audirs2 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) Nu e man kompis, ja ja! OBS!!!!: Katt och thaifru! Ändrades Januari 15, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Dagens röv... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 En Pattayabild är aldrig fel.. Barnen gillar den staden. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Vår balkong är ockuperad av två duvfamiler med duvungar, två i varje rede 🙁. Vi får lungt vänta med att göra rent tills ungarna lämnat... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 Jodå, så att... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 Dagens fika blev på café Amazon... mittemot statyn av Ya Mo. The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 Vita BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 (ändrad) Sprack på det där med alkohol 😉 Ändrades Januari 18, 2020 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 1 timme sedan, skrev Stoneys: Sprack på det där med alkohol 😉 Var är det taget? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 1 timme sedan, skrev Esspe: Var är det taget? Ca 3mil söder om phattalung. Södra Thailand. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 Kärleksgrotta 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 Perfekt gula. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev stefan5300: "Boäeing" jet motor animering? Ändrades Januari 20, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 En annan toa på väg till...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 17 timmar sedan, skrev audirs2: "Boäeing" jet motor animering? https://www.liveleak.com/view?t=sg6z5_1579404019 Plane with 208 on board including 27 kids aborts take-off as engine catches fire Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 (ändrad) Gillar det här porträttet som dök upp idag bland de minnen som dagligen visas på Facebook. Uppskattar iof sig alla som ställer upp på bild efter att dem tillfrågats men bäst blir det oftast när man inte gjort det(här tex hade jag nog inte frågat innan). Brukar bli mer oförställt då. Ynglingen i bild serverade vanligtvis min mat på stället jag ofta åt på under första visiten i Phnom Penh och var både trevlig och skämtsam. När restaurangen besöktes igen ett par år senare var han inte där så jag visade bilden för tjejen som tagit upp min beställning som genast samlade några av de övriga i personalen för att titta på den. Det märkliga var att jag samtidigt fick en olycksbådande föraning om att något tråkigt kanske hänt. Bilden verkade hur som helst engagera och efter att ha konverserat livligt med de andra en stund kom tjejen tillbaks med min mobil och det trista beskedet att han tyvärr omkommit i en bilolycka. Ändrades Januari 22, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 Nya baksidan på Mikes... Nästan klart.Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 Tog just ett foto från Central Festival i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 @samet, @andrejsdenruskige och med fleras fel Valbo runt lunch idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 Madam i McFly's bar. En till Fick visst med baksidan åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Nä inte nu igen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 7 minutes ago, stefan5300 said: Nä inte nu igen. Skumt, jag kan inte se det i någon svensk nyhets sida? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mats-oland-loei Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 17 timmar sedan, skrev ragson: Nya baksidan på Mikes... Nästan klart. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk ragson vet du fall dom har kvar poolen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu