B747 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 2 minuter sedan, skrev Stoneys: Eller en jamare... Usch den var dålig ;-) Nej.Den var ju bra.Klart att katten ska ha en rejäl jamare ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Raggare hade inte jeans på 70 talet iallafall “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Lite enmansshow idag. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Raggare hade inte jeans på 70 talet iallafall [emoji6] De där är väl inga riktiga raggare, snarare mods Raggare ska ha brylkräm, annars är det inga riktiga raggareSkickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 27 minuter sedan, skrev gst: De där är väl inga riktiga raggare, snarare mods Raggare ska ha brylkräm, annars är det inga riktiga raggare Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Mods åker/åkte inte jänkare och Brylkräm var 50 - 60 talets raggare Skål påré “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 6 timmar sedan, skrev JJC: Gekås eller Lidl? Handlar du dina kläder där? Det är upp till var och en var man handlar. Men jämför inte andra med dig själv. Snobberi är inget för mig trots att jag har råd till det så skryter jag inte med mina märkes val. Du missuppfattade mig nog lite grand. Det var ju dig jag rekommenderade att starta en tråd i vilken du och alla andra som vill kunde ge div klädtips till var och en som önskade det. Sedan om kläderna är dyra märkeskläder eller sådana av billig sort kunde väl göra detsamma. Hade varit både kul och oväntat om en sådan tråd dök upp på Mpr Den här mannen med dockan passerades senast huvudstaden besöktes. Kolla uppvikningarna! Han måste ju helt klart va raggare, eller hur... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 On 2017-02-24 at 07:31, skrev Naam kaeng: Idag är det ju Sverigefinnarnas dag! Hur firar vi det? Inte så att jag har några fördomar, är bara lite okunnig i ämnet. Puukkopistin ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Hur många polare får hon plats med? Våra skor och piss tofflor syns ej. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 4 timmar sedan, skrev edvardpop: Du missuppfattade mig nog lite grand. Det var ju dig jag rekommenderade att starta en tråd i vilken du och alla andra som vill kunde ge div klädtips till var och en som önskade det. Sedan om kläderna är dyra märkeskläder eller sådana av billig sort kunde väl göra detsamma. Hade varit både kul och oväntat om en sådan tråd dök upp på Mpr Den här mannen med dockan passerades senast huvudstaden besöktes. Kolla uppvikningarna! Han måste ju helt klart va raggare, eller hur... Japp, och kolla hästsvansen .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Mjöd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Sorry måste gå på tjotta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 5 timmar sedan, skrev edvardpop: Du missuppfattade mig nog lite grand. Det var ju dig jag rekommenderade att starta en tråd i vilken du och alla andra som vill kunde ge div klädtips till var och en som önskade det. Sedan om kläderna är dyra märkeskläder eller sådana av billig sort kunde väl göra detsamma. Hade varit både kul och oväntat om en sådan tråd dök upp på Mpr Den här mannen med dockan passerades senast huvudstaden besöktes. Kolla uppvikningarna! Han måste ju helt klart va raggare, eller hur... Sjung hey baberida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 5 timmar sedan, skrev edvardpop: Du missuppfattade mig nog lite grand. Det var ju dig jag rekommenderade att starta en tråd i vilken du och alla andra som vill kunde ge div klädtips till var och en som önskade det. Sedan om kläderna är dyra märkeskläder eller sådana av billig sort kunde väl göra detsamma. Hade varit både kul och oväntat om en sådan tråd dök upp på Mpr Den här mannen med dockan passerades senast huvudstaden besöktes. Kolla uppvikningarna! Han måste ju helt klart va raggare, eller hur... Snobberi är inget för mig trots att jag har råd till det så skryter jag inte med mina märkes val. Ovanstående är beklämmande skrytigt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Hmm fel tråd kanske......skulle vara Uppsala beer and whisky....sorry...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Raggare hade inte jeans på 70 talet iallafall Mods eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 7 minuter sedan, skrev audirs2: Mods eller? Nja vi åkte i en Ford Fireline 500 årsmodell 1958 dit där fotot togs så mods tror jag inte vi var “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 39 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nja vi åkte i en Ford Fireline 500 årsmodell 1958 dit där fotot togs så mods tror jag inte vi var Ok, det var med en smallblock! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev audirs2: Ok, det var med en smallblock! Jo men vi behövde inga penisförlängare Bildtråd var det visst Ändrades Februari 25, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 Lång promenad idag. Hittade Lospår som jag följde efter. (Hade ju tur och såg Lon för drygt ett år sedan) Kängorna som jag har, som referens, är storlek 45 och enorma i omfånget. Nysnö och bara Lons spår, en bra bit innan den vek in i storskogen. In dit vågade jag inte gå - jag fick ju inte med mig min nya kniv, Bear Grylls edition Gerber ultimate Surviver Värstagrejen http://www.activeoutfit.se/sv/bear-grylls-survival-series/1158-gerber-bear-grylls-ultimate-knife-pro-0013658132689.html Bear Grylls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 (ändrad) Igår var det flytt i grannuppgången i snöyran men det verkar som de glömde ngt....... (Kass bild, jag vet) ENSAM KVAR....... Ändrades Februari 26, 2017 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu