Dolemon Inlagd December 23, 2019 Dela Inlagd December 23, 2019 Fin främande hos grannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 23, 2019 Dela Inlagd December 23, 2019 6 timmar sedan, skrev Dolle: Fin främande hos grannen Inga handbojor? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 23, 2019 Dela Inlagd December 23, 2019 23 minuter sedan, skrev Mankan: Inga handbojor? Den insåg att den är överbemannad , samt att om jag snäll så släpper dom mig vid floden 555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 23, 2019 Dela Inlagd December 23, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 Skaplig utsikt från toppen av denna byggnad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 Måste vara underbart för en del kineser att åka till solen. Hel ansiktsmask under allt med😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 Beach idag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 Den här plåten knäppte jag då jag var ute på irrfärd och om jag minns rätt så är det här mycket nära Burma och stranden bortom tillhör nog Burma. Kan det där möjligtvis vara en Smuggler ? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 6 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Den här plåten knäppte jag då jag var ute på irrfärd och om jag minns rätt så är det här mycket nära Burma och stranden bortom tillhör nog Burma. Kan det där möjligtvis vara en Smuggler ? Luke the Drifter Inte gå nära gränsen till Burma nu, där finns det minor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 8 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Den här plåten knäppte jag då jag var ute på irrfärd och om jag minns rätt så är det här mycket nära Burma och stranden bortom tillhör nog Burma. Kan det där möjligtvis vara en Smuggler ? Luke the Drifter Jo det ser man ju att det är Janne Loffe Karlsson från filmen smugglarkungen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 Jag tror jag smäller in en till bild för den där senaste då jag försökte skoja till det och antyda att det var en smuggler var ju bara på skoj. Riktiga smugglare har ju lite mer krut i aktern om det skulle vara så att kustbevakningen skulle vilja titta närmare på vad som fraktas och smugglarna inte är så intresserade av en närmare koll så kan de skjuta fart. 1250 hästkrafter lär nog få fart på skutan ! Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Drik: Jo det ser man ju att det är Janne Loffe Karlsson från filmen smugglarkungen! Så kan det se ut men jag skulle nog vilja hävda att en av de största smugglarkungarna i verkligheten var Algoth Niska ! https://sv.wikipedia.org/wiki/Algoth_Niska Luke the Drifter Ändrades December 24, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 Vad gör man inte för att se cool ut. Nog för det vart kyligt, men.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 24, 2019 Dela Inlagd December 24, 2019 2 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Jag tror jag smäller in en till bild för den där senaste då jag försökte skoja till det och antyda att det var en smuggler var ju bara på skoj. Riktiga smugglare har ju lite mer krut i aktern om det skulle vara så att kustbevakningen skulle vilja titta närmare på vad som fraktas och smugglarna inte är så intresserade av en närmare koll så kan de skjuta fart. 1250 hästkrafter lär nog få fart på skutan ! De där har jag sett förr. Tror de smugglar båtmotorer. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 25, 2019 Dela Inlagd December 25, 2019 De här bilderna knäppte jag då jag körde en guidad moppetur och visade en flytande marknad som hade gått i putten och nu är i stort sett deserterad och övergiven. Nu har inte jag varit där på säkert ett halvår så jag vet inte hur det ser ut idag men jag är lite smånyfiken på att ta en sväng upp dit. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 25, 2019 Dela Inlagd December 25, 2019 Vid ett tillfälle då jag var ute på luffen så blev jag törstig och stannade till på ett vardagsrum och tog en kall och då fick jag sällskap och det var ett mycket trevligt möte ❤️ Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 25, 2019 Dela Inlagd December 25, 2019 8 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: De här bilderna knäppte jag då jag körde en guidad moppetur och visade en flytande marknad som hade gått i putten och nu är i stort sett deserterad och övergiven. Nu har inte jag varit där på säkert ett halvår så jag vet inte hur det ser ut idag men jag är lite smånyfiken på att ta en sväng upp dit. Luke the Drifter Köp det och gör ett BKL Baan Khun Luke) av det. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 25, 2019 Dela Inlagd December 25, 2019 15 minuter sedan, skrev Esspe: Köp det och gör ett BKL Baan Khun Luke) av det. Eller Nacka Thani Ekenäs Buri in! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 (ändrad) On 2019-12-25 at 17:33, skrev Esspe: Köp det och gör ett BKL Baan Khun Luke) av det. Då jag har träffat dig vid några tillfällen så vet jag att Du är en mycket intelligent kis med god humor och jag ser att du gjorde en liten vink till mitt vardagsrum Baan Khun Por. Om jag hade pengar (Vreeswijk) så kanske jag hade investerat i det där stället men då hade jag nog efter konkursen varit ett faktum blivit kallad Khun Poor Dagens bild var det och den här tog jag någonstans , fråga mig inte var för det har jag glömt ! Luke the Drifter Ändrades December 26, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 Jaha då var det dags igen för matmaskinen (min kära fru) att äta igen! Hehe ett av naturens större hemligheter är hur kan någon som äter så mycket fortfarande vara smal o liten.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 1 minut sedan, skrev Drik: Jaha då var det dags igen för matmaskinen (min kära fru) att äta igen! Hehe ett av naturens större hemligheter är hur kan någon som äter så mycket fortfarande vara smal o liten.... Dom skiter ganska ofta och mycket! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 Precis nyss, skrev audirs2: Dom skiter ganska ofta och mycket! Förvisso sant men det gör ju jag med och inte fan är jag smal och liten.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 Blev lite från dagens besök på Liseberg......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 (ändrad) Här blev jag fotograferad och var den här bilden hamnade bryr jag mig inte särdeles mycket om Luke the Drifter Ändrades December 28, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Bali hai. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu