ellim63 Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Kanske en anmälning till konsumentombudspersonen hade varit på sin plats?....... njaä, ger dom kanske en chans till, köttet såg ju bra ut men bemötandet var ju inte vad jag förväntade mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 (ändrad) 25 minuter sedan, skrev ellim63: njaä, ger dom kanske en chans till, köttet såg ju bra ut men bemötandet var ju inte vad jag förväntade mig! Inte på samma sätt som jag skulle bemöta dig menar du? Björnkram....... Ändrades April 13, 2017 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 15, 2017 Dela Inlagd April 15, 2017 Får nog vänta med utemöbler & blomster ett tag till -11 på mörra i Nerike!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 15, 2017 Dela Inlagd April 15, 2017 Ganska nyss hemkommen från en kombinerad affärs- och turistresa till Japan. Lyckades pricka in Sakura-firandet vid Himeji Castle. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 15, 2017 Dela Inlagd April 15, 2017 1 timme sedan, skrev svampen: Får nog vänta med utemöbler & blomster ett tag till -11 på mörra i Nerike!!!! Jefla lappland, asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 15, 2017 Dela Inlagd April 15, 2017 PD:s kusin och brorson hjälps åt att klippa gräs..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 15, 2017 Dela Inlagd April 15, 2017 Härlig!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 15, 2017 Dela Inlagd April 15, 2017 Kungsan i dag C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 Lite fläkt kan behövas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 Dimhöljda. Doi inthanon. Cirka 15 grader. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 Förutom Himeji så hann vi på en vecka också med Nara, Osaka, Kobe, Kyoto och Tokyo samt att jag hann med två kundbesök. Jag tog som vanligt inga egna bilder så allt är lånat från frugans Facebook och därmed är det en klar Sakuravinkling. När jag började åka till Japan för 20 år sedan i jobbet så fanns det i stort sett inga turister; Japan var fortfarande väldigt dyrt och det gjordes inga som helst ansatser att locka till sig turister. Jag minns att det var närmast omöjligt att använda utländska kreditkort och enda chansen att ta ut pengar var på flygplatsen. De senaste åren har dock varit en ren explosion inom turismnäringen; de har slopat visum för Korea, Kina och nästan hela Sydostasien och även många västerlänningar har hittat dit. Det är överlag något billigare än i Västeuropa och kreditkort fungerar nästan överallt. Jag gillar dock att de än så länge inte anpassat sig särskilt mycket; Japan är på gott och ont fortfarande ett väldigt annorlunda land. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 Så har vintern varit på besök l Helsingborg kl 9 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 Dottern har just skapat en karaktär i spelet SIMS som hon kallar pappa. Dags att se över hennes veckopeng tror jag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Dottern har just skapat en karaktär i spelet SIMS som hon kallar pappa. Dags att se över hennes veckopeng tror jag.... Ja vet inte det...... Förutom näsan och frisyren så verkar det stämma ganska så bra......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Ja vet inte det...... Förutom näsan och frisyren så verkar det stämma ganska så bra......... Påminn mig om att vi har ett och annat att snacka om när vi ses.....! Hehe, han får ha en god afton! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Påminn mig om att vi har ett och annat att snacka om när vi ses.....! Hehe, han får ha en god afton! He he he, önskar dig detsamma...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 Ja ser det snöar, ja ser det snöar det var väl roligt, HURRA!!!!! Snacka om kontrast mellan gårdagen......... Å dagens elände...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 (ändrad) Har Du snott Min Kamera Suddigt Värre Gillar Det lite mysco!?!? Köttis Du ä Grym! Ändrades April 16, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 22 minuter sedan, skrev svampen: Har Du snott Min Kamera Suddigt Värre Gillar Det lite mysco!?!? Köttis Du ä Grym! Det snöade så jäkla mycket så kameran kunde inte fokusera ordentligt........ Du é grym också....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Det snöade så jäkla mycket så kameran kunde inte fokusera ordentligt........ Du é grym också....... Tack! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 16, 2017 Dela Inlagd April 16, 2017 27 minuter sedan, skrev svampen: Tack! E inte du på väg österut just nu....? Jag sitter vid datorn och blir nostalgisk över gamla bilder på min dotter.....snyft......vart tar åren vägen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Dagens menybild, från en Thai restaurang i Singapore. Man blir lite sugen på A3 och avsluta med A19. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 14 timmar sedan, skrev Naam kaeng: E inte du på väg österut just nu....? Jag sitter vid datorn och blir nostalgisk över gamla bilder på min dotter.....snyft......vart tar åren vägen.... Jodu de växer upp alldeles för fort “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Lite bilder från frugan när dom åkte på utflykt till Chiang saeng.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Fi fan alltså “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu