Soengsang Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 2 timmar sedan, skrev pust: Vad ska man säja,TiT 👍😁 Mmmm sett dem på dörrarna i entrén också, men verkar ju hjälpa föga 🧐 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 (ändrad) Temat för mitt bidrag för dagens bild är livet på landet eller om man hellre vill det, vilse i Isaan. Ett litet aber var att det knappt fanns någon där som pratade engelska men de var å andra sidan ena hejare på att snacka Isaan/Lao Luke the Drifter Ändrades November 22, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 Mer Chao Phraya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 Gratisöl från Lufthansa så man ska klara ett tråkigt hotellrum Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 Jag hoppas att ingen misstycker att det blir några bilder till från tassemarkerna. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 Nu när jag ändå är i farten med lantliga bilder så passar jag på med ett par bilder till. Nej men titta där ! En byfåne som är ute på mopedutflykt och han har säkert inte en susning om vart han är någonstans ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Här fick knallhatten syn på en vägskylt och då blev det lite lättare att veta vart man var. Jahapp, här blir man anmodad att öppna spjället på vid gavel 🏇 Nu är jag ju jag lite rebell så jag saktade istället farten och drog iväg ut bland risodlingarna. Det här var ju kul ! Om jag var långt från allfarvägarna och turiststråken ? Det kan du ge dig på ! DKW Saablar ! Nu börjar jag längta tillbaka till obygden ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Bangkok by bike🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Dagens bild knäppte jag då jag var på en marknad någonstans i Isaan. Det här kan vara ganska roliga tillställningar och det pågår just nu en marknad bara ett par kilometer bort och den tänkte jag besöka ikväll. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Jag gick förbi marknaden igår och kände att hit vill jag gå. Igår kväll så var jag på födelsedagsfest så där fanns det inte någon möjlighet att smita undan men idag så är det dags för Thai fun fair. 😀 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 (ändrad) Efter min lunch idag skulle jag ta en cykeltur. Men... Var tvungen att ta fram kameran forst. En nära doden upplevelse måste man ju dokumentera. Ändrades November 24, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Några minuter senare var den dod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 (ändrad) On 2019-11-22 at 20:47, skrev Luke the Drifter: Nu när jag ändå är i farten med lantliga bilder så passar jag på med ett par bilder till. Nej men titta där ! En byfåne som är ute på mopedutflykt och han har säkert inte en susning om vart han är någonstans ! Luke the Drifter Arbetsförmedlingen i Stockholm letar efter dig, dom har ett bud jobb åt dig på Best! Ändrades November 24, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Det blev en härlig tvåtimmars promenad i den friska höstluften i morse . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 15 timmar sedan, skrev audirs2: Arbetsförmedlingen i Stockholm letar efter dig, dom har ett bud jobb åt dig på Best! Inte för att jag vill skryta men jag är nog alldeles för överkvalificerad för att jobba som budbilschaufför för Best. Jag är nog ganska säker på att det inte finns en jäkel på det företaget som har på sitt CV att de har arbetat som tuk-tukförare i Thailand. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Burma L&D, verkar ha fina stränder. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Kan det vara Google translate?..."So ask your own bike..." 😄 20191121_171135.mp4 mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Nu är grannen klädd,nu väntar jag bara på julklappar, för jag har varit snäll i år👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 19 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Det blev en härlig tvåtimmars promenad i den friska höstluften i morse . Mycket fina bilder @Arnold Layne Mvh Luke Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 1 timme sedan, skrev pust: Nu är grannen klädd,nu väntar jag bara på julklappar Julklappar intresserar inte mig längre men en eller ett par bilder på en avklädd granne vore kanske nåt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Den här bilden knäppte jag då jag av en händelse råkade hamna på ett ställe som drevs av den lokala MC-klubben. There is a place in New Orleans They call the rising sun Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Dagens bild knäppte jag då jag var ute på äventyr och jag tror att det här var någonstans i närheten av Rayong. Vedbomeck ? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 På väg in mot Balboa och kanalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Julklappar intresserar inte mig längre men en eller ett par bilder på en avklädd granne vore kanske nåt. [emoji6] Vad sägs om denna? Favorit i repris...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Hotellinteriör "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu