Nicholas Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Mall of Arabia.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 37 minuter sedan, skrev Nicholas: Mall of Arabia. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Elaking... åk från Solna till Kista... där snackar vi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 3 timmar sedan, skrev samet: Elaking... åk från Solna till Kista... där snackar vi... Fins inte en viting där, jalla! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 4 timmar sedan, skrev samet: Elaking... åk från Solna till Kista... där snackar vi... Förutom ett visst filmintresse har jag även ett visst musikintresse. P3 har gjort en topp 50 lista över 2019 s bästa låtar. På första plats - bästa låten - kom Dree Low med låten Pippi. Här är texten..... Vad är det här för livsstil? Get smoked som i Sisi De gillar mig i Mitt i men hatar i Expressen Inget som var viktigt, förtalar mig i pressen Pull up med en sticky, får dem att hålla käften Gå och fråga Blizzy, jag hatar att va känd Här vänder det som sticky-icky, min vän Andree, han är Pippi, han klarar ju sig själv Jag har aldrig varit fittig men du kan tagga hem Om du bara visste, du skulle vara tyst, ey Om du bara visste, du skulle vara kyssk Hon sög mig nyss på dicken, sen gav hon dig en kyss Ey, akhi, dubbelfilter, han mecka på en kush Ey, jag vill inte ha en gun i min hand Om jag måste, dubbla maggen, åker snabbt fram Öga för öga, tand för tand Livet i ghettot är knas, det är sant Det är jag och min broder, vi måste hålla band Så jag sa till min moder "Jag måste va en man" Må Gud va med oss, inte sheytan Och jag fruktar han som ser oss, ingen annan Ey, lämna mig ifred, det min heder är helig Och min broder med en shurda här på min spelning Allt jag har, klart jag delish Rätt är rätt och fel är felish......................................//......... https://sverigesradio.se/avsnitt/1412075 Just det - en bild också Jag säger som Luuk ... vart är vi på väg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 8 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Förutom ett visst filmintresse har jag även ett visst musikintresse. P3 har gjort en topp 50 lista över 2019 s bästa låtar. På första plats - bästa låten - kom Dree Low med låten Pippi. Här är texten..... Vad är det här för livsstil? Get smoked som i Sisi De gillar mig i Mitt i men hatar i Expressen Inget som var viktigt, förtalar mig i pressen Pull up med en sticky, får dem att hålla käften Gå och fråga Blizzy, jag hatar att va känd Här vänder det som sticky-icky, min vän Andree, han är Pippi, han klarar ju sig själv Jag har aldrig varit fittig men du kan tagga hem Om du bara visste, du skulle vara tyst, ey Om du bara visste, du skulle vara kyssk Hon sög mig nyss på dicken, sen gav hon dig en kyss Ey, akhi, dubbelfilter, han mecka på en kush Ey, jag vill inte ha en gun i min hand Om jag måste, dubbla maggen, åker snabbt fram Öga för öga, tand för tand Livet i ghettot är knas, det är sant Det är jag och min broder, vi måste hålla band Så jag sa till min moder "Jag måste va en man" Må Gud va med oss, inte sheytan Och jag fruktar han som ser oss, ingen annan Ey, lämna mig ifred, det min heder är helig Och min broder med en shurda här på min spelning Allt jag har, klart jag delish Rätt är rätt och fel är felish......................................//......... https://sverigesradio.se/avsnitt/1412075 Just det - en bild också Jag säger som Luuk ... vart är vi på väg? Sicken djävla rappakalja enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Precis nyss, skrev Enis: Sicken djävla rappakalja enis Ett underbart spel - i rätt sällskap och rätt "stämning"! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Den här bilden knäppte jag inte idag utan en helt annan dag men jag låter den gå som dagens bild. Det heter ju att en bild säger mer än tusen ord men jag tror att jag passar på att lägga in ett par ord till bara för sakens skull. Det kom en liten folkilsken fan som skällde på mig men jag gjorde som jag brukar göra och ignorerar den fullständigt och då vet den inte riktigt vad den skall göra. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 (ändrad) 7 hours ago, Naam kaeng said: Ett underbart spel - i rätt sällskap och rätt "stämning"! Ja det där var/är riktigt roligt!! Vi spelade detta också ibland på våra förfester fast vi hittade på egna ord då de vanliga orden var för tråkiga när man fått i sig lite alkohol. Det ena ordet givetvis mer skruvat och skadat än det andra och inget som går igenom MPRs ordcensur så jag avhåller mig från att skriva mer om det RGV med Egna Ord - Rekommenderas! Ändrades December 28, 2019 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Börjar bli för många bilar här hemma nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Jul-ledigt.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 @andrejsdenruskige Fantastisk design! Märk väl hur man lyckats klämma in 4 olika klinkers på skåpsinbyggnaden! Lite besviken här då de bara lyckades med 3 olika! Tja vad gör man när man räknat fel? Skarvar ihop spill såklart, din dumme svensk! Åtminstone enhetligt inne i huset, otroligt vacker träimitation ! Min personliga favorit! Vackert så man blir tårögd när chefsdesignern verkligen tänkte till och skapade ett mästerligt konstverk mitt i ingenstans. Full av beundran så det är inte frågan om ifall, utan när det kommer större uppdrag såsom ett operahus. Är viktigt att buga innan man ska in o skita har jag lärt mig. Visa sin respekt för nr2 är en buddhismens hörnstenar. Därför beställde jag givetvis en karm/dörr designad för ett dvärgtempel! Ja det var ett fint litet potpurri av design i världsklass och yrkesstoltheten personifierad. En ynnest att få uppleva det irl, gör upplevelsen så mycket större än på bild! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 Dagens tjur! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 [mention=3653]andrejsdenruskige[/mention] Fantastisk design! Märk väl hur man lyckats klämma in 4 olika klinkers på skåpsinbyggnaden! Lite besviken här då de bara lyckades med 3 olika! Tja vad gör man när man räknat fel? Skarvar ihop spill såklart, din dumme svensk! Åtminstone enhetligt inne i huset, otroligt vacker träimitation ! Min personliga favorit! Vackert så man blir tårögd när chefsdesignern verkligen tänkte till och skapade ett mästerligt konstverk mitt i ingenstans. Full av beundran så det är inte frågan om ifall, utan när det kommer större uppdrag såsom ett operahus. Är viktigt att buga innan man ska in o skita har jag lärt mig. Visa sin respekt för nr2 är en buddhismens hörnstenar. Därför beställde jag givetvis en karm/dörr designad för ett dvärgtempel! Ja det var ett fint litet potpurri av design i världsklass och yrkesstoltheten personifierad. En ynnest att få uppleva det irl, gör upplevelsen så mycket större än på bild!Det där är nog inte så dumt. Hur många öl krävs det för att känna sig ordentligt full?Dom har säkert fått ett spartips från BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det där är nog inte så dumt. Hur många öl krävs det för att känna sig ordentligt full? Dom har säkert fått ett spartips från BTT Behövs inga öl så länge blicken är riktad neråt! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 10 timmar sedan, skrev hamnoi: @andrejsdenruskige Fantastisk design! Märk väl hur man lyckats klämma in 4 olika klinkers på skåpsinbyggnaden! Lite besviken här då de bara lyckades med 3 olika! Tja vad gör man när man räknat fel? Skarvar ihop spill såklart, din dumme svensk! Åtminstone enhetligt inne i huset, otroligt vacker träimitation ! Min personliga favorit! Vackert så man blir tårögd när chefsdesignern verkligen tänkte till och skapade ett mästerligt konstverk mitt i ingenstans. Full av beundran så det är inte frågan om ifall, utan när det kommer större uppdrag såsom ett operahus. Är viktigt att buga innan man ska in o skita har jag lärt mig. Visa sin respekt för nr2 är en buddhismens hörnstenar. Därför beställde jag givetvis en karm/dörr designad för ett dvärgtempel! Ja det var ett fint litet potpurri av design i världsklass och yrkesstoltheten personifierad. En ynnest att få uppleva det irl, gör upplevelsen så mycket större än på bild! Fick du ingen snurrig karmää av L200? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 Dagens benutrymme... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 Jäkligt olustigt när unga asiatiska tjejer luktar gammal bläckfisk... kan fan inte vara lättraggat med det jobbet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Jäkligt olustigt när unga asiatiska tjejer luktar gammal bläckfisk... kan fan inte vara lättraggat med det jobbet... Hon skulle lätt kunna ragga upp mig med lite fisksås på bläckfisken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Vacker solnedgång på årets sista dag! 🇸🇪💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 (ändrad) Lite bilder från gårdagens Temple Fair. Kan meddela att jag vann en stor jävla Pikachu på min excellenta pilkastning. Ändrades Januari 1, 2020 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 Och som kontrast kommer här några 2-veckor gamla bilder från Björkliden. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 Grabben kör lite box👊 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 9 minuter sedan, skrev hamnoi: Grabben kör lite box👊 Och du kollar på med en sval öl kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 3 minuter sedan, skrev kalasbullen: Och du kollar på med en sval öl kanske? En iskall SS-pepsi😉 Ölen e fan så trög det här året, smakar inte alls! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 (ändrad) Lapporten, Torne Träsk och Gruvan på vägen till Ice Hotel. Ändrades Januari 1, 2020 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu