Guest JJC Inlagd April 8, 2017 Dela Inlagd April 8, 2017 På väg till Thailand träffade vi på en annan Thai flight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 8, 2017 Dela Inlagd April 8, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo Inlagd April 9, 2017 Dela Inlagd April 9, 2017 Frugan på utflykt utanför Chiang Mai. Doi Suthep och ett par ställen till.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo Inlagd April 9, 2017 Dela Inlagd April 9, 2017 Frugan med ett gäng småkottar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 9, 2017 Dela Inlagd April 9, 2017 Någon som tyckte att vårluften behövdes fräschas upp Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd April 9, 2017 Dela Inlagd April 9, 2017 On 2017-04-07 at 07:14, skrev Peo: Nu är frugan i Chiang Mai och bor i den gamla delen. Bor i ett litet kineshotell med en massa mat runtomkring och tempel. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja jösses, det på tredje bilden såg riktigt gott ut. Fina bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2017 Dela Inlagd April 9, 2017 Perfekt boende för en fiskeintresserad då halva båthuset är bostad “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo Inlagd April 9, 2017 Dela Inlagd April 9, 2017 Ja jösses, det på tredje bilden såg riktigt gott ut. Fina bilder. Tack. Maten var god hälsar frugan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 9, 2017 Dela Inlagd April 9, 2017 Lite från en tillfällig exilgöteborgare i Kalmar denna söndag........ Måne är full här också....... Det har hänt mycket i hamnen sedan jag var här senast i januari...... Va fan har de satt bokstäverna på fel håll för !? Underbart väder...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 11, 2017 Dela Inlagd April 11, 2017 On 2017-03-10 at 18:55, skrev Tallviking: Mitt emot Vega-baren Dom byter till en häxa med kvast på Påsk Här är den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 11, 2017 Dela Inlagd April 11, 2017 En av gubbarna på träningen är ju med i klubben Färjan 4 Vi 5 st var på guidning i förra veckan https://sv.wikipedia.org/wiki/Färjan_4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 11, 2017 Dela Inlagd April 11, 2017 Jag tog lite foton Den första bilden visar styrhytten från ena hållet Nästa bild är från baken Alltså han fick gå från det ena stället till det andra vid anläggnings platser Och jag fotade båda Nästa är där passagerarna betalade i muggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo Inlagd April 11, 2017 Dela Inlagd April 11, 2017 Körsbärsträden börjar spira i Kungsan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2017 Dela Inlagd April 11, 2017 Ja säg det barn som säger att den är nöjd... Äntligen har jag införskaffat detta: http://www.the-mspa.se/privat/index.php?route=product/product&path=59&product_id=116 Men idag ville hon vara här hela dagen.... Jag säger då det.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 11, 2017 Dela Inlagd April 11, 2017 Hotelldöden är påtaglig, så jag tog en liten utflykt till Öland..... På vägen hem stannade jag till å handlade mat alldeles nedanför vattentornet....... Trångt mellan husen........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2017 Dela Inlagd April 11, 2017 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Hotelldöden är påtaglig, så jag tog en liten utflykt till Öland..... På vägen hem stannade jag till å handlade mat alldeles nedanför vattentornet....... Trångt mellan husen........ Måste va ett hellvite och komma in och måla mellan husen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 12, 2017 Dela Inlagd April 12, 2017 Kärlekens Systerson Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 12, 2017 Dela Inlagd April 12, 2017 @Kötthandlarn, tycker du ska se dig om efter trevligare personal till din filial i Örebro... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 En tur in på Terminal 21 Var med på Bodybuildingstävling gjorde "krabban" var helt säker på en vinst... men jag var helt chanslös mot denna duden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 Sprang på @Sangwal som också skulle tävla, vet dock inte i vilken klass... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 (ändrad) På denna soien bor vi denna gången, riktigt bra om jag får säga det själv... nära till det mesta... Airbnb.... Liten men ok pool... Ändrades April 13, 2017 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 On 2017-04-12 at 14:43, skrev Nilsson68: Kärlekens Systerson Tapatalkat Fick han ngn gin & tonic? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 On 2017-04-12 at 20:00, skrev ellim63: @Kötthandlarn, tycker du ska se dig om efter trevligare personal till din filial i Örebro... Hmmm, ngn har stulit mitt varumärke...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Hmmm, ngn har stulit mitt varumärke...... inte bara stulit, fördärvat om du frågar mig....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 13, 2017 Dela Inlagd April 13, 2017 3 minuter sedan, skrev ellim63: inte bara stulit, fördärvat om du frågar mig....... Kanske en anmälning till konsumentombudspersonen hade varit på sin plats?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu