Kötthandlarn Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 38 minuter sedan, skrev Bibben: En halv LIIT Mmmmm, resten drack jag innan...... Halvfull som jag ser det...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 Mmmmm, resten drack jag innan...... Halvfull som jag ser det...... Jag tycker den ser liiten ut...Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Nicholas: Det var en jävligt ful nummerplåt! Så ful att du får karma för den. Hoppas att det inte är din bil. Ändrades Mars 19, 2017 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Det var en jävligt ful nummerplåt! Så ful att du får karma för den. Hoppas att det inte är din bil. Nej jag åker inte småbil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Det var väl ett jävla dumt ställe att förvara sina skor på....... (förmodligen en bra fest i huset igår )..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det var väl ett jävla dumt ställe att förvara sina skor på....... (förmodligen en bra fest i huset igår )..... Eller åxå ville inte någon att någon skulle gå hem... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 14 minuter sedan, skrev Odin: Eller åxå ville inte någon att någon skulle gå hem... Ha ha ha ha, kan ha varit så......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 En del människor har tydligen jävligt svårt att parkera....... Jag menar, hur svårt kan det vara!?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 Med sådan kompetens trodde många han skulle ha mer talang för kontorsjobb... gud så fel de hade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 (ändrad) On 2017-03-19 at 18:02, skrev Kötthandlarn: En del människor har tydligen jävligt svårt att parkera....... Jag menar, hur svårt kan det vara!?...... En sådan värsting bil med flera 100 hästkrafter e inte lätt @ tygla! Blinkerspak har den säkert inte heller"! Ändrades Mars 21, 2017 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 All reklam är bra reklam har jag hört...? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 Vårbilder från Uppsala just nu. Inga fiskar i laxtrappan;-)Några kända miljöer från Fanny och AlexsanderSkickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 Man får inte ha cellskräck när man ska åka i denna enmanshiss ;-)Skickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Vårbilder från Uppsala just nu. Inga fiskar i laxtrappan;-) Några kända miljöer från Fanny och Alexsander Skickat från min GT-I9300 Kuta iväg till ICA å handla en burk sill å släng i så e poplemet löst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev audirs2: Kuta iväg till ICA å handla en burk sill å släng i så e poplemet löst! Får nog bli Lax då Men för att vara korrekt så byggs det trappor i Fyrisån för att Aspen ska kunna vandra i den Ändrades Mars 24, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 Vad gott det är när vintern tappar taget.Skickat från min E2303 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 Jag tränar ju på ett volvo ställe vi har även Seniorer kan komma dit och träna gratis Vi är ju 5 6 gubbar som träffas 3 gånger i veckan tränar bastar dricker kaffe en del tar nån go macka sen tjötar vi Den bilden jag visa där jag lyfter min kropp de är avunsjuka ha ha Clirre är strong Nä skämt ock sido jag är 153 cm lång och väger 67 jag kan lyfta mig 4 gånger en av kompisarna har inte 10 kilos övervikt som jag men han klarat bara 1 gång Lite konstigt ok jag har tränat för 30.år sen men tror inte jag har nytta av det nu Ok jag är yngst de andra ligger på 75 år kan vara det som gör att Tony är avunsjuk han är 10 år äldre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 11 minuter sedan, skrev clion: Jag tränar ju på ett volvo ställe vi har även Seniorer kan komma dit och träna gratis Vi är ju 5 6 gubbar som träffas 3 gånger i veckan tränar bastar dricker kaffe en del tar nån go macka sen tjötar vi Den bilden jag visa där jag lyfter min kropp de är avunsjuka ha ha Clirre är strong Nä skämt ock sido jag är 153 cm lång och väger 67 jag kan lyfta mig 4 gånger en av kompisarna har inte 10 kilos övervikt som jag men han klarat bara 1 gång Lite konstigt ok jag har tränat för 30.år sen men tror inte jag har nytta av det nu Ok jag är yngst de andra ligger på 75 år kan vara det som gör att Tony är avunsjuk han är 10 år äldre Bra jobbat clirre PS jag har sillmjölkar till armar så jag skulle nog inte ens klara en gång /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 Apelsin eller Lime ? Svårt att bestämma sig ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Mars 25, 2017 Dela Inlagd Mars 25, 2017 Min AC med djupfryst vattenflaska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 25, 2017 Dela Inlagd Mars 25, 2017 (ändrad) Fel Ändrades Mars 25, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 25, 2017 Dela Inlagd Mars 25, 2017 Stor dag för dotter Atom idag. Finalist i Neilson Hayes Library Young Writers Awards och workshop med några av Thailands kändaste författare och illustratörer, samt några internationella mindre kända diton. Segraren utses i juni men utan att låta dryg så är den allt redan intecknad då vi var de enda som behövde skriva under på att eventuella vinster på vinnarens utgivna bok tillfaller bibliotekets välgörenhet. Trevlig miljö vid Grand Palace men ett helvete att köra dit och hem med alla avstängda vägar och allt folk som fortfarande vallfärdar till Grand Palace. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 26, 2017 Dela Inlagd Mars 26, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2017 Dela Inlagd Mars 26, 2017 11 timmar sedan, skrev lillamannen: Min AC med djupfryst vattenflaska Häng den på sugsidan så får du jämnare fördelning av kylan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu