rolba Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 12 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Den här bilden knäppte jag 28:e januari 2008 och jag skulle tro att det ser helt annorlunda ut idag om jag skulle ta en bild från samma ställe. Luke the Drifter Ser fram mot en uppdaterad bild. Kanske i kombination med en biljardmatch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 6 timmar sedan, skrev Esspe: Beachen ser ju inte så kul ut, finns det bättre i närheten? Vi kom hit sent i går kväll så jag har inte hunnit se så mycket än. Enligt reklamen för Corralejo så är det minst fem stränder, med och utan solstolar, på gångavstånd. Ska snart gå ut och kolla hur det är. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 1 minut sedan, skrev Nutteman: Vi kom hit sent i går kväll så jag har inte hunnit se så mycket än. Enligt reklamen för Corralejo så är det minst fem stränder, med och utan solstolar, på gångavstånd. Ska snart gå ut och kolla hur det är. MVH Nutteman Stränder??? Finns det inga barer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 6 timmar sedan, skrev rolba: Stränder??? Finns det inga barer? Säkert mer än i Raweng ( är det där du bor? ). Det finns massor av matställen och barer men värdinnesystemet är "något" annorlunda. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 37 minuter sedan, skrev Nutteman: Säkert mer än i Raweng ( är det där du bor? ). Det finns massor av matställen och barer men värdinnesystemet är "något" annorlunda. MVH Nutteman Rawai.. Finns nog bara ca 100 barer här. Är ju inte direkt ett turistområde. Mera typ 3-6 månaders besökare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 2 minuter sedan, skrev rolba: Rawai.. Finns nog bara ca 100 barer här. Är ju inte direkt ett turistområde. Mera typ 3-6 månaders besökare. Barer med värdinnor😮 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Den här bilden knäppte jag då jag besökte ett gammalt khmer-tempel i södra Buriram. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Dagens bilder knäppte jag då jag var ute på moppe-äventyr i Laos. Som gammal offroad-entusiast så är det här rock'n'roll Lite sand mellan tårna, vad gör väl det ! Jag fick syn på en jädra massa snygga flickor längs min väg men jag min arma id*t och mähä lyckades inte stanna till och ta en enda bild på dem men tog istället ett par bilder på två suggor som kom i min väg. Hur jädra pantad får man bli ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Vi köpte en vecka för 4400/pers inkl flygmat, bagage plattsbokad flygstol. Detta är hotellet vi hamnade på. Till sist en selfi. Det skulle vara ett trestjärnit hotell men jag tycker att det mest liknar ett pensionat. Nåja, vi trivs och det är nog så viktigt. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 7 minuter sedan, skrev Nutteman: Till sist en selfi. Det skulle vara ett trestjärnit hotell men jag tycker att det mest liknar ett pensionat. Nåja, vi trivs och det är nog så viktigt. MVH Nutteman Kul med spegelbilder. Även spegelbilden på duschdörren. Ser nästan ut som att tronen är inne i duschen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Jag tittade efter fler och bättre sandstränder men hittade bara en innan jag kände mej uttorkad och var tvungen att återställa vätskebalansen. Men det blir fler dagar, håll ut. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 18 minuter sedan, skrev Nutteman: Jag tittade efter fler och bättre sandstränder men hittade bara en innan jag kände mej uttorkad och var tvungen att återställa vätskebalansen. Men det blir fler dagar, håll ut. MVH Nutteman Viktigt att tänka på vätskebalansen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 18, 2019 Dela Inlagd December 18, 2019 (ändrad) Jag är ute och vandrar praktiskt taget varje dag och jag försöker få ihop minst fem kilometer varje gång. För några dagar sedan så var jag nere i Baan Takiab och där fick jag syn på tre vrålåk. Här har vi minsann fått finbesök från Malaysia i vår anspråkslösa lilla by Luke the Drifter Ändrades December 18, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 18, 2019 Dela Inlagd December 18, 2019 Äntligen säger jag, tog bara 18 år att få 4 km väg asfalterad Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 18, 2019 Dela Inlagd December 18, 2019 Känsliga tittare varnas ! En dag då jag kom hem så var vakthundarna lite extra alerta och ville ha min uppmärksamhet. Thong Daeng, även känd som kattmördaren i BonKai Thong Dam, världens snällaste tik Då jag kom längre in på tomten så såg jag att det hade kommit in en oinbjuden gäst men den fick sota för det tilltaget och jag är ganska säker på att det var Thong Daeng som gjorde processen kort med inkräktaren Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 19, 2019 Dela Inlagd December 19, 2019 Dagens bild får bli på en chopper där i stort sett allt är customiserat. Jag skulle tro att det enda som inte är rört är rovan som är en pjäs från Honda och det är troligen en 400 eller 600 V-twin. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 19, 2019 Dela Inlagd December 19, 2019 Den här bilden knäppte jag då jag satt i ett av mina vardagsrum som går under namnet "Indianen" Rintintins kusin ute på äventyr ? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd December 19, 2019 Dela Inlagd December 19, 2019 Lite varstans i Thailand, minns inte exakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 19, 2019 Dela Inlagd December 19, 2019 Hittade en väldigt liten strand en bit bort. Men stranden närmast hotellet stor och fin. Så jag kan nog rekommendera Corralejo till "badjävlar" också. Mvh Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 19, 2019 Dela Inlagd December 19, 2019 God Jul från Udon Inte dagens bilder men var dagens bilder då 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Dagens bild knäppte jag då jag satt och tog en iskall beer Lao på Okey i Cha-Am. Honda F6C, även känd som Honda Valkyrie Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Den här bilden knäppte jag då jag satt på ett ställe och tog en kall. Jag tror att fågeln heter Nok Eang på thailändska. Vad den heter på latin eller svenska har jag inte en aning om. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Sitter med en kall på Hi bar...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Den här bilden knäppte jag då jag satt på ett ställe och tog en kall. Jag tror att fågeln heter Nok Eang på thailändska. Vad den heter på latin eller svenska har jag inte en aning om. Luke the Drifter Brun Majna (Common Myna) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Naam jai: Brun Majna (Common Myna) Tack så mycket @Naam jai ! Nu lärde jag mig något nytt idag ! Dagens bild är på en kattrackare som jag fick syn på då jag var ute på promenad Luke the Drifter Ändrades December 20, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu