broder tuk tuk Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 Hittade min gamla kikare på vinden. Den kom väl till pass i barerna på det glada 90 talet. Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 Hittade en Norska bland alla Kineser👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev pust: Hittade en Norska bland alla Kineser👍😁 The Base condos? Ändrades November 19, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 Ryckte i plånboken, men blev inget köp. 2000bht, vilket är överkomligt, men behöva inget mer bord o bänk, hade säkert kunnat pruta några 100.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 43 minuter sedan, skrev Soengsang: The Base condos? Svar,ja 😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Ryckte i plånboken, men blev inget köp. 2000bht, vilket är överkomligt, men behöva inget mer bord o bänk, hade säkert kunnat pruta några 100.. Skicka hit dem. Mitt plastbord framför tv-soffan fick jag från en resort som moderniserade och är allt annat än fräscht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 (ändrad) Några foton upstream Chao Praya River. Ändrades November 19, 2019 av Captain Morgan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 Dagens bilder är inte helt dagsfärska men jag låter dem ändock passera som dagens bild. Koh Lanta Om allt vill sig väl så är jag tillbaka där en vacker dag ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 28 minuter sedan, skrev rolba: Skicka hit dem. Mitt plastbord framför tv-soffan fick jag från en resort som moderniserade och är allt annat än fräscht. Ser ut som @M33:s vita bord, men du fuskar med underläggen lite ibland som det ser ut 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 26 minuter sedan, skrev Captain Morgan: Några foton upstream Chao Praya River. Då ska man kanske börja kolla efter falangen på floden Chao Praya River. Morgon mys vid floden i Ayutthaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 4 timmar sedan, skrev pust: Svar,ja 😁👍 Bra där, trivs som fisken när bor där. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 Dagens bild knäppte jag på ett karaokeställe i sydligaste Thailand och en lite kul detalj var att jag anmodades att jag absolut inte skulle gå dit som ensam västerlänning ty det skulle kunna vara det sista jag gjorde i livet. Det är möjligt att jag har en suicidal sida i min personlighet för jag kunde bara inte låta bli att ta mig ut till den där karaoken ute på sockerrörsodlingen. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 8 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens bild knäppte jag på ett karaokeställe i sydligaste Thailand och en lite kul detalj var att jag anmodades att jag absolut inte skulle gå dit som ensam västerlänning ty det skulle kunna vara det sista jag gjorde i livet. Det är möjligt att jag har en suicidal sida i min personlighet för jag kunde bara inte låta bli att ta mig ut till den där karaoken ute på sockerrörsodlingen. Luke the Drifter Ser ut som det åtminstone var nåt trevligt "sista du gjorde". Det skulle kunna vara värre🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev frogfish: Ser ut som det åtminstone var nåt trevligt "sista du gjorde". Det skulle kunna vara värre🍻 Jag har varit nära att möta liemannen många gånger men tydligen så var det inte min tur än. De allra flesta gångerna så har jag kört hoj och det har varit så otroligt nära men jag har klarat mig med nöd och näppe. Jag har blivit äldre och visare men ibland så flyger fan i gubben. Den här kärran toppade jag på Salarakan och hade jag tappat kontrollen så hade jag nog inte suttit här där jag sitter. För att inte några moralpoliser får fnatt så var vägen avlyst och ingen annan än jag hade riskerat livet. Luke the Drifter Ändrades November 21, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 Khlong Om Non. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 5 timmar sedan, skrev Captain Morgan: Khlong Om Non. Undrar om glassbåten hade glassbåtar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 (ändrad) On 2019-11-14 at 16:49, skrev audirs2: Drog reklam på MPR?????????????????????????? Blunda nu audirs2 för här kommer det mer drogreklam😉 Ändrades November 21, 2019 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 21, 2019 Dela Inlagd November 21, 2019 On 2019-11-19 at 17:30, skrev Soengsang: Bra där, trivs som fisken när bor där. Jag trivs här,kineser men man får ju inte allt👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 21, 2019 Dela Inlagd November 21, 2019 32 minuter sedan, skrev pust: Jag trivs här,kineser men man får ju inte allt👍😁 Faktiskt lite bättre kineser på sånna ställen, de reser ju ofta ensamma o inte i dessa grupper, oftast dem som är störiga och inte kan bete sig. Men lite synd om dem som köpt dyra condos där, för är ju mer eller mindre hotellverksamhet med alla som hyr korttid där, typ som mig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 21, 2019 Dela Inlagd November 21, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 21, 2019 Dela Inlagd November 21, 2019 (ändrad) Dagens bild är på en krabat som jag hade som rumskamrat då jag bodde i en bambuhydda på stranden och det var nog Haad Yao på Koh Phangan. Luke the Drifter Ändrades November 21, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 21, 2019 Dela Inlagd November 21, 2019 (ändrad) Mycket kinesiska turister i Pattaya nu. Detta är en grupp som väntade på speedbåtar till Koh Larn på morgonen 7.30 när jag tog min morgonpromenad. Jag frågade om jag fick fotografera dem, och då ställde dom upp så här fint. Ändrades November 21, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 21, 2019 Dela Inlagd November 21, 2019 Det här är ett av mina smultronställen jag har i Thailand och jag kommer nog aldrig att sluta åka hit. 💓 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 21, 2019 Dela Inlagd November 21, 2019 Dom gas glada pojkarna på västgöta slätten röstar nog inte på mp ...😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 23 timmar sedan, skrev Soengsang: Faktiskt lite bättre kineser på sånna ställen, de reser ju ofta ensamma o inte i dessa grupper, oftast dem som är störiga och inte kan bete sig. Men lite synd om dem som köpt dyra condos där, för är ju mer eller mindre hotellverksamhet med alla som hyr korttid där, typ som mig. Vad ska man säja,TiT 👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu