Guest wille Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Hur gör jag för att visa en filmsnutt på2.3mb Du postar i en annan tråd - tex. dagens klipp eller liknande. Sen kan du kika på Surinäs instruktioner angående posta klipp av olika slag . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Du postar i en annan tråd - tex. dagens klipp eller liknande. Sen kan du kika på Surinäs instruktioner angående posta klipp av olika slag . tackar för det nu är det ingen yotobe utan en snutt som jag fick på e posten men får väll testa i kväll När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Jag kunde ju inte åka med till Tjörn då jag var iväg till Hirtshals i Danmark över helgen. Lika bra det för på Tjörn kan man ju inte vara hehe. Ni vet väl vad Tjörns nya bögklubb heter? Jaja här kommer några bilder från Hirtshals. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Här kommer några till på byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 HIRTSHALS??? VA GÖR MAN DÄR FRIVILLIGT? VA DÄR Å KNEGA Å DE VA INGEN HÖJDARE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 HIRTSHALS det låter mer som en sjukdom tycker jag. Är det det som alla danskar lider av ? Därför dom pratar så konstigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Här kommer några till på byn. Snygga bilder Krögarn Har du köpt en sony När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 ja vet vem du är. att dessa bilder kom från dig ? Gött Krögarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 BKK Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 Du e för goo min vän den bilden har du visat två gånger förut. Men den är fin När åker du till los nästa gång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 Dagens skörd av gumman ett par timmar efter jobbet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 ja har lyckats skylla på allt möjligt regn trött bilen sönder mm mm gillar inte när darlingen skenar in i skogen å ja får vakta teroristen tänk om vargen tar na När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 HIRTSHALS??? VA GÖR MAN DÄR FRIVILLIGT? VA DÄR Å KNEGA Å DE VA INGEN HÖJDARE ARBETSGIVAREN DIN SNACKADE OCKSÅ NÅNTING OM "INGEN HÖJDARE" OCH "KNEGARE" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 FÖRVÅNAR MIG INTE NÅÅÅÅ ..man får va man betalar för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 Lyckan e fullständig kanske man får sköta grillen på nästa v träff När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 Var är hjälmen Clion Det är farligt att grilla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 Inte funderat på en Lolex-kopia istället för det där åbäket bakom ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 Inte funderat på en Lolex-kopia istället för det där åbäket bakom ? å hur F'n går klockan. fram och te baka "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Var är hjälmen Clion Det är farligt att grilla! pojken va ute på spaning När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Inte funderat på en Lolex-kopia istället för det där åbäket bakom ? synen tallen den blir ju int bättre på gammelgubben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 å hur F'n går klockan. fram och te baka test Enis för å se om du e vaken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Följa både MPR å fotbollen då får man gardera sig Blinde Arne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 4, 2010 Dela Inlagd September 4, 2010 (ändrad) BKK "snuvig"? Ändrades September 4, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 4, 2010 Dela Inlagd September 4, 2010 Morgondimman lättar på vägen mellanÄlvängen och Skepplanda 06.15 Solen tittar fram mellan träden i Risveden Ale Stugan på udden är en favorit å plåta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu