Guest jlh66 Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 Här i Tromsø har herrgårman hatt och vingar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 17 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jo men vi behövde inga penisförlängare Bildtråd var det visst Haha,störtskönt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Lång promenad idag. Hittade Lospår som jag följde efter. (Hade ju tur och såg Lon för drygt ett år sedan) Kängorna som jag har, som referens, är storlek 45 och enorma i omfånget. Nysnö och bara Lons spår, en bra bit innan den vek in i storskogen. In dit vågade jag inte gå - jag fick ju inte med mig min nya kniv, Bear Grylls edition Gerber ultimate Surviver Värstagrejen Nice, men jag föredrar min Mora Garberg med full tånge och mollekompatibel...... Alltid fastspänd på min utflyktsrygga (som givetvis också är mollekompatibel).......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nice, men jag föredrar min Mora Garberg med full tånge och mollekompatibel...... Alltid fastspänd på min utflyktsrygga (som givetvis också är mollekompatibel).......... Härligt! Nästa gång vi ses får vi snacka jimping, pommel och tanto! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 8 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Härligt! Nästa gång vi ses får vi snacka jimping, pommel och tanto! Mmmmm, har ett par andra godingar som ofta följer med ut...... EKA Swede 9 med enhandsutfällning samt Mora Eldris som är en liten söt sak för finliret som man kan bära som ett halsband men ack så effektiv i det lilla...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2017 Dela Inlagd Februari 27, 2017 Några bilder från lokalbesök i lördags En hel djurpark till bordsdam.... kallas nämligen för Zoo Karaoken igång tidigt En kis i från Sumpan som hittat en Gefledam På Thaidisco passar alla åldrar Nya ägaren till höger som tar över om ett par tagar En Värmlänning som också förstått det vackra Gävle och flyttat hit Footloose Frugan övervakade mig och min kameralins Ole dole doff en tvestjärt dyker upp.... ja vem En tvestjärt till /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Vill ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Vill ha Jag vill ha mindre fattigdom i världen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 2 timmar sedan, skrev audirs2: Jag vill ha mindre fattigdom i världen! Du har så rätt! Köper jag den så blir det mer fattigdom i världen! Skål broder! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 On 2017-02-26 at 15:56, skrev Naam kaeng: Lång promenad idag. Hittade Lospår som jag följde efter. (Hade ju tur och såg Lon för drygt ett år sedan) Kängorna som jag har, som referens, är storlek 45 och enorma i omfånget. Nysnö och bara Lons spår, en bra bit innan den vek in i storskogen. In dit vågade jag inte gå - jag fick ju inte med mig min nya kniv, Bear Grylls edition Gerber ultimate Surviver Värstagrejen http://www.activeoutfit.se/sv/bear-grylls-survival-series/1158-gerber-bear-grylls-ultimate-knife-pro-0013658132689.html Bear Grylls Vet du om att det är förbjudet att följa ett Lo-spår i flyktriktningen? Fast iofs. så är det ju Lo-jakts-tid nu så det kanske är förlåtet? Eller nu kanske jag gick för fort, det kanske bara gäller Varg.. Ville bara påvisa det abnorma regelverket som reglerar vår fauna.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 10 minuter sedan, skrev Odin: Vet du om att det är förbjudet att följa ett Lo-spår i flyktriktningen? Fast iofs. så är det ju Lo-jakts-tid nu så det kanske är förlåtet? Eller nu kanske jag gick för fort, det kanske bara gäller Varg.. Ville bara påvisa det abnorma regelverket som reglerar vår fauna.. Bättre å följa SACO spåret! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 1 minut sedan, skrev audirs2: Bättre å följa SACO spåret! Jag har tappat ditt nummer kan du plz. Pm:a det till mej? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 55 minuter sedan, skrev Odin: Vet du om att det är förbjudet att följa ett Lo-spår i flyktriktningen? Fast iofs. så är det ju Lo-jakts-tid nu så det kanske är förlåtet? Eller nu kanske jag gick för fort, det kanske bara gäller Varg.. Ville bara påvisa det abnorma regelverket som reglerar vår fauna.. Hur ska en asfaltsunge kunna veta vad det är för spår? Och i vilken riktning det går. Nä, dags att inför körkort för att vistas i skog och mark. PS Inte ens jag visste att det fanns sådana regler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 37 minuter sedan, skrev rolba: Hur ska en asfaltsunge kunna veta vad det är för spår? Och i vilken riktning det går. Nä, dags att inför körkort för att vistas i skog och mark. PS Inte ens jag visste att det fanns sådana regler. Jo tyvärr finns dom reglerna. Du får spåra Statens vilt bakåt det är ok. men åt andra hållet är jaktbrott... (iaf. på Björn utom jakttid)(och Varg tror jag) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 53 minuter sedan, skrev rolba: Hur ska en asfaltsunge kunna veta vad det är för spår? Och i vilken riktning det går. Nä, dags att inför körkort för att vistas i skog och mark. PS Inte ens jag visste att det fanns sådana regler. Helt rätt hur ska en sörläning/ asfaltgubbe kunna hitta i vilken rikning det går, dom fatta noll och tror inte skogskörkort hjälper Sörlänningar vet inte åt vilket håll spåret går, v , h ,öster, väster dom har ingen aning. Men puben hittar dom bara det är asfallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 3 timmar sedan, skrev Odin: Jag har tappat ditt nummer kan du plz. Pm:a det till mej? oK;pm 080 000 0000. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Hittade detta "universalverktyg" på en mack i obygden. Som förutom sitt primära användningsområde (bilden till vänster) tydligen även går att använda som bogserstång och till självförsvar..... Jag utgår ifrån att den är Gudrun-certifierad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Vad står det egentligen... TIT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 Blir man aldrig av med lappmöglet!? Nu börjar det igen....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 43 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Blir man aldrig av med lappmöglet!? Nu börjar det igen....... Ni får bara vad ni förtjänar.. What come around goes around. Jäklas inte med mej Kotthög... Menstruerar...Bah.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 5, 2017 Dela Inlagd Mars 5, 2017 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Blir man aldrig av med lappmöglet!? Nu börjar det igen....... Mysigt! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 10 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Blir man aldrig av med lappmöglet!? Nu börjar det igen....... Tacka den globala uppvärmningen för att det inte är värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 15 timmar sedan, skrev Odin: Ni får bara vad ni förtjänar.. What come around goes around. Jäklas inte med mej Kotthög... Menstruerar...Bah.. Men det är ok att du jäklas med andra? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 På vissa restauranger blir man övervakad... Då svarar jag med ett bestämt "far åt helvete!" [emoji3] Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 8, 2017 Dela Inlagd Mars 8, 2017 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu