och nya året i övrigt har vart tufft! Så vem behöver ha svetsat nått? Dök lite här också, blir Stockholm bara på måndagar denna månad. Utbildning för certifiseringar knallar på som vanligt. Nästa månad är det semester 😎 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Blir en Andrejs i dag, inte ett jobb i orderboken och nya året i övrigt har vart tufft! Så vem behöver ha svetsat nått? Svetsa fotanglar och lägg på hyllan.Buset behöver alltid...... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: Blir en Andrejs i dag, inte ett jobb i orderboken och nya året i övrigt har vart tufft! Så vem behöver ha svetsat nått? Du kan väl ta Röve'ns plats ett tag så han kan gå färdigt svetskursen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 3 timmar sedan, skrev audirs2: Blir en Andrejs i dag, inte ett jobb i orderboken och nya året i övrigt har vart tufft! Så vem behöver ha svetsat nått? Dra ihop några sådana här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 Silverpilen får lite kärlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ja ja de flesta har nog redan förstått att du är kränkt igen 😂 På vilket sätt skulle jag vara kränkt? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 59 minuter sedan, skrev Khonis: Silverpilen får lite kärlek. F1 bromsar? På en F1 bil är bromsarna inkapslade!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev stefan5300: På vilket sätt skulle jag vara kränkt? Är det inte bättre du köper plastpåsar istället ? Ändrades Mars 2, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 27 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Är det inte bättre du köper plastpåsar istället ? Som vanligt kunde du ju inte svara på frågan🤣 Plastpåsar finns redan och behöver inte köpas, de får man om man handlar något på en del i Thailand👍. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 (ändrad) Var på amphur idag och kollade benutrymmaet som var mycket bra, fixade även giftemålsdokument. Ändrades Mars 3, 2020 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 Dök upp ytterligare några bilder från Hanoi som inte var så jävla dåliga så jag lägger väl in dem här med... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 I brist på snö finns ju andra alternativ...och som håller året runt dessutom. Och så fanns det lite andra skummisar ochså. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu