Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Här kommer några bilder från bockjakten som började den 16 aug.

post-3878-089471500 1282165017_thumb.jpg

post-3878-009236400 1282165043_thumb.jpg

Dela på andra sajter

bock jakt.ja då får man passa sej....:drinks:

Nja skjuter inte på så dåliga trofeér det måste va minst 6-taggare :dance1: så du får växa på dig! :drinks:

Dela på andra sajter

Nja skjuter inte på så dåliga trofeér det måste va minst 6-taggare :dance1: så du får växa på dig! :drinks:

hehe...har bara en tagg...:crazy:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Araneus diadematus..korsspindel :great:

Tackar för det :great:

Inte det finaste ekipage på Classic Car Week men lite coolt :)

f98385c4.jpg

378622e7.jpg

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En liten gatubild, från mitt närområde hehe

Andra bilden är vi på lite shoppade, någon annan som har en partner som alltid köper toapapper hela tiden? blir det krig så har vi iaf toapapper så vi klarar oss ett par år.

Trevlig berätellse Korp.fins det möjligen en bild framifrån på din arga dam :o:blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Hua Lamphong Järnvägsstation.

IMG_6668-1.jpg

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Guest Forden34

En fin fångst må jag säga, tagen på en Montana å flugspö plus 5 regnbågar största på 1,5 kilo resten var strax under kilot

Ändrades av Forden34
Dela på andra sajter

Inte fanken fånga du lillgrabben på flugspöt, eller???

Ja jä...r du hann ändra mens jag skrev . Fin Nisse förresten

Ändrades av clas391

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Pappa långben.ja nåt får man ju göra när vädret är dåligt

post-3713-019747900 1282374902_thumb.jpg

post-3713-003389200 1282374954_thumb.jpg

post-3713-009696200 1282375017_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

F-n clion,har du redan gått ner på 3-dagars.Du hinner ju med allt,laga mat,foto,clirra,sköta fruga,MPR-träffar,underhålla barna + allt annat du gör :great: .Hur får man sån energi?Själv har jag svårt att koka kaffe :crazy: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

F-n clion,har du redan gått ner på 3-dagars.Du hinner ju med allt,laga mat,foto,clirra,sköta fruga,MPR-träffar,underhålla barna + allt annat du gör :great: .Hur får man sån energi?Själv har jag svårt att koka kaffe :crazy: Mvh Måne

Bjud hem Broder TT hjälper han dig med kaffebestyren:dance1:

Dela på andra sajter

I veckan hade vi besök av gamla goda vänner från vår tidigare hemstad över ett par dgr, något som uppskattades.

Dom runt 4 förde ett sjujäkla liv när dom plötsligt fann en likasinnad att skratta med....

besok3.jpg

... så mycket liv förde dom att jag inte förstår hur 13-åringarna stod ut att, intill, lugnt utöva favvosysselsättningen "surfa facebook/modebloggar"l.

- Bloggfoto? Nej tack! Dock fick jag länken till favoritmodebloggen "foki". En vid ung ålder inflyttad thaitjejs tuffa blogg, kan kanske vara ett tips för någon även här?

www.fokis.se

besok6.jpg

Och 30- åringarna... dom skramlade förstås på i köket...

besok5.jpg

. så mycket att 40 åringarna smet ner i bastun med några kalla öl. Fast där råder ju fotoförbud, så jag visar istället en bild på vårt besöks luuk krung som nog gärna hade stannat kvar några dagar till. I alla fall lät det så på hans vilda protestskrik när det var dags att åka. :)

besok2.jpg

Vår egna lilla 1-åring verkade dock mer än gärna vilja åka med följet istället.

- Om jag bara fick lite hjälp med skorna så är jag givetvis på. :)

besok1.jpg

Regnar och är tråkigt här för övrigt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

same same men uppehål nu

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

I veckan hade vi besök av gamla goda vänner från vår tidigare hemstad över ett par dgr, något som uppskattades.

Dom runt 4 förde ett sjujäkla liv när dom plötsligt fann en likasinnad att skratta med....

besok3.jpg

... så mycket liv förde dom att jag inte förstår hur 13-åringarna stod ut att, intill, lugnt utöva favvosysselsättningen "surfa facebook/modebloggar"l.

- Bloggfoto? Nej tack! Dock fick jag länken till favoritmodebloggen "foki". En vid ung ålder inflyttad thaitjejs tuffa blogg, kan kanske vara ett tips för någon även här?

www.fokis.se

besok6.jpg

Och 30- åringarna... dom skramlade förstås på i köket...

besok5.jpg

. så mycket att 40 åringarna smet ner i bastun med några kalla öl. Fast där råder ju fotoförbud, så jag visar istället en bild på vårt besöks luuk krung som nog gärna hade stannat kvar några dagar till. I alla fall lät det så på hans vilda protestskrik när det var dags att åka. :)

besok2.jpg

Vår egna lilla 1-åring verkade dock mer än gärna vilja åka med följet istället.

- Om jag bara fick lite hjälp med skorna så är jag givetvis på. :)

besok1.jpg

Regnar och är tråkigt här för övrigt.

Kim kanon bilder verkligen trevligt att se på, än mina sk-t bilder ok var väl lite onykter när de togs.

Sen har väl du en dunder kamera.... :great: men ett pics från källaren hade varit trevligt också. :whistle:

Mvh Maitan. :wai:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Idag blir det några sådana här. :drinks:

Kanske redan för många för jag har fått köra stavningskontrollen flera gånger :whistle:

Kanske för svagt för dig Clion? ;)

post-3208-009788700 1282410340_thumb.jpg

Jävlar det det blev åt fel håll :diablo:

Äh ni får luta skärmen eller nått :lol:

Dela på andra sajter

Idag blir det några sådana här. :drinks:

Kanske redan för många för jag har fått köra stavningskontrollen flera gånger :whistle:

Kanske för svagt för dig Clion? ;)

post-3208-009788700 1282410340_thumb.jpg

Jävlar det det blev åt fel håll :diablo:

Äh ni får luta skärmen eller nått :lol:

Härligt Lappen man blir mer fullare än man är. Go bild hahahahahah :great: Maitan. :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

har faktiskt inte testat stockholmarn :bag: och just nu är det en eller var en låda jelen sakeo ölet som :drinks::great:

Dela på andra sajter

Kim,vilka var 40-åringarna :whistle: det kunde ju inte va du,för det har du ju passerat :crazy: Mvh Måne snart 60 :drinks:

Nu snackar jag årtionden här Måne, även "30-åringarna" är båda äldre än precis 30.

Och dom båda 4-åriga luuk krung killarna på bilden är egentligen 3 och 4 om vi ska vara petig.

besok7.jpg

Så här såg det ut för tre veckor sen. angående 4.

tarta.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...