Soengsang Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Så här såg det ut igår då en vän fotade oss, låt snön bara komma.....hoppas på en fortsatt kylig månad, dess då mer värme behöver 08:orna Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Så här såg det ut igår då en vän fotade oss, låt snön bara komma.....hoppas på en fortsatt kylig månad, dess då mer värme behöver 08:orna Visa mer Ja det finns en del som gör flis på kylan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Sol i ryggen och detta framför mig...... Kommer hela helvetet braka lös nu? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Solen ner i Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 Riktiga Stereo behöver lite power 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 Så häromdagen till att de får materiell på Hiiumaa (Dagö) Estland, till att bygga vägar med. Det är kalkslagg, en restprodukt från kalkstenen de använt på stålverket i Oxelösund. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 1 timme sedan, skrev Soengsang: Så häromdagen till att de får materiell på Hiiumaa (Dagö) Estland, till att bygga vägar med. Det är kalkslagg, en restprodukt från kalkstenen de använt på stålverket i Oxelösund. Kalkgrus är en otroligt bra vägunderlag, det blir starkt som betong. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 En kort tur till Gamla Uppsala tyckte det kändes tryggt med att en Saab i luften som körde lite luftakrobatik till dotterns förtjusning Sen hittade jag några stenar som började sticka upp ur jorden ...Kanske för att ge en hint om vårt ursprung? C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 32 minuter sedan, skrev C-dude: En kort tur till Gamla Uppsala tyckte det kändes tryggt med att en Saab i luften som körde lite luftakrobatik till dotterns förtjusning Sen hittade jag några stenar som började sticka upp ur jorden ...Kanske för att ge en hint om vårt ursprung? C;D Det är uppvisningsgruppen som är här på F16 och tränar tisdag, onsdag och torsdag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Så häromdagen till att de får materiell på Hiiumaa (Dagö) Estland, till att bygga vägar med. Det är kalkslagg, en restprodukt från kalkstenen de använt på stålverket i Oxelösund. Hur lång lossnings tid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 1 timme sedan, skrev j43: Hur lång lossnings tid? Tot 48h, men 20h effektiv tid, de hade för få lastbilar och endast en kran. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Så häromdagen till att de får materiell på Hiiumaa (Dagö) Estland, till att bygga vägar med. Det är kalkslagg, en restprodukt från kalkstenen de använt på stålverket i Oxelösund. Hur många ton lastar den där pråmen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 7 timmar sedan, skrev SanMakha: Hur många ton lastar den där pråmen? 6695mt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 24 minuter sedan, skrev Soengsang: 6695mt Många skopor blir det! Reste på Storungs i min ungdom och lastade kalk, inte mycket tid i hamn där inte, han knappt pussa flickorna på fiket vid kalkbrottet. Men goa var dom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 19, 2017 Dela Inlagd April 19, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 Världens underbaraste Barnbarn Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 Inget foto, men tänkvärt ändå. Där jag bor emellanåt vet vi var dom står och väntar vid midnatt. Taxan börjar vid 10.000Bth för att förhandlas ned då dom flesta inte åker runt med så stora sedelbuntar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 Han har många järn i elden våran @Fritz.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 On 2017-04-18 at 21:02, skrev Odin: Kalkgrus är en otroligt bra vägunderlag, det blir starkt som betong. Kommer att hålla bra för ruski panzar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 20, 2017 Dela Inlagd April 20, 2017 När man vill ha en stund för sig själv C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 21, 2017 Dela Inlagd April 21, 2017 Trädgårdstomtar [emoji6]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 21, 2017 Dela Inlagd April 21, 2017 On 2017-04-18 at 19:24, skrev Soengsang: Så häromdagen till att de får materiell på Hiiumaa (Dagö) Estland, till att bygga vägar med. Det är kalkslagg, en restprodukt från kalkstenen de använt på stålverket i Oxelösund. Jo tjena! Har pråmen bog propeller och vad är det för "rova" under huven? Klart skepp bakåt!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 21, 2017 Dela Inlagd April 21, 2017 Precis nyss, skrev audirs2: Jo tjena! Har pråmen bog propeller och vad är det för "rova" under huven? Klart skepp bakåt!! Ja, pråmen har en "aqvamaster" förut 360gr som drivs av en Scania DSI14 som man sänker ned för manövrering, båten har 2 Caterpillar 2104kw. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2017 Dela Inlagd April 22, 2017 Tycker det är bra att dom rundat av hörnen på sängen utifall att man blir lite lurig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2017 Dela Inlagd April 23, 2017 Den som bor där är nog ingen löneslav, rätt fräckt och ha sin helikopter på taket.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu