Kenneth4618 Inlagd Juli 27, 2010 Dela Inlagd Juli 27, 2010 Att man varit i en TROSA är alltid lite kul Förlåt, men staden är en jättemysigt ställe speciellt för ett romantiskt par på vift “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 28, 2010 Dela Inlagd Juli 28, 2010 Att man varit i en TROSA är alltid lite kul Förlåt, men staden är en jättemysigt ställe speciellt för ett romantiskt par på vift Jaså, är nästa destination måhända Sexdrega Eller kanske Kukkola och Fittja? Ursäkta mig, var lite uttråkad på mellanstadiets geografilektioner! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 28, 2010 Dela Inlagd Juli 28, 2010 Den här snyltgästen va inte buskablyg Snygg bygnad men dyrt käk vackra blomster När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd Juli 28, 2010 Dela Inlagd Juli 28, 2010 En bild från Trosa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 28, 2010 Dela Inlagd Juli 28, 2010 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2010 Dela Inlagd Juli 28, 2010 Vi var och hälsade på Wanlop idag, på dagen sex år sedan han gick bort. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 28, 2010 Dela Inlagd Juli 28, 2010 R.I.P Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 28, 2010 Dela Inlagd Juli 28, 2010 Clion, kom tillbaks i vinter och bada i kallbaduset! Eller basta i badhuset o bada i havet Jo sociten är dyr men det är gött att sitta på veranda o glassa med en pava vin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 29, 2010 Dela Inlagd Juli 29, 2010 Var i Manila ett par dagar. Flög via HK med Cathay. Cathay är så bra flygbolag på alla sätt tycker jag. Proffsiga på en annan nivå är många andra. Bilder från take off i Manila och sen in mot HK. Business loungen i HK helt ok den också, där jag sitter nu. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 29, 2010 Dela Inlagd Juli 29, 2010 Clion, kom tillbaks i vinter och bada i kallbaduset! Eller basta i badhuset o bada i havet Jo sociten är dyr men det är gött att sitta på veranda o glassa med en pava vin Hadde nog gjort ett besök om det bara vart damen å jag på söndan var det ju musikunderhållning trevligt område När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd Juli 29, 2010 Dela Inlagd Juli 29, 2010 Ett litet glas med nektarinvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 (ändrad) Jag hatar regn och regnkläder, mamma! ::: Att sitta inomhus med hjälm på passar mig bättre. ::: Liam via mamma Ändrades Juli 30, 2010 av Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Flight 2 igår: HK-BKK. Busiess class igen. Riktigt bra service. Ordentlig inflight service, bra underhållningsdel, el till datorn i varje stol etc. Några bilder. Marina var en riktig trevlig tjej. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 (ändrad) Lars härlig kavalkad med sommarbilder, men jag undrar? Flottbron som syns på ett par bilder, är det den i Gagnef? Och jordgubbarna oj oj oj, kan du skicka några liter. Ändrades Juli 30, 2010 av Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Lars härlig kavalkad med sommarbilder, men jag undrar? Flottbron som syns på ett par bilder, är det den i Gagnef? Och jordgubbarna oj oj oj, kan du skicka några liter. Stämmer bra Jan, visst är det flottbron i Gagnef. Tyvärr Jan, men sambon åt upp jordgubbarna. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Korat. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Jag var till Soho för ett par dagar sen, jag är sällan till Soho. Det är för mycket folk på liten yta där för min smak, ibland kan det dock vara kul. Jag tog en bild med telefonen. Det var en trevlig kväll, mycket cocktails och lite ass shaking. En relativt obantad bild från iPhone4. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 - Hej då Gubben min, det ska bli "jättekul" att få plocka blåbär i skogen. Bara det inte kommer en sådan där läskig björn och äter upp mig? Jaha, nu ska vi se. . . - Jo här är borta ser jag visst lite bär tror jag. - Hörru du, det börjar duggregna nu, och ska de va så här lite bär på buskarna? Jojo mänsan, det är helt normalt - plocka på nu gumman. Jag väntar här i bilen så länge, och när påsen är fylld åker vi hem igen. - Hmm, på ICA kan man visst köpa sådana här blåbär, va sjutton skulle jag ut hit i bushen att göra? Mvh S-M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 (ändrad) En bild till från London(Speakers Corner)och ett tips på en lite smårolig aktivitet att ägna sig åt på en framtida forumträff kan hända... Ändrades Juli 30, 2010 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 En bild till från London(Speakers Corner)och ett tips på en lite smårolig aktivitet att ägna sig åt på en framtida forumträff kan hända... Faktiskt en mycket intressant ide! Vi kanske kan få till något på Västgötaträffen... jag kan låna ut min megafon vid behov! Till exempel skulle ju BTT kunna hålla en utläggning om vad han anser om thai-farang relationer Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Jag var till Soho för ett par dagar sen, jag är sällan till Soho. Det är för mycket folk på liten yta där för min smak, ibland kan det dock vara kul. Jag tog en bild med telefonen. Det var en trevlig kväll, mycket cocktails och lite ass shaking. En relativt obantad bild från iPhone4. Vänd på phonen så en får se anletet du skriver mycke men det e änna jobbigt när man inte har ett ansikte bara ett fruntimmer som viftar med en solfjäder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 - Hej då Gubben min, det ska bli "jättekul" att få plocka blåbär i skogen. Bara det inte kommer en sådan där läskig björn och äter upp mig? Jaha, nu ska vi se. . . - Jo här är borta ser jag visst lite bär tror jag. - Hörru du, det börjar duggregna nu, och ska de va så här lite bär på buskarna? Jojo mänsan, det är helt normalt - plocka på nu gumman. Jag väntar här i bilen så länge, och när påsen är fylld åker vi hem igen. - Hmm, på ICA kan man visst köpa sådana här blåbär, va sjutton skulle jag ut hit i bushen att göra? Mvh S-M Svampen då eller krabbfisket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Faktiskt en mycket intressant ide! Vi kanske kan få till något på Västgötaträffen... jag kan låna ut min megafon vid behov! Till exempel skulle ju BTT kunna hålla en utläggning om vad han anser om thai-farang relationer Herr Chang har talat. Nu ska du inte skrämma brodern så hann backar vi ska va snälla när broder tuck tuck äntligen besöker en träff När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Härligt med Freda AHHHHH Klart När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Nu komm de änna i oordning När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu