audirs2 Inlagd Februari 12, 2017 Dela Inlagd Februari 12, 2017 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Karon Beach idag (inte mina bilder) Man skall inte köra så där långa stolpar med så liten bil! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 12, 2017 Dela Inlagd Februari 12, 2017 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 12, 2017 Dela Inlagd Februari 12, 2017 Frugan på utflykt i Loei någonstans.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12, 2017 Dela Inlagd Februari 12, 2017 StockholmLjusförorening i bajenland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 14, 2017 Dela Inlagd Februari 14, 2017 Sambon kom hem med denna , koncentrerade fulla bär, eller vad blir översättning? Vad det står på thai under orkade jag inte fråga. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 14, 2017 Dela Inlagd Februari 14, 2017 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 15, 2017 Dela Inlagd Februari 15, 2017 Finbesök idag. Ska leta upp en kudde han kan ha under ändalyktan, ser hårt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 15, 2017 Dela Inlagd Februari 15, 2017 Korta flickebarnet i mitten undrade om hon och jag kunde dejta? Jag pekade bakåt-bortåt mot frun, och sa det är ingen bra ide´. Ålderskillnaden på ca 45år kändes smickrande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 16, 2017 Dela Inlagd Februari 16, 2017 Sonens Svärfar Donerar med vänner till en grannes barns skolgång har haft det svårt med sjudom och då ekonomin blivit lidande . Vänner med Hjärta av guld. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 16, 2017 Dela Inlagd Februari 16, 2017 Chatuchak Market, Bangkok "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 (ändrad) Sonens Svärmors nya Sandwich vagn Ändrades Februari 17, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Bilder från en marknad i Loei nära frugans resort.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 Några bilder från en snabbtripp till Island i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 20, 2017 Dela Inlagd Februari 20, 2017 Aftonbladet. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 20, 2017 Dela Inlagd Februari 20, 2017 29 minuter sedan, skrev Stoneys: Aftonbladet. Mitt svenska KK gick ut förra året så jag fick byta ut det mot ett norskt eftersom jag är skriven här Blir kanske värre om man nu är skriven i LOS. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 20, 2017 Dela Inlagd Februari 20, 2017 Precis nyss, skrev Broskan: Mitt svenska KK gick ut förra året så jag fick byta ut det mot ett norskt eftersom jag är skriven här Blir kanske värre om man nu är skriven i LOS. Dom verkar jaga dom utanför EU ess. Kunde inte klippa in hela artikeln. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 20, 2017 Dela Inlagd Februari 20, 2017 1 minut sedan, skrev Stoneys: Dom verkar jaga dom utanför EU ess. Kunde inte klippa in hela artikeln. Kan man som utskriven svensk köra på sitt thai KK om man bara är hemma på besök? Blev lite OT nu.... "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 20, 2017 Dela Inlagd Februari 20, 2017 Precis nyss, skrev Broskan: Kan man som utskriven svensk köra på sitt thai KK om man bara är hemma på besök? Blev lite OT nu.... Tror obs tror, du kan köra 3 månader. Har höra om utskrivna som har mc kort i tex Los men ej i Sverige får köra 3 mån. Skrapis blev väl tagen för fortkörning och blev tvungen att betala kontant,när han var hemma en sväng. Inte hundra med informationen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 20, 2017 Dela Inlagd Februari 20, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Broskan: Kan man som utskriven svensk köra på sitt thai KK om man bara är hemma på besök? Blev lite OT nu.... Ja. 12 månader För att ett körkort som är utfärdat i en stat utanför EES ska vara giltigt i Sverige, måste det vara giltigt i det land där det har utfärdats, och inte ha bytts ut mot ett svenskt. Körkortet är inte giltigt i Sverige om du varit folkbokförd sedan mer än ett år. Körkortet ska vara utformat enligt internationella överenskommelser (konventionerna 1949 och 1968 om vägtrafik). Om körkortet inte är utformat enligt de reglerna och inte heller är skrivet på engelska, tyska eller franska, gäller det bara tillsammans med en bestyrkt översättning. Översättningen ska vara på engelska, tyska, franska, svenska, danska eller norska. Om det inte finns något foto på körkortet gäller det bara tillsammans med en identitetshandling med foto. https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Korkort/har-korkort/utlandska-korkort/korkort-fran-lander-utanfor-ees/ Ändrades Februari 20, 2017 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 21, 2017 Dela Inlagd Februari 21, 2017 Jaha då va det Vinter igen ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 21, 2017 Dela Inlagd Februari 21, 2017 1 timme sedan, skrev svampen: Jaha då va det Vinter igen ! Jajamän, kan vi hoppas på en vit jul i år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 22, 2017 Dela Inlagd Februari 22, 2017 På fakirflyget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 22, 2017 Dela Inlagd Februari 22, 2017 14 timmar sedan, skrev M33: På fakirflyget Va har du för dojjor på dej? En korsning mellan myggjagare å springafortskor?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 9 timmar sedan, skrev Odin: Va har du för dojjor på dej? En korsning mellan myggjagare å springafortskor?? Ett par helt vanliga sneakers från Boss... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 On 2017-02-20 at 20:39, skrev Broskan: Kan man som utskriven svensk köra på sitt thai KK om man bara är hemma på besök? Blev lite OT nu.... Ett år får du köra på thai körkort Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu