Nicholas Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 Fantastiska bilder Atom, tack för dom.Själv kollar jag backhoppning i garmisch parten kirchen.Traditionsenligt.Te och semla, inte fullt så traditionsenligt men Shell Globen sålde.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 Dagens bild(er) är väl gårdagens egentligen........ Först var det lugnet innan "stormen"........ Men sedan brakade det löst ordentligt........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 Gott nytt år 😴 på Er ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 10 minuter sedan, skrev svampen: Gott nytt år 😴 på Er ! Hård gårdag???????? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 22 minuter sedan, skrev hamnoi: Hård gårdag???????? Yes är inte bara till Disken Svin hård dag Vojneeée Gått Nytt Till Er 💗 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Januari 2, 2020 Dela Inlagd Januari 2, 2020 Nu skojade städerskan inga svanar här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 2, 2020 Dela Inlagd Januari 2, 2020 42 minuter sedan, skrev Ale: Nu skojade städerskan inga svanar här... Grym gangsterhund... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 2, 2020 Dela Inlagd Januari 2, 2020 Var ute på en båttur igår. Sista stoppet för en fruktstund på Khai island. Liten vacker ö som jag inte visste att den existerade innan gårdagens resa. Första fruktladdningen gick snabbt åt så det blev lite kö medans de hackade upp nya meloner. En engelsman i gruppen verkade intresserad av skinka till melonerna. Who can blame him? Italiensk Pharmaskinka? Polarn fick till slut lite vattenmelon och ananas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 2, 2020 Dela Inlagd Januari 2, 2020 17 timmar sedan, skrev svampen: Yes är inte bara till Disken Svin hård dag Vojneeée Gått Nytt Till Er 💗 TRakk tu PeKKa vin?😂 På svenska= drack du Koskenkorva? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 2, 2020 Dela Inlagd Januari 2, 2020 4 timmar sedan, skrev rolba: Var ute på en båttur igår. Sista stoppet för en fruktstund på Khai island. Liten vacker ö som jag inte visste att den existerade innan gårdagens resa. Första fruktladdningen gick snabbt åt så det blev lite kö medans de hackade upp nya meloner. En engelsman i gruppen verkade intresserad av skinka till melonerna. Who can blame him? Italiensk Pharmaskinka? Polarn fick till slut lite vattenmelon och ananas. Samtidigt i norra Thailand 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 2 timmar sedan, skrev Enis: enis E uppe i jaktstugan , Gick en liten runda o såg en gäkla massa , Jagat här uppe sen 93 men inte sett så mycket trattisar i jan mån . O det vågar jag inte berätta för darlingen för då blir skäll för jag inte plockade.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Några bilder från vår nordligaste stad, ett par dagar innan jul. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 1 minut sedan, skrev Atom: Några bilder från vår nordligaste stad, ett par dagar innan jul. Underbara bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Var också tvungen att gör ett 2-dagars stopp i Hufvudstaden då vi hade kinesiska partners på besök. Passade på att utnyttja en fri suite up-grade på Sheraton och fruga och dotter fick en hel dags shopping och fotografering i ett helt snöfritt, men ändå ganska vackert Jul-Stockholm. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 25 minuter sedan, skrev Atom: Var också tvungen att gör ett 2-dagars stopp i Hufvudstaden då vi hade kinesiska partners på besök. Passade på att utnyttja en fri suite up-grade på Sheraton och fruga och dotter fick en hel dags shopping och fotografering i ett helt snöfritt, men ändå ganska vackert Jul-Stockholm. Stockholm är vackert i alla väder och vid alla årstider. Tack för fina bilder! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 3 hours ago, Jive said: Stockholm är vackert i alla väder och vid alla årstider. Tack för fina bilder! Stockholm är bra fint men tveklöst trivs jag bäst på sommaren. Efter Stockholm blev det Tibro och just inte så mycket att visa; mest bara bilder på mat och julpynt. Fanns inga platser vi kunde uppgradera vare sig från Arlanda eller Kastrup så det fick bli Gardemoen och då passade vi på att ta en extra natt i Oslo. När vi kom fram vräkte snön ned och det var trevligt; dagen efter var det 6 grader och allt borta. Jag blev förvånad över prisläget i Oslo; mat, hotell och skor låg på samma nivå som Stockholm, eller Shanghai för den delen. Bärsen kändes lite dyr men en bärs kan per definition aldrig vara för dyr och en IPA kostade trots allt mindre än på Central i Bangkok. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 3 minuter sedan, skrev Atom: Stockholm är bra fint men tveklöst trivs jag bäst på sommaren. Efter Stockholm blev det Tibro och just inte så mycket att visa; mest bara bilder på mat och julpynt. Fanns inga platser vi kunde uppgradera vare sig från Arlanda eller Kastrup så det fick bli Gardemoen och då passade vi på att ta en extra natt i Oslo. När vi kom fram vräkte snön ned och det var trevligt; dagen efter var det 6 grader och allt borta. Jag blev förvånad över prisläget i Oslo; mat, hotell och skor låg på samma nivå som Stockholm, eller Shanghai för den delen. Bärsen kändes lite dyr men en bärs kan per definition aldrig vara för dyr och en IPA kostade trots allt mindre än på Central i Bangkok. Många byggnader i Oslo som behöver stöttas.😉 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 7, 2020 Dela Inlagd Januari 7, 2020 En hjulgran... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 Pattaya city. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 Lugnt på sukkan idag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 On 2020-01-04 at 12:57, skrev Atom: Stockholm är bra fint men tveklöst trivs jag bäst på sommaren. Efter Stockholm blev det Tibro och just inte så mycket att visa; mest bara bilder på mat och julpynt. Fanns inga platser vi kunde uppgradera vare sig från Arlanda eller Kastrup så det fick bli Gardemoen och då passade vi på att ta en extra natt i Oslo. När vi kom fram vräkte snön ned och det var trevligt; dagen efter var det 6 grader och allt borta. Jag blev förvånad över prisläget i Oslo; mat, hotell och skor låg på samma nivå som Stockholm, eller Shanghai för den delen. Bärsen kändes lite dyr men en bärs kan per definition aldrig vara för dyr och en IPA kostade trots allt mindre än på Central i Bangkok. Ja, Norge är inte så jävla dyrt...bortsett från snus och öl i butik. Äta ute, dricka ute, hotell m.m är ganska likt Sverige. Norge har faktiskt riktigt bra inhemsk öl, så länge man håller sig borta från de vanliga Ringnes och Hansa. Som IPA gubbe så hoppas jag att du provade några lokala öl. Dessa kan vara riktigt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 In/utloppet av Panamakanalen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 19 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, Norge är inte så jävla dyrt...bortsett från snus och öl i butik. Äta ute, dricka ute, hotell m.m är ganska likt Sverige. Norge har faktiskt riktigt bra inhemsk öl, så länge man håller sig borta från de vanliga Ringnes och Hansa. Som IPA gubbe så hoppas jag att du provade några lokala öl. Dessa kan vara riktigt bra Du handlar aldrig mat eller godis i affärer va. I flera fall dubbla priset på mat t.ex kylling, 200gr choklad 45nok som man kan köpa på ICA i Sverige 2 för 30kr. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 2 timmar sedan, skrev Broskan: Du handlar aldrig mat eller godis i affärer va. I flera fall dubbla priset på mat t.ex kylling, 200gr choklad 45nok som man kan köpa på ICA i Sverige 2 för 30kr. //Broskan Jodå, jag brukar handla i butik också. Godis och choklad tillhör dock inget jag köper i varken Sverige, Norge eller Thailand. Visst kan det vara ganska stor skillnad på maten i butik. Det jag dock nämnde var att det inte är så stor skillnad på priserna om man dricker ute, äter ute och bor på hotell. Som regel så lagar jag inte så mycket mat då jag är ensam i Norge och kommer hem ganska sent på kvällen och slänger i mig någon skräpmat. Ris har jag hört är billigt. Passar thailändarna bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu