maakaao Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Här kommer några bilder från bockjakten som började den 16 aug. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 bock jakt.ja då får man passa sej.... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 bock jakt.ja då får man passa sej.... Nja skjuter inte på så dåliga trofeér det måste va minst 6-taggare så du får växa på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Nja skjuter inte på så dåliga trofeér det måste va minst 6-taggare så du får växa på dig! hehe...har bara en tagg... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Någon som vet vad detta är för rackare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Araneus diadematus..korsspindel CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Araneus diadematus..korsspindel Tackar för det Inte det finaste ekipage på Classic Car Week men lite coolt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2010 Dela Inlagd Augusti 19, 2010 En liten gatubild, från mitt närområde hehe Andra bilden är vi på lite shoppade, någon annan som har en partner som alltid köper toapapper hela tiden? blir det krig så har vi iaf toapapper så vi klarar oss ett par år. Trevlig berätellse Korp.fins det möjligen en bild framifrån på din arga dam När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 20, 2010 Dela Inlagd Augusti 20, 2010 (ändrad) Hua Lamphong Järnvägsstation. Ändrades Augusti 20, 2010 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Pöss på er "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Inte fryser han inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) En fin fångst må jag säga, tagen på en Montana å flugspö plus 5 regnbågar största på 1,5 kilo resten var strax under kilot Ändrades Augusti 21, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) Inte fanken fånga du lillgrabben på flugspöt, eller??? Ja jä...r du hann ändra mens jag skrev . Fin Nisse förresten Ändrades Augusti 21, 2010 av clas391 En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Pappa långben.ja nåt får man ju göra när vädret är dåligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 F-n clion,har du redan gått ner på 3-dagars.Du hinner ju med allt,laga mat,foto,clirra,sköta fruga,MPR-träffar,underhålla barna + allt annat du gör .Hur får man sån energi?Själv har jag svårt att koka kaffe Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 F-n clion,har du redan gått ner på 3-dagars.Du hinner ju med allt,laga mat,foto,clirra,sköta fruga,MPR-träffar,underhålla barna + allt annat du gör .Hur får man sån energi?Själv har jag svårt att koka kaffe Mvh Måne Bjud hem Broder TT hjälper han dig med kaffebestyren:dance1: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Det blir nog för stora materialinköp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2010 I veckan hade vi besök av gamla goda vänner från vår tidigare hemstad över ett par dgr, något som uppskattades. Dom runt 4 förde ett sjujäkla liv när dom plötsligt fann en likasinnad att skratta med.... ... så mycket liv förde dom att jag inte förstår hur 13-åringarna stod ut att, intill, lugnt utöva favvosysselsättningen "surfa facebook/modebloggar"l. - Bloggfoto? Nej tack! Dock fick jag länken till favoritmodebloggen "foki". En vid ung ålder inflyttad thaitjejs tuffa blogg, kan kanske vara ett tips för någon även här? www.fokis.se Och 30- åringarna... dom skramlade förstås på i köket... . så mycket att 40 åringarna smet ner i bastun med några kalla öl. Fast där råder ju fotoförbud, så jag visar istället en bild på vårt besöks luuk krung som nog gärna hade stannat kvar några dagar till. I alla fall lät det så på hans vilda protestskrik när det var dags att åka. Vår egna lilla 1-åring verkade dock mer än gärna vilja åka med följet istället. - Om jag bara fick lite hjälp med skorna så är jag givetvis på. Regnar och är tråkigt här för övrigt. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) same same men uppehål nu Ändrades Augusti 21, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 I veckan hade vi besök av gamla goda vänner från vår tidigare hemstad över ett par dgr, något som uppskattades. Dom runt 4 förde ett sjujäkla liv när dom plötsligt fann en likasinnad att skratta med.... ... så mycket liv förde dom att jag inte förstår hur 13-åringarna stod ut att, intill, lugnt utöva favvosysselsättningen "surfa facebook/modebloggar"l. - Bloggfoto? Nej tack! Dock fick jag länken till favoritmodebloggen "foki". En vid ung ålder inflyttad thaitjejs tuffa blogg, kan kanske vara ett tips för någon även här? www.fokis.se Och 30- åringarna... dom skramlade förstås på i köket... . så mycket att 40 åringarna smet ner i bastun med några kalla öl. Fast där råder ju fotoförbud, så jag visar istället en bild på vårt besöks luuk krung som nog gärna hade stannat kvar några dagar till. I alla fall lät det så på hans vilda protestskrik när det var dags att åka. Vår egna lilla 1-åring verkade dock mer än gärna vilja åka med följet istället. - Om jag bara fick lite hjälp med skorna så är jag givetvis på. Regnar och är tråkigt här för övrigt. Kim kanon bilder verkligen trevligt att se på, än mina sk-t bilder ok var väl lite onykter när de togs. Sen har väl du en dunder kamera.... men ett pics från källaren hade varit trevligt också. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Idag blir det några sådana här. Kanske redan för många för jag har fått köra stavningskontrollen flera gånger Kanske för svagt för dig Clion? Jävlar det det blev åt fel håll Äh ni får luta skärmen eller nått Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Kim,vilka var 40-åringarna det kunde ju inte va du,för det har du ju passerat Mvh Måne snart 60 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Idag blir det några sådana här. Kanske redan för många för jag har fått köra stavningskontrollen flera gånger Kanske för svagt för dig Clion? Jävlar det det blev åt fel håll Äh ni får luta skärmen eller nått Härligt Lappen man blir mer fullare än man är. Go bild hahahahahah Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 har faktiskt inte testat stockholmarn och just nu är det en eller var en låda jelen sakeo ölet som När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Kim,vilka var 40-åringarna det kunde ju inte va du,för det har du ju passerat Mvh Måne snart 60 Nu snackar jag årtionden här Måne, även "30-åringarna" är båda äldre än precis 30. Och dom båda 4-åriga luuk krung killarna på bilden är egentligen 3 och 4 om vi ska vara petig. Så här såg det ut för tre veckor sen. angående 4. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu