Tommy Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 7 timmar sedan, skrev ragson: Vad sägs om denna? Favorit i repris... Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Söt tös??? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 19 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Mycket fina bilder @Arnold Layne Mvh Luke Tack och bock Luken If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 Dagens bilder knäpptes då jag och Thin Lizzy blev kompisar. Om jag minns rätt så var det här någonstans i provinsen Buriram. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 Fråga mig inte vart jag tog de här bilderna för det vet jag ärligt talat inte. Det var någonstans i i Laos men jag vet inte riktig var någonstans. Har jag berättat att jag älskar äventyr på tvåhjulingar ? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 We had joy We had fun We had seasons in the sun 😰 😰 😰 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 (ändrad) De bilder jag publicerar vill jag gärna att ni skall få en feelgood-känsla av. Nu är det ju inte riktigt så att livet alltid är en dans på rosor. För ett par veckor sedan så var jag på en begravning och tjejen som hade gått bort fick inte uppleva sin fyrtioårsdag. Det här är så orättvist ! 😥 Luke the Drifter Ändrades November 27, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: We had joy We had fun We had seasons in the sun 😰 😰 😰 Hon var sockersöt👍 Gissar att hon gräver efter småsnäckor att lägga in i fisksås. Eller så bygger hon ett sandslott😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: De bilder jag publicerar vill jag gärna att ni skall få en feelgood-känsla av. Nu är det ju inte riktigt så att livet är en dans på rosor. För ett par veckor så var jag på en begravning och tjejen som hade gått bort fick inte uppleva sin fyrtioårsdag. Det här är så orättvist ! 😥 Luke the Drifter Inte dagens men gått igen begravnings prosseduren med. Min Svåger blev knapt 43 år gick bort i februari inre organen slut Jobbigast var att skjutsa in kistan i elden med locket öppet och ta farväl. Dagen efter var det till att sotera ut benresterna Sen ligga i påse i huset i 100 dar Mvh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 Dagens bild knäppte jag då jag smet iväg från alla måsten och åkte till ett av mina favoritställen i Thailand. Country road Take me home To the place i belong ❤️ Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 (ändrad) Jag försöker göra mitt bästa för att hemlighålla mitt privatliv men ibland så misslyckas jag. Ni får tro mig om ni vill men jag har gått och blivit kär i en tjej som bor några mil bort härifrån. 💓 Luke the Drifter Ändrades November 26, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 32 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Jag försöker göra mitt bästa för att hemlighålla mitt privatliv men ibland så misslyckas jag. Ni får tro mig om ni vill men jag har gått och blivit kär i en tjej som bor några mil bort härifrån. 💓 Luke the Drifter Rykte till i smilbandet, måste va första gången, huh? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 Jag kanske borde ha lagt den här bilden i en annan tråd men jag har en låter den gå som dagens bild. Italienska motorcyklar och bilar kan vara så otroligt vackra och hade det inte varit så att kvaliteten hade varit så dålig så hade jag garanterat haft både bil och motorcykel från Italien. En estetiskt snygg hoj som designades av A Morton Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 14 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Jag kanske borde ha lagt den här bilden i en annan tråd men jag har en låter den gå som dagens bild. Italienska motorcyklar och bilar kan vara så otroligt vackra och hade det inte varit så att kvaliteten hade varit så dålig så hade jag garanterat haft både bil och motorcykel från Italien. En estetiskt snygg hoj som designades av A Morton Luke the Drifter Präsis, bakhjulet sitter ju inte fast i ramen ens!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 7 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Jag kanske borde ha lagt den här bilden i en annan tråd men jag har en låter den gå som dagens bild. Italienska motorcyklar och bilar kan vara så otroligt vackra och hade det inte varit så att kvaliteten hade varit så dålig så hade jag garanterat haft både bil och motorcykel från Italien. En estetiskt snygg hoj som designades av A Morton Luke the Drifter Synd man inte har kropp för dagens Mc hojar, staketbyggarns Ninja 300 som jag provkörde lite. Mvh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 (ändrad) Dagens bilder knäppte jag då jag var på äventyr och hamnade i de sydligare delarna av Buriram och nosade upp det gamla khmer-templet Prasat Muang Tham. Luke the Drifter Ändrades November 27, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 Templet och minimunken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 4 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens bilder knäppte jag då jag var på äventyr och hamnade i de sydligare delarna av Buriram och nosade upp det gamla khmer-templet Prasat Muang Tham. Luke the Drifter Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 (ändrad) En afton så fick jag för mig att gå och äta på en seafood-restaurang och då blev jag lite ambivalent då jag skulle beställa mat. Skall jag ha musslor, bläckfisk, krabbor eller träskpadda ? Luke the Drifter Ändrades November 28, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 Skapligt firre,dom fiskade upp vid beachen i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 3 timmar sedan, skrev pust: Skapligt firre,dom fiskade upp vid beachen i Pattaya Avkomma av BTT 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 On 2019-11-26 at 18:07, skrev Luke the Drifter: En estetiskt snygg hoj som designades av A Morton Adrian Morton gissar jag .... och Benelli motorcycles https://usa.benelli.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Adrian Morton gissar jag .... och Benelli motorcycles https://usa.benelli.com/ Kommer ihåg på 70 talet (!!!!!) när deras 6 cylindriga kom ut, vilket sound det var på dom, ville bara ha, men det fick bli (blev) en Honda 4 pip istället! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 48 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Adrian Morton gissar jag .... och Benelli motorcycles https://usa.benelli.com/ En mycket bra gissning min vän ! Dock så var den inte helt rätt för knarren är en MV Agusta Rivale 800 och bilden knäppte jag i Hua Hin. Dagens bild var det och nu när vi ändå är inne på temat motorcyklar så får det bli ett ett foto som jag knäppte då jag var ute på äventyr någonstans i Sverige och det här var inte mycket mer än tio mil från din brevlåda. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 ÄNTLIGEN.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu