Tommy Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Var Batting där? 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Var Batting där? Som Enis mycket riktigt påpekade, det där var ingen "Full english breakfast" som @Batting sökte, men det påstod ju inte Nutteman heller. Faktiskt riktigt gott, fast jag brukar vara sparsam med blodkorven, det är inget vidare... Och bönor till frukost? Men ta det som en brunch, så funkar det! MVH Ändrades Februari 16, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 3 timmar sedan, skrev Abercrombie: Berusade nudlar på menyn i Khao Lak! Mmmm... Nummer 12! På en meny nära mig. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 Berusade nudlar på menyn i Khao Lak! A Thai fusion dish where the name literally means drunkard fried spaghetti ขี้เมา kîi-mao means drunkard). An explanation is that any dish fried this way is easy to make, spicy and uses whatever ingredients are available at that time; great after a night out drinking when still hungry. Source: WikipediaSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 59 minuter sedan, skrev Nicholas: A Thai fusion dish where the name literally means drunkard fried spaghetti ขี้เมา kîi-mao means drunkard). An explanation is that any dish fried this way is easy to make, spicy and uses whatever ingredients are available at that time; great after a night out drinking when still hungry. Source: Wikipedia Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Thaivarianten av pyttipanna! Man tar vad man har och wokar det! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 Smal och benig som man är behövs det lite kalorier 555555 Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 En av ungarnas kompisar 12-13år är katöj, men måste tillstå att han är lite rolig, förjävlig på att spöka ut sig och få till roliga bilder. Denna lade han ut på Valentine day. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 Får bli en sista omgång med bilder från Corralejo. Strandpromenaden var riktigt fin. För några tog drömmen om jordenruntsegling slut här. Irländska och Engelska pubar fanns det en del av. Man kan nog säga att turistdelen av byn bestod av en strandpromenad och en huvudgata och alla tvärgatorna emellan. Större var det inte. Det man la märke till direkt var hur städat och snyggt det var överallt. Dessutom var trafiken den lugnaste jag någonsin har upplevt på en semesterort. Om någon åker med en rullstolsburen medresenär så är det väldigt slätt och fint i Corralejo. Nästan inga nivåskillnader och nästan inga höga kanter på trottoarerna. Glassen var enormt god. Många smaker som jag inte har sett här hemma. Vi hade tur och hittade en Pub med vuxenmusik. Fantastiskt bra. Detta var det närmaste vi kom synd och liderligt leverne. Med tanke på husets skick så hade det nog varit stänkt i 20 år. Tack för denna gången. Hoppas ni tyckte att några bilder var bra. Återkommer efter nästa resa. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 18, 2020 Dela Inlagd Februari 18, 2020 17 timmar sedan, skrev Soengsang: En av ungarnas kompisar 12-13år är katöj, men måste tillstå att han är lite rolig, förjävlig på att spöka ut sig och få till roliga bilder. Denna lade han ut på Valentine day. Dom är duktiga på att spöka ut sig, älsta dotterns kompisar på Loy kratong 2018 Somliga kan vara snygga med,inte jag syftade jag då på 555555 Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 18, 2020 Dela Inlagd Februari 18, 2020 Får bli rullskidor i Jakobsberg på sportlovet⛷️ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2020 Dela Inlagd Februari 18, 2020 Någon har lagt ett jättelass på min och Simons promenadslinga enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 18, 2020 Dela Inlagd Februari 18, 2020 På behörigt avstånd. Tog tre minuter innan man var inne i smeten igen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 On 2020-02-16 at 14:48, skrev Tommy: Som Enis mycket riktigt påpekade, det där var ingen "Full english breakfast" som @Batting sökte, men det påstod ju inte Nutteman heller. Faktiskt riktigt gott, fast jag brukar vara sparsam med blodkorven, det är inget vidare... Och bönor till frukost? Men ta det som en brunch, så funkar det! MVH Det där står man sig på en stund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 Några bilder från Hanoi som inte kom med i Every picture tells a story pga diverse olika anledningar... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Årets första vita sparrisar, 289 kronor kilot.. Jäklar så gott det ska bli! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 17 minuter sedan, skrev ellim63: Årets första vita sparrisar, 289 kronor kilot.. Jäklar så gott det ska bli! 💕 Diverse dildosar....... Ha det så kul ikväll......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 42 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Diverse dildosar....... Ha det så kul ikväll......... Kom över vetja.. 💕😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 32 minuter sedan, skrev ellim63: Kom över vetja.. 💕😆😉 Köttis har ju 2:an vetja😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Kom över vetja.. 💕😆😉 För långt att åka till gnällbältet och jag vet inte om jag är så sugen att fastna i den dubbelmackan..........🤣 🤣 🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Fiskeväder i Stäket idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Hann med Mel's Garage innan hemfärd Foooord Cheva - 56 Cheva - 57 Cheva-58 Cheva - 59 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 @Enis ser inte ut att vara hemma... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Yngsta dottern, en månad i morgon:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: @Enis ser inte ut att vara hemma... Men hos en av två grannar såg det ut att lysa Brr är nog rätt råkallt i våran stuga /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 2 timmar sedan, skrev Soengsang: @Enis ser inte ut att vara hemma... På väg till Peking, passa dig för virus 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 En full engelsk frukostpaj 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu