Nerike Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Finn ett fel på Jag har ingen Leo i näven Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Finn ett fel på Jag har ingen Leo i näven Mvh Nerike Nejnej fin fem fel. Ingen Leo i näven, inga solglasögon, ingen raggarbil, ingen go brud, ingen brännvin. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Fel T-shirt det skall vara en vit *smile* mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Fel T-shirt det skall vara en vit *smile* mvh Nerike Hoppsan där hade man helt fel, fantasin leker när Changen har runnit ner i halsen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Hi Hi Du håller dig då framme överallt Svampen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Finn ett fel på [url=http://www.maipenrai.se/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=52711] Jag har ingen Leo i näven Mvh Nerike Men många innanför "västen" att döma av lutningen, det är kanske därför svärmor lutar också, hon vill inte ha någon "fyllekram" Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Men många innanför "västen" att döma av lutningen, det är kanske därför svärmor lutar också, hon vill inte ha någon "fyllekram" Mvh BBJ Hon har fått många fyllekramar, men visst har man några innanför västen lång resa från korat till BKK (jag kom inte från Pattaya denna gång som svampen skrev) Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Här kommer fyllekramar!!! Svärmor tycker väldigt mycket om Nerike "undra varför" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Hon kanske har fått honom på "kroken" Mvh Måne som tror han sponsrar henne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 sötnosar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Tog en tur till Vansbro i helgen så gummorna fick gå i svampskogen Björn och jag svampade på andra sätt förståss Hmm blev de nått ?? Efter en dag i skogen så sitter det fint med lite papaya pokpok med täckjacka mm framför kaminen, det var säkert 50 grader där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Skyddar jackan mot kyla så skyddar den oxå mot värme Ha det kenneth.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Tänkte inte på det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Ha det bra Kenneth å tack för alla bilderna ps Jobbar du alldrig555555 bara turer över allt 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Här kommer en bild från Styrsö Tången Göteborgs Södra Skärgård, denna ö har man levt 12 år på innan man flyttade till Spanien. Men det var ett tag sen, ångra att man sålde huset där. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 ja det förstår ja secken pärla När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 En bild från chaweng beach Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 En bild från chaweng beach Jens ja vågar ej säga vad ja tänkte på den bilden.hehehehehehe. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 (ändrad) Jag och svågern tog härom dagen några bärs och en räkmacka på Heaven23 i Göteborg. Tidigt på eftermiddagen åkte vi upp i den yttre glasklädda fasadhissen, vi satte oss ner vid panoramarutorna och fick in en varsin öl. Den är allt bra läskig den där hissen där man ser rakt ner i gatan, och det är inget för höjdrädda att prova på. När nästa gäng skulle åka upp så gick tydligen hissen sönder mellan 22 och 23 våningen och personalen på Hotel Gothia fick då fiska upp en skärrad dam genom en meterhög springa. Jag satt dessvärre med ryggen mot hissarna och missade detta spektakel, men plötsligt blev Svågern lite dämpad och fundersam där han tyst satt och tittade ut mot horisonten med sin öl. Jag fick fråga vad som stod på, och när han hade förklarat för mig vad som hade utspelats bakom min rygg, så fick även jag en och annan hemsk tanke genom skallen. Burr, den kunde ju ha rasat ända ner i backen . . . med oss! Mackan och ölen var i alla fall goda. SN Ändrades September 8, 2010 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Jag och svågern tog härom dagen några bärs och en räkmacka på Heaven23 i Göteborg. Tidigt på eftermiddagen åkte vi upp i den yttre glasklädda fasadhissen, vi satte oss ner vid panoramarutorna och fick in en varsin öl. Den är allt bra läskig den där hissen där man ser rakt ner i gatan, och det är inget för höjdrädda att prova på. När nästa gäng skulle åka upp så gick tydligen hissen sönder mellan 22 och 23 våningen och personalen på Hotel Gothia fick då fiska upp en skärrad dam genom en meterhög springa. Jag satt dessvärre med ryggen mot hissarna och missade detta spektakel, men plötsligt blev Svågern lite dämpad och fundersam där han tyst satt och tittade ut mot horisonten med sin öl. Jag fick fråga vad som stod på, och när han hade förklarat för mig vad som hade utspelats bakom min rygg, så fick även jag en och annan hemsk tanke genom skallen. Burr, den kunde ju ha rasat ända ner i backen . . . med oss! Mackan och ölen var i alla fall goda. SN Så skall en räkmacka se ut baren helt ok med. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Vättern Vättern Svedalas pärla bland insjöar!! Stor Röding Större Lax & Jättestort djup! En skärgård som kan liknas vid Stockholms inlopp samt en knutpunkt för Göta Kanal. Vikar med guldsand YES jag älskar dig Vättern lika mycket som Tyko Brahe!! Mvh Svampen"Ps bra svampställen i närheten av Karlsborg SAY NO MOORE" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Svamp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Vättern Vättern Svedalas pärla bland insjöar!! Stor Röding Större Lax & Jättestort djup! En skärgård som kan liknas vid Stockholms inlopp samt en knutpunkt för Göta Kanal. Vikar med guldsand YES jag älskar dig Vättern lika mycket som Tyko Brahe!! Mvh Svampen"Ps bra svampställen i närheten av Karlsborg SAY NO MOORE" Secka firrar Grattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu