Tallviking Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 32 minuter sedan, skrev Khemmarat: Ett år får du köra på thai körkort Ett år efter att du folkbokför dig i landet igen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 Idag är det ju Sverigefinnarnas dag! Hur firar vi det? https://sv.wikipedia.org/wiki/Sverigefinnar Inte så att jag har några fördomar, är bara lite okunnig i ämnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 Du glömde; Saara Aalto no. 2 i UK X-factor En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 18 minuter sedan, skrev Swedmark: Saara Aalto no. 2 i UK X-factor Är väl inte Sverigefinne heller !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 (ändrad) Ytterligare en bild från Chatuchak Market innan resten av Bangkok-bilderna som nästan är färdiga nu dyker upp i en annan tråd. Här en tjej som inte såg ut att ha några större problem med att regnet för en stund stod som spön i backen. Snarare tvärtom. Ändrades Februari 24, 2017 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 35 minuter sedan, skrev edvardpop: Ytterligare en bild från Chatuchak Market innan resten av Bangkok-bilderna som nästan är färdiga nu dyker upp i en annan tråd. Här en tjej som inte såg ut ha några större problem när regnet för stund stod som spön i backen. Snarare tvärtom. Schyssta solbrillor - i regnet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 12 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Schyssta solbrillor - i regnet! Jo, hon var cool. Det såg dessutom ut som att hon visste om det "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 On 2017-02-22 at 06:50, skrev M33: På fakirflyget Uppvikta Jeans? Raggare eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 15 minuter sedan, skrev JJC: Uppvikta Jeans? Raggare eller? Japanska jeans med selvage bär man bäst uppvikta. Det trodde jag alla visste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 1 minut sedan, skrev M33: Japanska jeans med selvage bär man bäst uppvikta. Det trodde jag alla visste. Det syns inte att de är japanska. Nej, jag alltid syr upp mina jeans aldrig uppvikta. Skryter inte med ursprung på mina jeans. Det gör bara snobbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 1 minut sedan, skrev JJC: Det syns inte att de är japanska. Nej, jag alltid syr upp mina jeans aldrig uppvikta. Skryter inte med ursprung på mina jeans. Det gör bara snobbar. Jag bryr mig inte om vad du gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 17 minuter sedan, skrev JJC: Det syns inte att de är japanska. Nej, jag alltid syr upp mina jeans aldrig uppvikta. Skryter inte med ursprung på mina jeans. Det gör bara snobbar. Well, du verkar inte ha nån vidare koll på kläder i alla fall. Så raggare är det första du tänker på när du ser nån med uppvikta jeans... Kul. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 3 timmar sedan, skrev edvardpop: Well, du verkar inte ha nån vidare koll på kläder i alla fall. Så raggare är det första du tänker på när du ser nån med uppvikta jeans... Kul. Japp det är raggare jag tänker på. Har du koll på kläder? Vad är det för märke? Jag blank ger fan i märkeskläder. Därför ser jag raggare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 4 timmar sedan, skrev JJC: Japp det är raggare jag tänker på. Har du koll på kläder? Vad är det för märke? Jag blank ger fan i märkeskläder. Därför ser jag raggare. Tillräcklig koll på kläder i alla fall för att veta vad selvage denim är samt att inte nödvändigtvis se en raggare framför mig var gång någon(vem som helst egentligen) råkar ha "turnups" på sina jeans. Om det nu är som du tror borde det ju vara fullt med raggare här i landet men det är det ju inte... Fast vore det inte bättre om du startade en tråd istället där de klädintresserade tex skulle kunna kommentera varandras klädval för dagen eller diskutera veckans erbjudanden på Netto eller på Gekås i Ullared? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 (ändrad) Gekås eller Lidl? Handlar du dina kläder där? Det är upp till var och en var man handlar. Men jämför inte andra med dig själv. Snobberi är inget för mig trots att jag har råd till det så skryter jag inte med mina märkes val. Ändrades Februari 25, 2017 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 17 minuter sedan, skrev JJC: Snobberi är inget för mig trots att jag har råd till det så skryter jag inte med mina märkes val. Fast det gjorde ju inte Mackan heller, han svarade ju bara på din fråga. Ta ett Toy och simma lugnt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Dags att ta tag i träningen igen, varit lat länge nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Släppte just in katten - hon var tydligen törstig och kröp ner i vasken och slickade i sig vatten.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 6 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Släppte just in katten - hon var tydligen törstig och kröp ner i vasken och slickade i sig vatten.... Ge hon en bärs det är ju Lördag för tusan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 1 minut sedan, skrev B747: Ge hon en bärs det är ju Lördag för tusan. Varför inte. Kanske delar jag något gott med henne ikväll ( om jag inte hittar bättre sällskap under kvällen ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Polarn tjackade ny leksak. Den är tydligen kvick..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Polarn tjackade ny leksak. Den är tydligen kvick..... Fina roliga leksaker.Den ser grym ut,hur många kubik är den på? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 0 till döden på två sekunder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 21 minuter sedan, skrev B747: Fina roliga leksaker.Den ser grym ut,hur många kubik är den på? Äh lite osäker, 1000 kan jag tänka mig typ racepreppad tvåcylindrig RSV grunka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 39 minuter sedan, skrev B747: Ge hon en bärs det är ju Lördag för tusan. Eller en jamare... Usch den var dålig ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu