Guest wille Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 Wille, har du trixat för att få fram bilden på det viset? Påminner om bilder som de såg ut för femtio år sedan (riktiga proffsbilder alltså), kanske bara jag som upplever det så. Snyggt var det iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 vakter i cph,samt känt ställe.tatto svend Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acmed00x Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 Bra lars, jag hade ingen aning om att det var morsdag idag, så det blev ett par trisslotter till frun. mvh walle Thailändska morsdag är den 12 Augusti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 Wille, har du trixat för att få fram bilden på det viset? Påminner om bilder som de såg ut för femtio år sedan (riktiga proffsbilder alltså), kanske bara jag som upplever det så. Snyggt var det iaf. Här nedan har du det oredigerade orginalet. På den tidigare redigerade bilden har jag endast gjort en liten förändring och det var att förstärka några nyanser något (lila, rosa, cyan). Detta just för att få till en bild som är lite mattare och ser lite "fel" ut i färgen. Oredigerad Min redigering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 En rödtröja. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangkok Info Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 Här kommer en blid på den konstgjorda floden som ringlar genom Chatuchak Park i Bangkok Guide till Bangkok www.bangkokinfo.se Blogg om Bangkok www.bangkokinfoblogg.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 Tog en långhelg på landstället. Grymt fint... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 furuvik idag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 8, 2010 Dela Inlagd Augusti 8, 2010 Upplevde gamla minnen idag ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Augusti 9, 2010 Dela Inlagd Augusti 9, 2010 Thailändska morsdag är den 12 Augusti. Javisst är det så, på Drottning Sirikits födelsedag. Men i Ulfshyttan var det en tjuvstart på firandet, p g a bl a av att en thailändsk sång- och danstrupp som var där och uppträdde. Nu på lördag den 14:e blir det mera Mors Dags firande i Mellstaparken i Borlänge. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 9, 2010 Dela Inlagd Augusti 9, 2010 Kära nån, inte nog med att banditerna nu kan klä sig i kroppsäkta och autentiska masker; http://www.aftonblad...ticle7013434.ab Nu kan de även börja uppträda som poliser: http://www.mask-shop...tml?language=en Hur skall nu den stackars ordningsmakten ha en chans?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 9, 2010 Dela Inlagd Augusti 9, 2010 Tam kao poon Utanför Kannsanaburi När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2010 Dela Inlagd Augusti 9, 2010 I min famn just nu. My precious "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 9, 2010 Dela Inlagd Augusti 9, 2010 I min famn just nu. My precious Nu vet jag en viss Here som får ångest När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 10, 2010 Dela Inlagd Augusti 10, 2010 svenska ambassaden i cph lång bil. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 10, 2010 Dela Inlagd Augusti 10, 2010 bron till swe lite thai reklam Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2010 Dela Inlagd Augusti 10, 2010 Efter den trevliga festen i Göteborg drog vi mot Smögen Tjörnbron Vacker vy Fikastopp och en del tar sig en Irishcoffe Tjusig utsikt där också Färjan till Lysekilshalvön “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2010 Dela Inlagd Augusti 10, 2010 På färjan Inget dåligt läge för en stuga Möte på det blå Smögen ett mysigt ställe speciellt nu när det var lite eftersäsong “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2010 Dela Inlagd Augusti 10, 2010 Och de sista bilderna från Smögen Kalla öl fanns det förståss Några jollar låg och guppade Sveriges snabbaste ribbåt Avslutar med solnedgången från terassen på hotellet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 10, 2010 Dela Inlagd Augusti 10, 2010 Härliga bilder kenneth skoj att ni blev nöjda om ni kommer nästa år så kan vi fiska krabba det gillar dom små liven.krabba + sommtam mums mums När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd Augusti 10, 2010 Dela Inlagd Augusti 10, 2010 Kolmården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 11, 2010 Dela Inlagd Augusti 11, 2010 Härliga bilder Kenneth :clapping: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 11, 2010 Dela Inlagd Augusti 11, 2010 Det blev ett återbesök ja en kilometer längre ut från nya varvet för en kvällsbild När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 11, 2010 Dela Inlagd Augusti 11, 2010 Tog ju en i HDR också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu