ellim63 Inlagd December 10, 2019 Dela Inlagd December 10, 2019 Snökonst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 Frulle på kontoret.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 16 minuter sedan, skrev Peolito: Frulle på kontoret. Skickat från min iPhone med Tapatalk Har du mailat bolagsverket ännu? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Har du mailat bolagsverket ännu? [emoji6] Nä, lägger Inte ner jobb för 100 spänn. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ändrades December 11, 2019 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 21 timmar sedan, skrev Peolito: God jul alla vänner . Vi Djurgårdare har ca 450 SM Guld i 24 olika idrotter genom tiderna ,dom senaste kom i helgen då i Boxning. Närmaste idrotts klubb har ca 200 guld. VI ÄR BARA BÄST I MÅNGFALD . Och glöm inte vilka som vann SM GULD I FOTBOLL 2019. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja utan dig hade dom inte klarat det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 3 timmar sedan, skrev audirs2: Ja utan dig hade dom inte klarat det! Exakt är man sup porter så är man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Person utan huvud. Tar emot men avhåller mig från ytterligare kommentarer om det... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Fullmåne och/eller fullgubbe?[emoji848] Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Några bilder från en weekend trip. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Några bilder från en weekend trip. Gillar bilden på djurtransporten.. otroligt att pickisen klarar vikten och undrar vad djurrättsaktivisterna tycker om upplägget [emoji51]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Dagens bild får bli på den gamle trotjänaren som nu har gått i pension och stoltserar utanför huvudtågstationen i Nakhon Ratchasima. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) Dagens bilder är ett par plåtar jag tog i Nakhon Phanom då jag var ute på moppe-äventyr. En grönsaksodling i obygden Luke the Drifter Ändrades December 14, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) Dagens bild är förra veckans bild då vi var fångade på slottet. Sköna sängar hade de Sedan blev det någon variant av julmiddag med både buffé och bordsservering. En klick Kalixlöjrom. Tur man kunde ta fler 😉 Julsnaps Hotellfrukost sitter aldrig fel Lördagen avslutades med en sen lunch i Solna Ändrades December 14, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Dagens bilder får bli på en hankatt som fattade tycke för min moped och jag hade ett ett rent helsike att försöka förklara för den att den inte kunde få åka med. - Men sluta nu, du får inte åka med ! Till slut så lyckades jag lura bort katten från moppen och jag kunde köra hem. Hur det hela slutade ? Jodå, vakthundarna pissade på min moppe varenda dag i två veckor Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Det får bli en till djurbild. En dag så fick jag syn på den här lilla rackaren som hade lyckats få tag i en banan som den satt och kalasade på. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Nånstans i JomtienSkickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 37 minutes ago, ragson said: Nånstans i Jomtien Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Ja, nu längtar man tillbaks. Fint. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Dagens bilder knäppte jag då jag var ute på moppe-äventyr i Isaan. Jag tycker att jag växte upp i fattigdom och elände men att resa runt i världen och vidga vyerna ger lite perspektiv och inser att jag trots allt hade det jäkligt bra. Här tog jag ett vätskestopp och fick sällskap av en risbonde Självklart så ville risbondens tupp vara med Sedan bar det iväg vidare ut på för mig outforskade vägar Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 19 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Jag tycker att jag växte upp i fattigdom och elände men att resa runt i världen och vidga vyerna ger lite perspektiv och inser att jag trots allt hade det jäkligt bra. Jag har tänkt detsamma många gånger men när man ser sjözigenarnas ungar här i Rawai leka på kvällarna så är det svårt att finna lyckligare ungar. Och inte en enda mobiltelefon finns i sikte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 3 timmar sedan, skrev rolba: Jag har tänkt detsamma många gånger men när man ser sjözigenarnas ungar här i Rawai leka på kvällarna så är det svårt att finna lyckligare ungar. Och inte en enda mobiltelefon finns i sikte. Ändå var inte Sverige fattigt på nått sätt efter kriget, medans Finland var helt ur bombat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Den här bilden knäppte jag 28:e januari 2008 och jag skulle tro att det ser helt annorlunda ut idag om jag skulle ta en bild från samma ställe. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Dagens bild får bli på bambuhyddan jag hyrde på Koh Lanta och läget kunde man inte klaga på. Ut från hyddan och femton raska steg så var man nere i plurret. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens bild får bli på bambuhyddan jag hyrde på Koh Lanta och läget kunde man inte klaga på. Ut från hyddan och femton raska steg så var man nere i plurret. Luke the Drifter Ett ställe jag ännu inte besökt och är ganska tveksam till det. Är det värt en tripp dit eller är det bara svenska köttbullar? Ändrades December 16, 2019 av Esspe Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Har kommit till Corralejo och hotellet. Var lovade havsutsikt och det fick vi. Mvh Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 6 timmar sedan, skrev Nutteman: Har kommit till Corralejo och hotellet. Var lovade havsutsikt och det fick vi. Mvh Nutteman Beachen ser ju inte så kul ut, finns det bättre i närheten? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu