rolba Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 1 timme sedan, skrev ellim63: ÄNTLIGEN.. 😄 Har du feber? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 1 timme sedan, skrev rolba: Har du feber? Tog på mig jacka igår kväll, men kortbyxor har jag fortfarande!💪👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 2 timmar sedan, skrev ellim63: ÄNTLIGEN.. 😄 Fast ibland längtar man ju.. 😎💕🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 4 timmar sedan, skrev ellim63: ÄNTLIGEN.. 😄 Nu blir det iaf ljust ute. Älskar snö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 49 minuter sedan, skrev 65Selander: Nu blir det iaf ljust ute. Älskar snö. Oh My Buddha ! Själv så lider jag av snöallergi och nu tror jag att jag fick lite allergiska utslag då jag såg den här bilden. Vintern har slagit till i Hua Hin och det är nog dags att leta upp långkalsongerna och toppluvan. Bilden togs i förrgår men jag låter den gå som dagens bild Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 Hur kan man sova? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 Hilton Mumbai: Fem stjärnigt hotell med en stjärnig utsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 3 timmar sedan, skrev pust: Hur kan man sova? Jag misstänker att svaret på din fråga är alkohol? 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 3 timmar sedan, skrev pust: Hur kan man sova? Har du ont i ryggen idag? 😂 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 Det är serverat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 3 minuter sedan, skrev Tallviking: Det är serverat Pang... så var julmiddagen serverad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 Var in på Västerås motormarknad idag och fann åtminstone en liten spjuver som var nöjd med livet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 Dagens bilder fotade jag då jag av en händelse hamnade ute i mitt i ingenstans i Isaan. Dygnsrytmen förändrades för mig för nu var jag tvungen att lägga mig klockan åtta på kvällen och gå upp vid fyratiden på morgonen. Det fungerar för hur roligt är det att sitta ensam i huset då alla andra sover ? Det hände sig ofta att jag gick upp och sparkade liv i tuppen och sedan så drog jag iväg på äventyr. Här var jag ute på ett risfält och träffade en gubbe som stolt visade upp morgonens skörd. Vi försökte konversera med varandra men det gick väl sådär. Han bräkte på en för mig fullständigt obegriplig dialekt och jag förstod ungefär lika mycket av det han sa som jag hade förstått om han hade pratat hebreiska eller nilosahariska. Hur som helst så kom vi ganska bra överens trots språkförbistningen och jag besökte hans hem för han ville gärna visa hur han bodde. Jäklar vad jag kan sakna Isaan ibland ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 Dagens bilder fotade jag då jag av en händelse hamnade ute i mitt i ingenstans i Isaan. Dygnsrytmen förändrades för mig för nu var jag tvungen att lägga mig klockan åtta på kvällen och gå upp vid fyratiden på morgonen. Det fungerar för hur roligt är det att sitta ensam i huset då alla andra sover ? Det hände sig ofta att jag gick upp och sparkade liv i tuppen och sedan så drog jag iväg på äventyr. Här var jag ute på ett risfält och träffade en gubbe som stolt visade upp morgonens skörd. Vi försökte konversera med varandra men det gick väl sådär. Han bräkte på en för mig fullständigt obegriplig dialekt och jag förstod ungefär lika mycket av det han sa som jag hade förstått om han hade pratat hebreiska eller nilosahariska. Hur som helst så kom vi ganska bra överens trots språkförbistningen och jag besökte hans hem för han ville gärna visa hur han bodde. Jäklar vad jag kan sakna Isaan ibland ! Luke the DrifterHus råtta หนู-บ้าน Hnoo ban. Kanske inte det man saknar mest. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 (ändrad) Dagens presenter...😂 Ändrades November 30, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 31 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens bilder fotade jag då jag av en händelse hamnade ute i mitt i ingenstans i Isaan. Dygnsrytmen förändrades för mig för nu var jag tvungen att lägga mig klockan åtta på kvällen och gå upp vid fyratiden på morgonen. Det fungerar för hur roligt är det att sitta ensam i huset då alla andra sover ? Det hände sig ofta att jag gick upp och sparkade liv i tuppen och sedan så drog jag iväg på äventyr. Här var jag ute på ett risfält och träffade en gubbe som stolt visade upp morgonens skörd. Vi försökte konversera med varandra men det gick väl sådär. Han bräkte på en för mig fullständigt obegriplig dialekt och jag förstod ungefär lika mycket av det han sa som jag hade förstått om han hade pratat hebreiska eller nilosahariska. Hur som helst så kom vi ganska bra överens trots språkförbistningen och jag besökte hans hem för han ville gärna visa hur han bodde. Jäklar vad jag kan sakna Isaan ibland ! Luke the Drifter Oj oj, han skulle drömma om att få bo på min vind......! OBS: Känsliga tittare varnas härmed.....! Tur att boytan i huset är hermetiskt tillsluten..... och där finns dessutom emellanåt en mycket hungrig katt....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 On 2019-11-27 at 00:23, skrev audirs2: Präsis, bakhjulet sitter ju inte fast i ramen ens!😝 Där har du helt rätt DKW ! Nuförtiden så brukar ju bakhjulet sitta bultat i en sving och det vanligaste är att det är en dubbelsving men ibland så är det en enkelsving. Men det kan hända att bakhjulet är fast monterat i ramen och här lyckades jag ta ett foto på en sådan motorcykel. Nu råkade det sitta en byfåne på motorcykeln och hur jag än försökte förklara för honom att jag inte ville ha med honom på bild så verkade han inte förstå. Ibland blir jag bara så trött ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 (ändrad) Brukar oftast lägga in de bilder jag är mest nöjd med i denna tråd så här är ett par undantag. För ett par år sedan var jag och testade synen och den var väl inte så bra men inte så dålig heller att jag hemska tanke var tvungen att skaffa glasögon. Nu är väl dock frågan om det inte är dags snart ändå. I Ho Chi Minh tex för inte så många veckor sedan, efter en kväll som endast innefattade ett par öl på Walking Street, missades en inte helt oviktig detalj på väg hem och in på hotellet... Öppna dörren. Pang sa det. Både jag och glasdörren var dock välbehållna efter fadäsen men den stackars sovande hotellpersonalen blev nog aningen uppskrämd liksom de som satt på gatan en bit ifrån. Natten därefter var det nära att det något genanta missödet upprepades och jag smällde in i hotellets glasdörrar igen utan att först öppna dem. Det var då jag tog denna bild... I Bangkok kvällen efter utanför gogo-baren Twister. Jag har precis satt mig ner på en av de barstolar som står uppställda där för att vila öron och strupe lite grand samt titta ut över Nana Plaza. Får för mig att backa lite och byta till en annan stol men just när jag är på väg att sätta mig hojtar en av de manliga inkastarna till så jag nästan skiter ner mig. Anledningen syns i nedanstående bild... så tja, det kanske är dags nu🤓😉 Ändrades November 30, 2019 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 30, 2019 Dela Inlagd November 30, 2019 12 timmar sedan, skrev Soengsang: Har du ont i ryggen idag? 😂 Jag mår bra,tror det är värre för koreanen som sov på beachen😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 1, 2019 Dela Inlagd December 1, 2019 God jul 👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 1, 2019 Dela Inlagd December 1, 2019 21 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Dagens presenter...😂 Fanns inte västen i en mindre storlek 😂😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 1, 2019 Dela Inlagd December 1, 2019 22 minuter sedan, skrev hamnoi: Fanns inte västen i en mindre storlek 😂😂 Det var väl det som var själva grejjen......... Så mycket rosa som möjligt i så små storlekar som möjligt iom att PD tror han är en Adonis i sin egen självbild.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 1, 2019 Dela Inlagd December 1, 2019 Den här bilden knäppte jag inte idag men jag låter den ändock gå som dagens bild. Om jag hade varit miljonär så hade jag försökt köpa den här fastigheten En lite kul grej är att det i somras rullade en reklamfilm på en svensk TV-kanal där det här huset var i fonten. Där uppe på berget stod kamerateamet och filmade Nu kanske någon undrar vad de här bilderna har med Thailand att göra och det kan jag förklara. Om jag inte hade gjort av med en förmögenhet i Thailand så hade jag med stor sannolikhet ägt det där jäkla huset. Fast å andra sidan, mitt liv hade inte alls varit lika roligt Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 1, 2019 Dela Inlagd December 1, 2019 Redigerar Hanoi-bilder för fullt. Just den här kommer antagligen varken få plats i ngt album här på forumet eller på Facebook men om jag skulle adderat en titel hade det nog fått bli bra rumpa... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 1, 2019 Dela Inlagd December 1, 2019 7 minuter sedan, skrev edvardpop: Redigerar Hanoi-bilder för fullt. Just den här kommer antagligen varken få plats i ngt album här på forumet eller på Facebook men om jag skulle adderat en titel hade det nog fått bli bra rumpa... Finns alltid plats för rumpbilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu