Tallviking Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Den som bor där är nog ingen löneslav, rätt fräckt och ha sin helikopter på taket. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Har en som bor ett par hundra meter från mig som också har helikopterplatta på tomten Som tur är får han bara flyga VFR med maskinen så han flyger mest när en annan är på jobbet för det bullrar rätt kraftigt när han kommer in över sjön in bland villorna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Har en som bor ett par hundra meter från mig som också har helikopterplatta på tomten Som tur är får han bara flyga VFR med maskinen så han flyger mest när en annan är på jobbet för det bullrar rätt kraftigt när han kommer in över sjön in bland villorna Vad betyder VFR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 3 minuter sedan, skrev ellim63: Vad betyder VFR? https://en.wikipedia.org/wiki/Visual_flight_rules Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 Framsidan eller baksidan...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev ellim63: Vad betyder VFR? https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR800 Rätt svar: https://sv.wikipedia.org/wiki/Visuella_flygregler Ändrades April 23, 2017 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 1 timme sedan, skrev ellim63: Vad betyder VFR? Att man bara får flyga när det är dagljus och inte dimma etc Motsatsen är IFR och då får man flyga helt på natten och i dålig sikt men då måste man ha betydligt mer avancerade instrument i maskinen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 1 timme sedan, skrev ellim63: Vad betyder VFR? Att man visuellt kan navigera, manövrera...olika regler ang molnbaser etc....kort sagt, flyger inte i dålig sikt eller mörker. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 2 timmar sedan, skrev ellim63: Framsidan eller baksidan...? Ni é välkomna till Götlaborg....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 Hoppas det håller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 Blev en liten bilutflykt idag till Marstrand idag....... Bilder därifrån........ Tog den långa vägen hem och åkte med Kornhalls färja över Nordre älv till Hisingen...... Trevlig dag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Ni é välkomna till Götlaborg....... det är ju dags att säga nu...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 8 minuter sedan, skrev ellim63: det är ju dags att säga nu...... Alltid välkomna, det trodde jag var statiskt....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 Kungsan för en timme sen, nu snöar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 Hmmm Ropsten / Lidingöbron just nu, kyla och snö det gillar vi som lever av det [emoji106]🖒[emoji106]🖒Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 Tror frugan börjar längta efter mig. Hon är van att hålla i rejäla saker [emoji8]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 Tror frugan börjar längta efter mig. Hon är van att hålla i rejäla saker [emoji8]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 arlanda/märsta Konfererar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 En gammal gumma i byn. Hon är så böjd så hon går som ett U.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 En gammal gumma i byn. Hon är så böjd så hon går som ett U.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 En gammal gumma i byn. Hon är så böjd så hon går som ett upp och nervänt U.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 En gammal gumma i byn. Hon är så böjd så hon går som ett upp och nervänt U.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 Hoppas det inte är @P3 som är i Svedala och jobbar sig lite, för här blev det galet.Just nu vid Telegrafberget Sthlm.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 Paus enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu