M33 Inlagd April 30, 2017 Dela Inlagd April 30, 2017 12 timmar sedan, skrev mooton: New York? Yes Sir! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 30, 2017 Dela Inlagd April 30, 2017 Lite blandat från dagens promenad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd April 30, 2017 Dela Inlagd April 30, 2017 9 minuter sedan, skrev M33: Lite blandat från dagens promenad Wow, fina bilder. Dit vill jag åka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 Körde frugan till en av hennes kompisar klockan 04:20 i morse för vidare transport till Don Muang och Yangoon. En väninna fyller 50 så de ska ha lunch i hennes nyöppnade restaurang. Ingen längre tripp dock, hemma ikväll. Själv är jag hemma med dottern och övar matte inför stundande nationella prov; olika falla ödets lotter.... Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 Tog kontrollen vid syskonlinden som vi kallar den här. Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 17 timmar sedan, skrev Stefan: MPR träff i Nyköping! Det här är träff som BTT har ordnat vid Honrborgasjön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 Någon hade passande nog önskat denna bil "vila i frid" då den tycks vara bortom räddning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 Lite blandat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 Mer NYC Japansk bar i Hells Kitchen med den billigaste ölen på denna resan, 3 dollar för en stor Sapporo. Utsikten från min barplats På High lane Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 Bar på The Standard Trevlig utsikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 (ändrad) Tog med min dotter på en liten utflykt till min barndoms sommarställe. Barnens Ö. Jag var på kollo under 5 somrar. Minnena är många, både positiva och självklart en del negativa. Dottern Grabbarnas hus (innan det vart mixat ; ) Nära till fiske,bad och optimistjollarna. Sen när vi begav oss tillbaka till stan så stannade jag till vid Karls kyrkoruin. http://www.roslagen.se/104937/Karls-kyrkoruin-Soderbykarl/ Runstenar e ju alltid kul.. Snart kanske ett minne blott,,,Sen kanske det blir sprängt eller nått ( som Muslimerna gjorde med buddha bergen ) Over and out. C;D Ändrades Maj 2, 2017 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 Ösregn under morgonpromenaden blev snabbt soligt igen tog en sväng över till Brooklyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 Sedan tillbaka och lite sol vid Pier 17 Vidare till Wall street Och Washington sq Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 1 minut sedan, skrev M33: Ösregn under morgonpromenaden blev snabbt soligt igen tog en sväng över till Brooklyn Satan vilka härliga bilder du levererar........ Får mig att längta tillbaka till New York hur mycket som helst..... Är du där för arbete eller nöje? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 Å så kom sommaren "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Satan vilka härliga bilder du levererar........ Får mig att längta tillbaka till New York hur mycket som helst..... Är du där för arbete eller nöje? Skall vara nöje men är mest ett jävla slit 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 2 minuter sedan, skrev M33: Skall vara nöje men är mest ett jävla slit smörjde du upp trappmaskinen innan du åkte så den är redo för återkomsten /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 3 minuter sedan, skrev Enis: smörjde du upp trappmaskinen innan du åkte så den är redo för återkomsten /Enis Får vila hemma, har slitit ut gatorna i NYC med mitt promenerande... Över 3 mil om dagen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 21 minuter sedan, skrev M33: Skall vara nöje men är mest ett jävla slit 😜 Ja, jag ser att du lider...... New York är fortfarande ett av det bästa ställen jag någonsin varit i...... Hoppas du har och får en fantastisk resa...... Lite lätt avundsjuk faktiskt....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 1:a Maj "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 Första dagen på jobbet efter semester måste firas ordentligt. Skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 3 minuter sedan, skrev JJC: Första dagen på jobbet efter semester måste firas ordentligt. Skål. Vill ha faktorn e stoooooor. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 14 minuter sedan, skrev C-dude: Vill ha faktorn e stoooooor. C;D Välkommen Det finns mer gott på hyllorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 5 timmar sedan, skrev M33: Får vila hemma, har slitit ut gatorna i NYC med mitt promenerande... Över 3 mil om dagen 😱 Inte riktigt möbler men har du försökt kolla om du kan träffa Fredrik Eklund? Förstår att det är sällsynt men kanske ändå.... Eller Ryan, eller .... den lille killen.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 3, 2017 Dela Inlagd Maj 3, 2017 Lite bilder från dagens promenad i Zona Colonial i Santo Domingo. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu