Avregistrerad clion Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 Du vet la damer di ska bara äta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 (ändrad) Tar en repris den förra var inte så bra Ändrades Augusti 4, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 Fick den här skickad till telefonen i kväll.. Har han tjuvstartat inför Lördagen tro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 Den va bra Du Knasen sjukskriv dig och komm ner och ta med jonny Dreamspackel När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 Sorry clirre, det går inte.. Men när man nu äntligen stoppade i mobilen i datorn så hittade jag den här gamla bilden sedan thaiprinsen var här och gick på flygskolan för ett par år sedan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 Nattens bild för er som ligger sömnlöst. Nattens bild för er som ligger sömnlöst. "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 (ändrad) Bara 126dar kvar till återseendet :drinks:i Bangsale Ändrades Augusti 5, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 En kompis till mig hämta upp mig i sin nya jänk (dodge coronet 1958) han har 5 jänkare till i garaget Så vi tog en liten raggarrunda i örebro igår, ett par timmar innan slottsfestivalen började Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Ska man åka raggarbil och hänga ut kromarmbågen så ska det f-n i mej inte vara i långärmat Nerike du är en blöjraggare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Nu är det så har du talats om The man in black och han var ingen blöja, och nu vet vi ju alla som kan raggarkulturen att svart skjorta är helt rätt stuk. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 (ändrad) Nu är det så har du talats om The man in black och han var ingen blöja, och nu vet vi ju alla som kan raggarkulturen att svart skjorta är helt rätt stuk. Mvh Nerike Svart skjorta må funka i alla lägen men är det inte brudarna som skall sitta i baksätet I(mponerande kärra dock.. Ändrades Augusti 5, 2010 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Svart skjorta må funka i alla lägen men är det inte brudarna som skall sitta i baksätet I(mponerande kärra dock.. Fanns inte en brud i hela staden kolla filmen, och ändå starta slottsfestivalen igår det var så dött på stan så vi sluta åka runt omkring 21 30 och drog iväg till Bodegan Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Snygg kärra Nerike - får en nästan att tappa huvudet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäst i test Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Tiltshift förvandla en bild till en miniatyrvärld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Konstiga kottar! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Munkvigning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Några bilder från Bangkan. Skyltstavning och kuponglunch på food court. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Kallbadhuset Varberg HDR fixad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Ja ja kanske skulle bifoga också altzaimers När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Dagens skräll! Seh Daeng lever!!! Dagens skräll 2! Elvis lever också! En högoddsare att de båda skulle komma på svärfars födesledagsfest nu ikväll.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 (ändrad) Det är inte Elvis, det är ju Johnny Cash! EDIT: Fick en skrattattack, tack för den och plus! En polare tattuerade Cash på sitt lår men blev otroligt likt Olof Palme, in i dimman igen. Ändrades Augusti 6, 2010 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Några bilder från Mors Dags firandet idag, vid templet i Ulfshyttan mellan Säter och Borlänge. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Får bli ett par bilder på en ärrad kämpe som åkt på duktigt med däng numera har den för hundar och katter så förhatliga plaststruten på sig som hela tiden skjuter matskålen framåt när han ska äta. mvh walee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Bra lars, jag hade ingen aning om att det var morsdag idag, så det blev ett par trisslotter till frun. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu