audirs2 Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Du får inte tveka att slå till! Fast jag vet inte......en Thaitjej som bara är 150 cm lång..... Tacka vet jag när de närmar sig 180 cm .... Hör du Långben, jag måste köra slut på den jag har först! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 Precis nyss, skrev audirs2: Hör du Långben, jag måste köra slut på den jag har först! 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 Phnom Penh "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 27, 2017 Dela Inlagd Januari 27, 2017 Lite bilder från marknaden i MaeSai.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2017 Dela Inlagd Januari 27, 2017 Hamnade bakom den här Scania-bussen idag Förutom den thailändska nummerskylten hade den även en svensk regnummerplåt (tillhörande en Mazda 6 2013 kombi, diesel, hemmahörande hos ett företag i Åkers Styckebruk) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 27, 2017 Dela Inlagd Januari 27, 2017 Det ser ut som en svart svensk/kines försöker att para sig med min vita tysk/amerikan..... Vad blir då avkomman??? En beige Saab???? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det ser ut som en svart svensk/kines försöker att para sig med min vita tysk/amerikan..... Vad blir då avkomman??? En beige Saab???? Är du nöjd med bilen ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 (ändrad) Varit på en tvådagars tur och golfat. Första bana var Sirikit dam golfcourse som ligger utanför Uttaradit. Det var den mest kuperade banan jag spelat på 28000 steg blev det. Men den låg vackert mellan bergen. Sedan spelade vi på Dong Pokurd som ligger i Phitsanulok inte så ansträngande bara 23000 steg. Ändrades Januari 28, 2017 av nissehult_13 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Benutrymme suger Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 6 minuter sedan, skrev Stoneys: Benutrymme suger Jasså flög du ner. Trodde du tog bilen ner som du sa. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Jasså flög du ner. Trodde du tog bilen ner som du sa. //BroskanVar väl BTT som skulle köra bil till omväxling för färja 55555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Precis nyss, skrev Soengsang: Var väl BTT som skulle köra bil till omväxling för färga 55555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Nja Stoneys är på väg till Phatthalung. BTT reser väl med google som vanligt "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 1 timme sedan, skrev Broskan: Jasså flög du ner. Trodde du tog bilen ner som du sa. //Broskan Blev lite uttråkad i Pattaya, dom får köra ner nästa vecka. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Lite från veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 L200. Hur går det med den där snygga hunden, kan du klappa den tex? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Idag så tömdes det vatten ur en damm/risfält. Blir en del fisk att äta upp.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 13 timmar sedan, skrev Tallviking: Är du nöjd med bilen ? Mycket nöjd...... Det var värt allt letande.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Peolito: Jag gillar bergen i fjärran. Skall starta en tråd...... Ändrades Januari 28, 2017 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Lite mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Jag gillar bergen i fjärran. Skall starta en tråd......Det går en liten väg där som gränsen till Burma. Ganska häftigt att åka där.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Lite dimmigt när vi skulle gå ut från Simrishamn i fredags morse.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Här luktar det fisk. En svägerska till frugan. Bördig från Burma.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Körde en runda i skogen, nån har haft en glad picknick, kanske dom här två ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Frugan med kusinbarnFrån ett templet i Ban Tham en grannbyGanska nykläckta valpar. Frugan vill ha en eller två. Men stora grabben har inte tid att vakta dom när hon åker.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Lämnade av PD och hans morbror på Landvetter för vidare resa till LOS....... Det var ett jäkla skitväder när vi kom fram...... Men när de väl checkat in, så steg värmen i deras ansikten......... Ha nu en underbar resa mina kära vänner....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu